HOI Tampereen tulevat äidit!

täällä rullaa ainakin aivan mahtavasti, heti kun kotiin päästiin niin hommat alko sujuun puolta paremmin :) johtunee kai siitä, ettei oo kokoajan joku kätilö kyttäämässä ja sähläämässä siinä vieressä.

synnytys meni ihan hauskasti, siitä yliaikakontrollista kun yhden jälkeen siirryin saliin niin heti kun mut pistettiin käyrille niin supistuksia tuli 3min välein.. sattuhan ne aivan s**tanasti, mutta eipä se kipu kestänyt kun sen päivän :) ite oon ainaki tyytyväinen tohon synnytyskokemukseen, mitä nyt tuli kolmannen asteen repeämät.. :D ja sattuhan se aivan s**tanasti, siis supistukset, mutta kylläpä ne kivut kärsisin uudelleen tommosen takia :> ainut kivahan olis ollu olla ite vauvan kanssa heti synnytyksen jälkeen, mutta mut roudattiin oikein leikkaussaliin ommeltavaks ja olinkin siellä heti kuulemma jonkun 2h (ittellä meni hieman ajantaju) ja osastolla meni alkupäivät siihen, että kätilöt hoiti vauvaa (ja mua :D), kivempi olis ollu ite heti hommailla kaikki jutut, mut ekana päivänä olin ku halvaantunu navasta alaspäin ku oli vähän puudutettu.. :D ja tokana päivänä niin kipee, etten voinu edes kylkee kääntää ilman apua :( mutta muuten siis kaikinpuolin hyvä kokemus ja kaikki meni ihan hyvin vaikka välillä meinas toivo loppua.. :D nythän toi tyyppi on jo 10pvää vanha ja iiiiiiiso poika <3
 
Noniin, täällä ollaan taas! Uudessa asunnossa majaillaan (enkä oo päässyt nettiin, kun se ei vielä toimi täällä, mut tänään oli pakko hakee prepaid -netti :D), oli hiukan outoo tulla tänne sairaalasta, kun ihan vieras paikka, kaikki vauvasta lähtien oli ihan uutta :D

Eli 8.3. aamusta menin synnytyksen käynnistykseen, 10.3 illalla alko voimakkaat supistukset, illalla 23 jälkeen siirryttiin saliin, sain ilokaasua ja muutaman tunnin päästä epiduraalin. Klo 4.47 toi tyttö sitten putkahti maailmaan vartin ponnistelujen jälkeen. Tosi helppo synnytys, eikä mitään isompia vaurioita. Osastolla oltiin sitten sunnuntai ja maanantai, tiistai iltapäivänä päästiin kotiin. Näin muutaman päivän jälkeen ajateltuna synnytys oli tosi helppo, vaikkakin supistukset oli kipeitä (mitä muutakaan voi olettaa, kun lääkkeellisesti ne saatiin aikaan). Etukäteen pelkäsin ja jännitin synnytystä ihan hirveesti, ja tuntuu oudolta, että se meni niin hyvin, ja siitä jäi oikeesti hyvä fiilis. Toki loistavalla kätilöllä oli myös osuutensa asiaan! :)

Neidin bilirubiiniarvot oli tiistaina hiukan kohollaan, torstaina sitten käytiin verikokeissa, ja saatiin tommonen valohoitolaite (solarium :D) kotiin, ja tyttö siellä köllötteli tyytyväisenä vuorokauden. Tänään arvot oli ihan ok, ja huomenna käydään vielä kerran verikokeissa ja palauttaan toi vehje. :)

Imetys on oikeestaan ainoo, mikä meillä takkuaa. Mä en löydä hyvää asentoa, tyttö hermostuu, eikä malta tarttua. Onneks keksin tähänkin ongelmaan ratkasun tän päiväsellä kauppareissulla, ja ostin imetystyynyn. Sen jälkeen ei oo ollu ongelmaa :D *koputtaa puuta*. Isikin oli tänään muutaman tunnin tyttelin kanssa kaksisteen, kun kävin äitillä pesemässä pyykkiä ja kaupassa. On noi vaan niin huippuja :)
 
Voi vitsi.. :) eilenhä toi meijänki "vauva" synty ja ens viikolla jo 5kk tulee ikää. Niin se aika vaan menee :D Ringaalla kuulosti aika hurjalta toi repeeminen ja vielä joutu leikkaussaliinki.. Mutta onnea hurjasti vauvoista :)
 
joo mustakin tuntuu että voi vitsi toi ukkeli kasvaa liian nopeesti ja ikää nyt 11 päivää :D vois jäädä tommoseks kiitos.

tosiaan niin, tolla tyypillä oli kanssa bilirubiiniarvot koholla ja käytiin sairaalasta pääsyn jälkeen kolmesti kontrollissa, mutta nyt torstaina käytiin vikan kerran ja oli hyvin lähteny laskuun :) ja siis ei käyty lähelläkään valohoitorajaa, mutta lastenlääkäri halus seurata tilannetta ihan vaan ton pahkan takia. no mutta kumminkin, nyt siis kaikki hyvin. :)

ja tosta repeämisestä, niin kattelin noista "esitteistä", et noi kolmannen asteen repeämät on vissii aika harvinaisia kun TAYSissa synnyttäneillä naisilla noita on vuodessa alle prosentilla. :D ja TAYSissa vissi pari tätiä vuosittain synnyttää, kun sieltä aina nostetaan pihalle heti ku mahdollista.. :D ja eilen uskaltauduin pikkusen kattoon peilillä, niin ilmeisesti ainakin seittemän tikkiä oli tossa näkyvillä ja lääkäreiden ja kätilöiden mukaan pahimmat "vauriot" on tuolla sisällä.. :D en ehkä halua edes tietää miten monta tikkiä siellä on, kun kuulemma koko alakerta ihan tähtikuviolla :D :D toiset varmaan itkis tässä kohtaa, että yhyy, mutta vittu mitäs mää mun alakerralla teen ku mulla on noin söpö pieni poika tossa <3 ja ajan myötä kaikki paranee, eikä tulevaisuudessa oo ees estettä alatiesynnytykselle :)
 
Meillä mennyt hyvin kanssa nää pari viikkoo kotona, aivan ihana toi prinsessa kyllä on! :) Melko tyytyväinenkin ollut ainakin tähän asti. Et tällasta!

Synnytys meni mulla hyvin, lauantai aamu viideltä alko kivuliaat supistukset joita tuli melko säännöllisesti koko päivän, oli siis viä epäsäännöllisiä kuitenkin, sit seiskan aikaan illalla alko tuleen 6 min välein ja kasin aikaan lähettiin sairaalaan. Olin 3cm auki sillon, pääsin suoraan synnytyssaliin ja sunnuntaina klo 3.49 tyttö synty :) Väliliha jouduttiin leikkaan ja pari pientä repeemää tuli mut muuten meni hyvin. Nyt tosin joudun syömään kahta antibioottikuuria samaan aikaan, koska mulle tuli jostain häntäluun kohdalle joku paise : / Mut onneks nyt sain siihenkin lääkkeet niin helpottaa vähän elämää kun ei tartte näitten särkyjen kans elää :)
 
Mä varmaan jenniii90 näinkin sut ja teidän rinsessan kaupassa jokunen viikko.. :) Mikäeli teillä on sellaset vaunut johon saa sen kantokopan kiinni? Tai joku sen tapanen, menin niin nopeaa ohi, etten kerenny sen paremmin pällistellä.. :D

Mites, millon pidetään jonkunlainen miittinki? Mahtaako nämä tuoreimmat äidit lähteä vauvojen kans mihkää..?? ;)
 
memmeli hauska sattuma jos näit :) Hyvinkin mahdollista, koska ollaan kerran vaunuilla oltu kaupassa. Ollaan nyt uskaltauduttu vauvan kanssa muutenkin vähän enemmänkin käymään kodin ulkopuolella vaikkakaan ei kovin kaukana mut kuitenkin :) Ja huomenna taas mennään vaunulenkille koko perheen voimin!

Mutta kyllä mulle sopii tapaaminen, ehdotelkaa aikaa ja paikkaa :) Niin ja mielellään ei keskustaan, sinne en viä uskalla lähtee bussilla..
 
Mekin ollaan vähän innostuttu liikkuun noiden vaunujen kanssa.. :D Olikohan toissapäivänä, kun aika meni _pikkusen_ siivillä, oltiin 2,5h ulkona ja kaupoilla.. :D Haha. Eilen koitettiin ekan kerran bussiakin! :)

Mullekkin kyllä kävis joku tapaaminen, mut mieluusti sit johki suht rauhalliseen paikkaan ja niin ettei tarvii seittemällä eri bussilla kulkea kun pelkään noita bussimatkoja kauheesti, et mitäs jos toi herää ja alkaa huutaan tissiä :D :D Ja tosiaan siis sillain rauhalliseen paikkaan, että kun tolla on nälkä niin sillä sitten on nälkä eikä se rauhotu muuten kun saamalla tissin suuhun. :D

Miten teillä muuten vauvat nukkuu öisin? Toi poitsu on nyt vetäny ihan mahtavia unia, viime yö 7h putkeen ja toissayönä 6h putkeen.. :D
 
jenniii90, noniin, suloselta näytti, minkä vilaukselta näin! ;)

Ja niin, tapaamista...mulle ei periaatteessa ole väliä, mutta toki rauhallinen paikka olis kans ihan mukava.. :)

Meillä nukutaan 10h-12h putkeen yössä.. :) Mutta toki ollaanhan meillä jo vähän vanhempiakin, mutta ei alkuaikoinakaan neiti valvottanut..onneksi.. :)

Mites teillä imetys (ei tokikaan oo pakko vastata, jos tuntuu liian henkilökohtaselta)? Onko vauva tyytyväinen tissiin ja sen saatavuuteen, meillä ei nimittäin oltu :D
 
uuu, odotan kans innolla jo noita noin pitkiä öitä! :D tosin onhan toi 7tuntiakin jo aika hyvin tommoselta 2,5 viikkoselta :)

täällä pelaa imetyksen kanssa kyllä ihan loistavasti. kaveri olis mielellään tissillä melkeinpä kokoajan kun on vaan hereillä. :D huomas kyllä painonnousustakin, kun eilen käytiin neuvolassa. viikossa tullut 300g :D
 
On todellakin! Mä olin varautunut silloin aikoinaan, että synnytyksestä tulee hirveän pitkä ja raskas - toisin kävi. Oli varautunut siihen, että on tosi itkunen, paljon yöllä heräilevä yms - toisin kävi siinäkin. Meilläkin oltiin alusta asti jo tosi kilttejä, eikä niitä yösyöntejäkään ikinä montaa ollu. Saa olla ihan älyttömän kiitollinen ja ylpeä, että on noin kiltti lapsi ja on siinä suhteessa päässyt tosi helpolla.
Parina ekana kuukautena piti oikeein miettiä, että onkohan tämä totta ja onko tämä varmasti mun lapsi kun on näin kiltti. :D

Meilläkin nous rintamaidolla ihan älyttömästi, huimas väliin neuvolantätien päätäkin, taidetaan edelleen mennä yläkäyrillä.. :D
Hieno juttu että onnnistuu!
Meilläkin onnistu sen 2kk, loppuajasta kyllä takuten. Joskus tuli liikaa, niin ettei neiti kerennyt syödä, joten hermo meni, eikä siihen hätään auttanut muutakun antaa korviketta kun toinen huutaa, eikä sitä niin nopeaa lypsetä. Sehän aiheutti sitten sitä, että pullo maistu paremmin. Sitten alko käymään niin, ettei maitoa tullut tarpeeksi nopeaa, jolloin neiti myös hermostu. Ja jotenkin muutenkin meni niin jo alussa ettei tyttö tahtonu pitää rinnasta, että mielummin joi rintamaitoakin pullosta. Oli ruuasta alkuaikoina niin tarkka.. Sitten 2kk jälkeen ajattelin, että päästään helpommalla kun jätetään tissi pois, ettei tartte aina "tapella" sen kanssa kun olis ruoka-aika.. Onneksi sai kuitenkin sen 2kk.. :)
 
Meillä on imetys lähteny hyvin käyntiin, maitoo tulee kans tosi paljon :) Meidän pikkunen on kyllä melko rauhallinen, ei turhia itkeskele. Harmittaa vaan niin paljon kun joudun syömään sellasta antibioottia, jota ei periaatteessa sais ees käyttää imetyksen aikana ja joka selvästi on nyt aiheuttanu neidille vatsavaivoja :/ Tuntuu niin pahalta. Apteekissa sanottiin, et täytyy antaa vaan maitohappobakteerivalmistetta.

Meillä ei olla ihan noin hyvin nukuttu öitä, ikävä kyllä... Pieni herää kolmen tunnin välein ja nukkuu kahen tunnin pätkissä. Nyt on pari yötä menny siinä, et neiti ei oo suostunu meneen omaan sänkyyn nukkuun vaan herää heti kun sen sinne laskee. Nyt sain sen rauhottuun kantoliinaan. Nauttikaa oikeesti siitä, et teidän vauvat nukkuu pidemmissä pätkissä, varsinkin kun yksin joutuu yöt oleen vauvan kanssa viikolla niin se on tosi rankkaa kun ei saa nukkua kunnolla. Mut onneks tää on vaan väliaikaista :)

Tänään käytiin myös tunnustamassa isyys ja hakemassa yhteishuoltajuus molemmille :) No, seuraavan lapsen kohdalla tuskin tarttee enää sitä tehdä, koska hääpäiväkin on jo sovittuna ens vuodelle. Meidän suhde on kyllä vahvistunu ihan mielettömästi enkä vois olla onnellisempi tällä hetkellä! :) Mies on ollut aivan ihana, ei vois lapsi parempaa isää saada <3
 
Onneksi on kuitenkin rauhallinen hereillä ollessa.. :) Meillä autto mahavaihoihin myös cuplaton, jota käytettiinkin parikuukautta, myös ehkasemään mahavaivat ja siitä aiheutuvat kiukuttelut.. :)

Noo, vauva on kuitenkin niin pieni vielä, että kyllähän tuon ymmärtää kun mahalaukku on golf-pallon kokoinen.. :) Mä oon ainakin ollu ihan älyttömän kiitollinen, että meillä on saanu suht rauhassa nukkua. Toki on niitä unettomampiakin öitä ollut ja mä olen meillä aina se joka vauvan kanssa valvoo, jos yöllä heräilee ja usein oli niin, että jos oltiin vieraassa paikassa, meni yöt valvoessa.. Ja yhdessä välissä neiti tykkäs herätä aamulla puoli4 ja sitten kun loppuviimein huvitti sängystä muakin nousta, niin neiti simahti samantien.
Mutta nyt mennään jonkunlaisella rytmillä.. :) Että niin, kyllä se kerkiää vaihdella vielä useaan otteeseen nuo heräämiset, uskoisin. :)

Vau, hieno juttu, paljon onnea! :)
 
Huonosti nukutun yön jälkeen kaikki tuntuu menevän päin pe*settä. No, maitoo ei enää taida tulla mitenkään päin. Tai ainakaan niin, että toi neiti sais siitä itteensä mitenkään päin kylläseks. Aina täytyy antaa korviketta lisäks, ja sitä sitten meneekin 50-70ml. Taidan luopua koko imetyksestä. En tiedä, johtuuko tosta korvikkeesta, mutta meillä on nyt kolmena yönä herätty 4-5 aikaan kitiseen mahakipuja, ja sen jälkeen ei oo koko perhe nukkunutkaan, ennen kun neiti simahtaa joskus päivällä. Tänäänkin viidestä asti kiukutellut mahaansa, ja edelleen tossa isin sylissä hereillä. Kai mun täytyy raahautua apteekista hakeen Cuplatonia ja kokeilla edes sitä. Asiaa ei auta yhtään, että huomenna pitäis alottaa d-vitamiini tipat...

Luoja mä oon väsyny :D Kun toi tyttö nyt nukahtais, niin voitais mennä koko perhe päikkäreille :)
 
Imetyksessä kannattaa tehdä justiin niinkun parhaalta tuntuu, vaikka niitä kysymyksiä "imetätkö, miks et" kuulet ihan joka nurkalta, joka on väliin turhauttavaa ja masentavaa..
Meillä oli hirveät huutokonsertit kun alotettiin d-tipat, vaihdettiin puolen viikon jälkeen toisiin, niin oltiin paljon tyytyväisempiä.. :)
Niii ja vasemmalla kylellä oleminen pitäis helpottaa mahakipuihin, samalla kun tekee sellasta heijaavaa liikettä.. Vaikka kun vauva on sängyllä.. :) Ja meillä tyttö tykkäs olla mahallaan polvien päällä ja sitten piti "tärisyttää".. :)
 
Noniin, viiden tunnin päikkäreiden jälkeen maailma näyttää pikkusen valosemmalta :D Mies oli ihana ja oli vauvan kanssa, ja mä sain nukkua rauhassa. Nyt se lupas laittaa mulle vielä ruokaakin :D Mies kävi apteekissa hakemassa sitä cuplatonia, ja täytyy kokeilla josko se auttais.
 
Cuplatonia annettu nyt kolmen ruokailun yhteydessä, ja tyttö on ihan ku eri ihminen, ainakin eiliseen verrattuna. Tuolla se nukkuu sängyssä ku tukki. Täytyy toivoa, että myös yö menis hyvin. Ja huomenna pitäis alottaa ne d-vitamiinit. Toivottavasti niistä nyt ei tuu pikkuselle kauheita mahavaivoja. Toisaalta, sitten haen kyllä apteekista niitä relatippojakin, missä on se d-vitamiinilisä samassa, ja kokeillaan niitä :) Äiti lupas tulla aamusta mun seuraks, kun mies lähtee salille (johan se maltto kaks päivää "pysyä pois" :D)

Käytiin tänään kylvyssäkin ekaa kertaa, ja mä olin jo ihan varautunu suoraan huutoon. Mutta, tyttö ei ääntäkään päästäny, ja polskutteli ihan innoissaan! Olis varmaan viihtyny siellä pidempäänkin, mutta mun kädet rupes väsyyn 10min jälkeen :D

Kamalaa, kun nukku päikkärit, niin nyt ei väsytä. Pitäis kyllä varmaan mennä nukkuun, kun tyttökin nukkuu. Tai sitten odottelen että se herää syömään, ja kömmin sitten vasta itekin sänkyyn.

Huomenna pitäis kirjotella ristiäiskutsut, löysinkin netistä (itseasiassa täältä palstalta :D) ihan kivan värssyn, jolla ajattelin kutsun alottaa. "On syttynyt sydän pieni, on elämä alkanut. On kastetta vailla vielä, tyttömme pieni nyt. Sen tuletko kanssamme jakamaan, ja pikkuisen nimen kuulemaan.." :) Meillä on ihan simppeli tapahtuma tuo. Miehen äiti järjestää ristiäiset työpaikallaan, kappelissa on siunaustilaisuus ja sen jälkeen ihan vaan kahvit. Kiva kun vieraita mahtuu tiloihin n. 40, ja kutsuttuja on about 50, täytyy vaan toivoo että kaikki kutsutut ei tulis :D
Minkäslaisia ristiäisiä täällä on ihmisillä (jotka ristiäisiä ovat jo pitäneet), ollut?
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin toi pikkuherra on alkanut mieluummin nukkuun mun vieressä.. :D Tai siis oon nyt saanut sen joka ilta omaan sänkyyn, mut sit ku herätään syömään niin on jo paljon vaikeempi saada sitä enää omaan sänkyyn ja sit se jääkin aina mun viereen.. :D

Kauheesti ton ukon mahassa menee ilmaa, mutta eipä toi näytä asiasta juurikaa välittävän. Nyt on alkanut enemmän oleen semmosta huutoo vaan, että "ei, älä laske mua pois sylistä!!" tai muuta vastaavaa.. :D Ja niitä likasia vaippoja itketään ja tietty nälkää. Ihme kitinää tulee aina kun toi vääntää kakkaa tai jotain kauheita pieruja :D

Meillä olis huomenna aika lastenvalvojalle isyydentunnustamiseen, mutta enpä enää tiiä mitä asian suhteen tekis. Tosta lapsen isästä kun ei oikeesti vaan tunnu olevan mihinkään muuhun kun pelkkään p*skaan. Sillonhan juuri pari päivää ennen mun synnytystä se heitti mut seinään, ryyppäs sen koko viikonlopun, ihmetteli yksin kotona maailman menoo kun minä olin synnyttämässä, ja kaiken huippu paljastu eilen; ollaan oltu poitsun kanssa ilmeisesti vielä sairaalassa, kun sillä on ollu joku uus vosu kierroksessa.. Ei mun mielestä ihan normaalin ihmisen toimintaa lähtee vällyjen väliin uuden muikkelin kanssa kun on juuri parin päivän ikänen poika vielä sairaalassa..! Tosin, eipä oo varmaan silläkään vosulla kauheesti korvien välissä leikannu, tai en kyllä keksi et kuka tervejärkinen lähtee ukon mukaan jolle on juuri syntynyt lapsi.. :D Mutta niin siis, en tosiaan nyt enää tiedä aionko tunnustaa sitä lapsen isäks vai en, mun poikani ei kyllä todella ansaitse tollasta isää joka ei tee muuta kun ryyppää ja pistää kaikenmaailman ihme vosut lastensa edelle..

Niin ja kauheen kiva, nimi oli sitten jo päätetty et poika saa isänsä toisen nimen, mutta jostain kumman syystä en halua kyllä tolle lapselle mitään mikä muistuttais isästään.. Että ristiäiset kolmen viikon päästä, eikä mulla oo hajuakaan nimestä. Meillä kummiskin ristiäiset pidetään kotona, vieraitakin on vaan tasan lapsen isovanhemmat ja mun siskot ja lapsen isän sisko perheineen. Eli periaatteessa siis vaan isovanhemmat ja kummit :D Pienet kemut, mutta eipä mulla ookkaan ketään ketä kutsua lisäks.

Mutta kumminkin, kaikesta paskasta huolimatta, mulla on maailman ihanin ja täydellisin poika <3 Oikeastaan ei mikään voi enää edes vituttaa niin paljon kun joskus, koska toi pieni murunen pelastaa aina mun päiväni vaikka maailmanloppu tulis <3
 
Ringaa: Ei oo todellista, eipä oo sen miehen käytös ilmeisesti muuttunu ku huonompaan suuntaan :O hei kertokaas kaikki et milloin uskaltaisitte liikkua keskustaan päin kahvittelee?
Ja noista öistä, meillä herättiin ihan vastasyntyneenä öisin 2h välein, sitten 4h välein ja sit oliki jo vaan pari herätystä yössä. sit tuliki niitä kun herättiin 1h välein ja nytten taas saanu nukkua paremmin kun heränny pari kertaa yössä. :) Eemi tosiaan jo 5kk <3 vähänkö odotan jo kesää, ettei tarttis joka kerta kun ulos menee ensin vahtia noita isompia kun pukee ja sitten pukea pienin ja sitten ittensä.. voin kertoo siinä menee yli puoltuntii :D
 
laalaa, joo eipä se kyllä muutu näköjään tosta muuhun kun huonompaan, ei sitä voi enää auttaa edes mitkään psykiatrit eikä muutkaan.. :D eipä se suvainnu saapua isyydentunnustamiseenkaan, vaikka hyvin tiesi että se voidaan viimeistään pakottaa siihen jossei se vapaaehtosesti saavu paikalle. :D oma mokansa, nolas ittensä lopullisesti :D ja voi vittu mää nauran, miten voi olla noin älykääpiö ihminen! :D

meillä meni tosiaan toi tänpäivänen bussilla reissailu hervannasta pyynikille asti tosi loistavasti, joten mää olisin kyllä valmis jo ihan kaupunkiinkin asti lähteen sumpille! :D tosin johki paikkaan siis sitten että voin tarvittaessa sörkätä tolle lapselle tissin suuhun jos en oo ehtiny pumppaan maitoo sitä ennen. tekis kyllä ihan hyvää välillä poistua ihmisten ilmoille pois hervannastakin joskus. :D

ja noista yöunista, taas ollaan ns menty taaksepäin, eli nyt toi heräilee sillai 4-6h välein syömään :D ja viime yönä syötön jälkeen meillä oli ihan kivaa kun koitin saada tota muksua _KAKSI TUNTIA_ nukahtamaan uudestaan.. :D nytki se on yhdestä saakka vetäny sikeitä, että semmoset päikkärit.. ja vaunuista kuuluu vaan kauhee piereskely :D
 
Morjesta mamat + tulevat. :)

Kuulostaa hurjalle että vastasyntynyt jaksaisi nukkua 6 tai kymmenenkin tuntia yössä. Siskon vauva heräili parin tunnin välein syömään. Myöskin kaverin vauva ei suostunut nukkumaan pitkiä aikoja putkeen. Pitää vaan toivoa että omallakin kohdalla kävisi hyvä säkä.. Tai sitten teillä sattuu olemaan vaan erityisen hyvää maitoa? :)

Jos treffailuajat sopivat omiin aikatauluihini sopivasti tulen kanssa morjestaan teitä. :) Itse lähden Hervannasta aina puoli neljän bussilla keskustaa kohti joten minuun voi törmätä bussissakin. :D

Mulla lähti tänään 31 viikko käyntiin. Huomena neuvolaan ja tutkitaan noita sokeriarvojani jotka ovat olleet koholla about kuukauden seurannan ajan. Varmaan tulee lähetettä äippäpolille? Tiedä jos saisi ilmaista ultraustakin ja siinä ohessa jos vilkahtaisi kumpi tämä on kun ei tiedetä vieläkään. Tosin itse veikannut poikaa koko ajan mutta veikkaus on veikkaus.

Ringaan vauvan isukki vaikuttaa edelleen ääliölle. :I Ei paljoa jätkän päässä taida liikkua kun pitää heitellä vauvan äitiä seinille ja käydä painamassa muita naisia kun oma vauva on vasta syntynyt. Kyllä kai sinä oot jonkun ilmoituksen siitä tehnyt? Väkivalta ei ole hyväksi kellekkään!
 
joo meillä ne tais olla vaan jotain sattumia noi 6-7h yöunet.. :D nythän siis mennään jälleen sillä 2-4 tunnilla. Mut eiköhän se tommosella kolmeviikkosella nyt oo ihan sallittua ettei oo vielä ihan tasasta unirytmiä :D

mullahan siis kans heitteli noi sokeriarvot ja äippäpolille siitä kyl lähetteen sai, olinkohan kanssa kuukauden niitä kotona mittaillu. ja siellä ne kyllä ultraa aina joka kerta :) ja sit noista on myös hyötyä jos käy ihan raskauden loppuvaiheilla siellä, niin ne pyörittelee kyllä hyvin paikkoja auki! ;)

niin ja joo, rikosilmotus on siitä ukosta siis tehty ja nyt vaan odotan hetkee että toi lapsi nukkus joskus semmoseen aikaan et voisin soittaa sille kuulustelijalle et päästäs sinne paikan päälle kuulusteluihin! viimeks nimittäin puhuin sen kuulustelijan kanssa vaan sillai pikasesti puhelimessa sillon ku synnytys oli ikäänku käynnistyny jo.. :D
 

Yhteistyössä