HOI Tampereen tulevat äidit!

mellu, tossa hervannan keskustassa on lastentarvikekirppis ja siellä oon ainakin nähnyt aina äitiysvaatteita =) ja siellä ei kyllä kauheesti hinnatkaan päätä huimaa kun vertaa "normaaleihin" kirppareihin :)
 
Hoi! Mulla nyt pieni ongelma lisätä ihmisiä tonne ryhmään, kun kone on rikki, enkä näköjään puhelimella pysty sinne ketään lisään. Ringaalta kysyin apua, mutta sekään ei pysty lisään kun omia kavereita, joten kaveripyyntöö sille, jos se vaan julkasee nimensä täällä :D

Tän päivän tapaaminen meni oikeen kivasti, taas muutama tunti vierähti kun siivillä! Maanantaille siis uutta tapaamista jälleen puhuttu. Sokokselle ilmeisesti, ja jos en ihan väärässä oo niin kolmen pintaan?
 
Mun kannattais varmaan mennä jonnekkin atk-alalle, kun sain meidän koneen toimiin ihan kertaheitolla (mies ei saanut), ja korjasin miehen ipodin (mies ei osannut!).

Mutta nyt en ymmärrä. En ymmärrä sitä, että pitää olla kaveri facebookissa, että tonne ryhmään voi lisätä ketään. Miksi oi miksi? Miksei sinne voi lisäillä ns. randomeitakin?!?
 
Löysin tän ketjun jotenkin Facebookin kautta :D Mutta siis,mammakavereita Tampereelta olis todella hieno saada...oon asunut täällä vasta vähän reilun vuoden ja kaverisuhteita ei oikein ole...oon viimisilläni raskaana,mulla on itseasiassa huomenna laskettuaika :D Asun Hervannassa,oon 21-vuotias,kihloissa ja ensimmäinen lapsi (poika <3) tulossa :)
 

Yhteistyössä