Hoidot, KYS

Heips,
Kokaisen jos tällä tavalla löytyisi joku, kuka on hoidoissa Kuopiossa KYS:llä?
Valitettavasti täällä ei taida KYS:llä hoidoissa olevaa porukkaa pyöriä..?

Hihkaise jos olet, olisi kiva saada vertaistukea/kohtalotovereita tälläkin tavalla :)
 
Apua, onko siellä noin pitkä jono myös "pakkassiirroille"?!
En ole saanut/muistanut soittaa et millon seuraavaa siirtoa kokeiltas, ja jos sitä pitää vielä sitten useampia kuukausi odottaa :eek:

Vai tehdäänkö sulle uusi ivf/icsi?
Mulla siis pakkasessa 4 kpl 3-päiväsiä (vähän pelottaa, että jos ne ei selviä sulatuksesta tms. koska uutta ivf-hoitoa ei enää tehdä)
 
vierailija
Meillä siis uusi icsi tuolloin. Mulla oli maanantaina punktio, vain yksi munasolu, eikä se sit tietenkään hedelmöittynyt:cry: tänään olisi ollut siirto, jos ois sinne saakka päästy...

Vähän vaikeat fiilikset, kun luulin meneväni noihin hoitoihin miehestä johtuvista syistä. Nyt vaan murehdin, että onko munasarjat ihan hiipumaisillaan jo:cry: ikää 31v. Toukokuun jonoon pistivät, mutta sanoivat, että maaliskuun kuukautisista soittaisin.. onkohan se sitten sen pitkän kaavan mukaan. Nyt oli siis lyhyt kaava.

Oletko käynyt siis 3 ivf hoitokierrosta Kyssillä? Kävittekö missä ajassa..? Onneksi siellä pakkasessa 4kpl, toivotaan, että selviäisivät!
 
Aaaa, no voi :(
Niin, ne varmaan tekee seuraavan pitkän kaavan mukaan, jospa se auttaisi! Mittasko ne sulta sen amh-arvon? Mulla se tais olla jotain 2,1? (oon siis 39v.) Pitää yrittää itse saada huomenna soitettua, niin saisi seuraavan kokeiluun (mulla kevät on todella kiireistä töissä, joten voi olla ettei aikataulut natsaa ihan noin vaan...)

Ei tämä tosiaan oli meidän eka ivf, mutta mulla tulee ikä vastaan, ja mies ei ole liian innoissaan näistä hoidoista, joten...(Oli aluksi ivf:ää vastaan, lääkärihän suositteli meille suoraan ivf kun hoitoihin 2017 hakeuduttiin).
 
Enhän minä mitään ole saanut ketään sairaalalta puhelimen päähän... Olen ollut työmatkalla viime torstaista lähtien, ja sit kun itse pääsee soittamaan, niin siellä on linjat ihan tukossa.
Ei vissiin ainakaan asiakkaiden puute ollut syy, miksi Joensuusta siirrettiin hoidot Kuopioon :mad:

Jospa huomenna :D
 
Täällä yks kysillä hoidoissa oleva Nyt eka hoito menossa. Meillä päädyttiin tutkimuksista suoraan ivf hoitoon.
Joko sulla on alkanut lääkkeet? Vai millä mallilla on suunnitelmat?
Mulla pitäis maanantaina alkaa menkat, ja siitä sitten lääkitys alkion siirtoa varten - tosin vähän pelottaa ettei onnistu, kun siirtopäivä saattaa olla sellainen etten pääse matkustaa Kuopioon...
 
Joko sulla on alkanut lääkkeet? Vai millä mallilla on suunnitelmat?
Mulla pitäis maanantaina alkaa menkat, ja siitä sitten lääkitys alkion siirtoa varten - tosin vähän pelottaa ettei onnistu, kun siirtopäivä saattaa olla sellainen etten pääse matkustaa Kuopioon...
9.2 alotin gonalin pistot ja nyt toista päivää siihen kaveriksi pistänyt fyremadelin. Perjantaina seuraava ultra ja selviää joko vihdoin maanantaina pääsis punktioon. Toivotaan että sattus siirto semmoselle päivälle että pääsisit siihen
 
  • Tykkää
Reactions: janitainen
Mitäs selvisi ultrassa @Nytkö
Tsemppiä ultraan, mulle se ei ollut paha. Enemmän rupes lopussa ahdistaa ton fremadelin pistot (se neula tuntui niin tylsältä ja meinasin pyörtyä kun sen ekan piikin pistin :D)
KYS:ssä hoitohenkilökunta oli kyllä todella ihania.
 
Mitäs selvisi ultrassa @Nytkö
Tsemppiä ultraan, mulle se ei ollut paha. Enemmän rupes lopussa ahdistaa ton fremadelin pistot (se neula tuntui niin tylsältä ja meinasin pyörtyä kun sen ekan piikin pistin )
KYS:ssä hoitohenkilökunta oli kyllä todella ihania.
Se fyremadel oli kyllä ihan kauhee, kutitti ja kirveli se aine.
Maanantaina vihdoin punktio, tänään vika fyremadel ja gonal-f pisto ja huomenna sit irrotuspiikiks gonapeptyl. Nyt ei tuoresiirtoo tehä. Vaste oliki lopulta niin hyvä. Vasemmalla 15kpl 14-25mm ja oikeella 10kpl 17-23mm.
Suurin osa on ollu kyllä hoitohenkilökunnasta ihania, ainut ollu yks mieslääkäri josta en oikein tykkää.
 
  • Tykkää
Reactions: janitainen
@janitainen me saatiin pakkaseen 4päiväsiä alkioita 6 kappaletta. Nyt itselläkin odottelua ku tuoresiirtoo ei tehty.
Mites teillä? Millon pitäs siirron olla?
Torstaina meen ultraan, ja katotaan mikä tilanne. Vähän jännittää kun pitäisi itse se ovulaatio bongata, ja mille päivälle Kuopion reissu sattuisi...Onneksi töiden suhteen pystyn ottaa lomapäivän, mutta saa nähdä mille päivälle siirto osuisi. Toki suurin jännitys on, että onnistuuko solun sulatus, ja lähteekö ne jakaantumaan. Meille siis 3-päiväisiä pakkasessa.
 
@janitainen sori kun kesti takasin kommentoiminen.
Tosiaan ei tuo jännääminen näiden hoitojen kanssa taida helpottaa. Ja just kun se oma kroppa toimii tavallaan ja ei voi suunnitella elämää niin tarkasti nuiden siirtojen ja muiden käyntien suhteen. Mentävä vähä oman kropan ehdoilla.
Täällä nyt odotellaan kans että normi kierto alkas ja etenis tää homma johonki.
 
Meillä edelleen odotellaan ekaan siirtoon pääsyä, ei oo edennyt homma mihinkään sitten helmikuun punktio jälkeen.
Onkos teillä homma edennyt mihinkään?
Ainiin sulla olikin vasta se punktio sillon helmikuussa. Onko jotain syytä ettei tässä aiemmin syksyllä ole tapahtunut mitään?
Mulla on nyt 3 kiertoa mennyt mönkään siksi kun halutaan siirtää luonnonkiertoon, ja 3-päiväset alkiot on kyllä...
Siis aina sattuu ovulaatio+ siten ettei päästä edes kokeilee siirtoa.
Nytkin odottelen et menkat alkais tänään, jossei ala (kuten vähän epäilen), niin sittenpä menee taas tämä kuukausi ohi. Ai että nyppii ettei se lääkäri edes keskustele lääkkeellisestä siirrosta - joo, ilmeisesti paremmat % luonnonkiertoon, mut..

Äh, mutta mites sulla, onko tehty siis jatkosuunnitelmia? @Nytkö
 
Ainiin sulla olikin vasta se punktio sillon helmikuussa. Onko jotain syytä ettei tässä aiemmin syksyllä ole tapahtunut mitään?
Mulla on nyt 3 kiertoa mennyt mönkään siksi kun halutaan siirtää luonnonkiertoon, ja 3-päiväset alkiot on kyllä...
Siis aina sattuu ovulaatio+ siten ettei päästä edes kokeilee siirtoa.
Nytkin odottelen et menkat alkais tänään, jossei ala (kuten vähän epäilen), niin sittenpä menee taas tämä kuukausi ohi. Ai että nyppii ettei se lääkäri edes keskustele lääkkeellisestä siirrosta - joo, ilmeisesti paremmat % luonnonkiertoon, mut..

Äh, mutta mites sulla, onko tehty siis jatkosuunnitelmia? @Nytkö
Mulla kans ovis+ sattunut väärälle päivälle ja sit on ollu koronan ja kesän takia ne sulut. Nyt sain vihdoin ekan siirto ajan tiistaille. Jospa ois sillon vielä jotain siirrettävää.
Onhan tää ollu yhtä odottelua koko aika, kun tosiaan ei oo päässy ees yrittää. Välillä jo miettinyt kestääkö pää tätä jatkuvaa pettymystä kuukaudesta toiseen. Nytkään ei jaksa liikaa innostua koko hommasta että ei sitte niin paha pettyminen tuu jos ei onnistukkaa.

Harmi että teilläkään oo homma edenny.
 
Tsemppiä @Nytkö tiistaille! Meinaako ne sulattaa samana päivänä, vai yrittäävät kasvattaa 5-päiväseksi? Mie ymmärsin, että mulla lähdetään siitä, että pyritään kasvattaa 5-päiväseksi.
Vähän kyllä jännittää, että selviääkö pakastuksesta, kun nyt edes osuisi päivät siten, että voitaisiin yrittää sulatusta/siirtoa.
Kerrohan sitten miten meni!
 
Tsemppiä @Nytkö tiistaille! Meinaako ne sulattaa samana päivänä, vai yrittäävät kasvattaa 5-päiväseksi? Mie ymmärsin, että mulla lähdetään siitä, että pyritään kasvattaa 5-päiväseksi.
Vähän kyllä jännittää, että selviääkö pakastuksesta, kun nyt edes osuisi päivät siten, että voitaisiin yrittää sulatusta/siirtoa.
Kerrohan sitten miten meni!
Jos oikein ymmärsin niin ne ottaa jo maanantaina sulamaan.
Itekki kovasti jännitän selviääkö sulatuksesta.
Mä kerron
Jospa sielläkin osus päivät kohilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: janitainen

Yhteistyössä