Hohoo, mies vastasi viestiini ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Laitoin miehelle viestiä tässä pari päivää sitten (kun on kertausharjoituksissa 10 päivää), tiedustelua vähän vauvakuumeeseen... Mies vastasi silloin, että ei ole miettinyt asiaa, että "katsellaan" .

äsken tuli uudestaan puhetta tekstiviestitse asiasta, niin mies laittoi viestin:

"Ei kun panemaan. Laita jotain kivaa päälle, oon siellä keskiviikkona" :D

Olikohan tuo sitten niin kun vihreä valo ? :D

Ilonpilaaja täällä hei....
Vastahan te muutitte takaisin yhteen, eikö kannattaisi edes pari kuukautta katsella miten se yhteiselämä alkaa sujumaan, ja tehdä vasta sitten lisää vauvoja?
:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Vastahan te muutitte takaisin yhteen, eikö kannattaisi edes pari kuukautta katsella miten se yhteiselämä alkaa sujumaan, ja tehdä vasta sitten lisää vauvoja?

Vähän samaa mieltä. :ashamed:
Ja eikö teillä näitä eroja ole ollut useampikin kuin tämä yksi?

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

hihi, Me on päätetty viedä tää loppuun asti. Syyt meidän erolle oli täysin mitättömät. Jos lähtisin luettelemaan niitä tähän, niin kukaan ei edes ymmärtäisi miksi tiet erkani :)
Ei oikein käsitetty kai itekkään miks yritettiin muka luovuttaa.
Tahdon on sanottu ja sen eteen aiomme tehdä kaikkemme!

Alkuperäinen kirjoittaja hopeapaju:
Oi! :heart: Kiva juttu! Mitenköhän minäki saisin ukkokultani ylipuhuttua?? ;) Mutta onnea yritykselle!! :flower:

Kiitos!

Kerrot tietysti kaikki hyvät puolet vauvanhankinnasta ;) Mä taisin mainita jotain liian suuresta ikäerosta ;D

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mäki aloin vihjailla miehelle että se on vanha :laugh: leikin varjolla tosin.
lopulta mies lahjo ite ittensä
"saanko mä pitää mun kaijuttimet jos me tehään lapsi?" :laugh:

Joo toi vanha juttu ois ollut mun ase, jos mies ei olis ollut noin suostuvainen heti :laugh:

no mie haluaisin uskoa että miehes tarkottaa justiinsa sitä mitä sannoo... mutta on kyllä sitte kokemuksia ihan toisenlaisestaki asiasta... :ashamed: :/

nyt mä vasta hokasin... te ootte kaksi eri tyyppiä..... jotenkin olen aina aatellut että muistin toisen nimen väärin myymäksi kun ketjussa kirjottaa nyynä :)

Alkuperäinen kirjoittaja NYYNÄ/MYYMÄ???:
nyt mä vasta hokasin... te ootte kaksi eri tyyppiä..... jotenkin olen aina aatellut että muistin toisen nimen väärin myymäksi kun ketjussa kirjottaa nyynä :)

Usko pois, välillä saa itekkin pari kertaa kattoa noita ketjuja että "oonks mä kirjoittanut ton" :D

Alkuperäinen kirjoittaja NYYNÄ/MYYMÄ???:

:laugh: :laugh: juu ihan eri tyypit ollaan :D

Yhteistyössä