Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 15:21 Inkkari kirjoitti:
:hug:

ihanaa kun päädyin näille sivuille.

Olen aloittanut 29.1.2007 eli viikko sitten pisteillä. maanantai on minun punnituspäiväni ja painoa oli ma 5.2 pudonnut 1.6kg =)

Eli minun tavoite

lähtötilanne: 97.8
1viikko: -1.6kg
paino eka viikon jälkeen: 96.2
tavoite 1. 20kg ja 2. 23kg ( olen 174cm pitkä )
Olen päättänyt että 80-luku häämättää maaliskuussa. :D

Tsempataan ja taivaanvuohi on kyllä hyvä esimerkki. Vaude ja onnea kaikille
Tervetuloa! :wave:

Oot melkein samoissa mitoissa kuin minä :D

Minulla lähtötilanne (iltapainoja punnitsen): 94kg
Pituus: 174,5cm
Kolmatta viikkoa tiputan ja kodin vaa'alla näyttää, että painoa olisi tippunut -1,4kg tällä hetkellä (punnituspäiväni on torstai). Ja mun osatavoite on, että -10kg pääsiäiseen mennessä.. :p Tuohon nyt ainakin tähtään.

Suht hitaasti mulla lähtenyt.. Mut luulen, että tuossa joulun jälkeen lähti ne nopeimmat pari kiloa. Uskalsin vaa'alle mennä vasta Tammikuun alussa ja paino sama kuin ennen joulua. Niin tai näin, niin olen itse ihan tyytyväinen puolen kilon tiputukseen viikossa :)
 
viiden äide
HEIPPARALLAA TAAS :wave:

Ei ole pitkään aikaan tullut kirjoiteltua kun on ollut pisteet taas vähän "niin ja näin"...Olen kokeillut sellaista omaa versiota että lasken ruuista NOIN pisteet ja en merkitse niitä mitenkään ylös B) vaan koitan pitää pisteet kurissa noin automaattisesti :saint: ...Voin sanoa että ei paino ole noussut, mutta EI LASKENUTKAAN :headwall: ...

Olin tänään muksujen kanssa pitkästä aikaan UIMASSA, ja tuli todella hyvä olo sen jälkeen...siis sellainen että oli rehkinyt jotain eli liikkunut kunnolla...ja kun mukaan laskee vielä muksujen pukemiset ja riisumiset :LOL: niin hiki kyllä tuli, vaikka ulkona pakkanen paukkuukin....täytyy useimmin yrittää päästä uimahalliin, -hauskaa liikuntaahan se on ja tehokasta !

No, nyt tämäkin tyttö TAAS kerran ottaa KUNNOLLA pisteet kehiin, ja jatkaa pudottamista...pitäisi siihen kesään saada edelleen se toiset 10 kg pois B) B) B)

:wave: Iitulle terkkuja, kiva kuulla Sinustakin pitkästä aikaan :wave:

JA TSEMPPIÄ KAIKILLE MUILLEKKIN PISTEILIJÖILLE !!! =)
 
Inkkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 15:51 vaimo85 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 15:21 Inkkari kirjoitti:
:hug:

ihanaa kun päädyin näille sivuille.

Olen aloittanut 29.1.2007 eli viikko sitten pisteillä. maanantai on minun punnituspäiväni ja painoa oli ma 5.2 pudonnut 1.6kg =)

Eli minun tavoite

lähtötilanne: 97.8
1viikko: -1.6kg
paino eka viikon jälkeen: 96.2
tavoite 1. 20kg ja 2. 23kg ( olen 174cm pitkä )
Olen päättänyt että 80-luku häämättää maaliskuussa.

Tsempataan ja taivaanvuohi on kyllä hyvä esimerkki. Vaude ja onnea kaikille
Tervetuloa! :wave:

Oot melkein samoissa mitoissa kuin minä :D

Minulla lähtötilanne (iltapainoja punnitsen): 94kg
Pituus: 174,5cm
Kolmatta viikkoa tiputan ja kodin vaa'alla näyttää, että painoa olisi tippunut -1,4kg tällä hetkellä (punnituspäiväni on torstai). Ja mun osatavoite on, että -10kg pääsiäiseen mennessä.. :p Tuohon nyt ainakin tähtään.

Suht hitaasti mulla lähtenyt.. Mut luulen, että tuossa joulun jälkeen lähti ne nopeimmat pari kiloa. Uskalsin vaa'alle mennä vasta Tammikuun alussa ja paino sama kuin ennen joulua. Niin tai näin, niin olen itse ihan tyytyväinen puolen kilon tiputukseen viikossa :)
Kiitos kiitos. Hienosti tippunut. Rauhalliseen tahtiin kannattaakin mennä.Jotenkin painovartijoiden pisteytys sopii minulle. VArsinkin nyt kun olen kotona vauvan kanssa niin voi keskittyä täysin omaan ruokailuun. Ihanaa kun töihin menee niin on kiloja tippunut ja uusi look, I Hope :whistle:

Vaihdetaan kuulumisia.

Ps söin juuri knorrin pussiruokaa Meksikolainen keitto..Oli aikas suolainen joten jäipä syömättä :eek:

 


Ps söin juuri knorrin pussiruokaa Meksikolainen keitto..Oli aikas suolainen joten jäipä syömättä :eek:


Moikka vaan munkin puolesta =) Mä söin,olikohan se sitten knorrin...niitä uusia pusseja joissa keitto valmiina?Niin söin aasialaista keittoa,ja juma se oli tulista :x Meni kans pönttöön liki kaikki....
 
Heippa! Tulin pitkästä aikaa katsomaan että mitä tänne kuuluu... Aloitin 2.1. pisteilyn, tosin en ole varma paljonko olen laihtunut, en aluksi uskaltanut käydä vaa'alla lainkaan.. :ashamed: Nyt paino on jotain 77kg:n tietämillä, ja 65 olisi tavoite. Kesäkuuhun mennessä! Eli hitaasti mutta varmasti edetään. Tällä viikolla on kyllä huimasti tullut lipsuttua, apua...

Tietääkö kukaan muuten paljonko nuudeleissa on pisteitä/annos? Mausteineen päivineen? Kamalasti tekee mieli, niin että jos joskus säästäisi pisteitä ja saisi herkutella...

 
inkkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 20:39 kalamama kirjoitti:
Heippa! Tulin pitkästä aikaa katsomaan että mitä tänne kuuluu... Aloitin 2.1. pisteilyn, tosin en ole varma paljonko olen laihtunut, en aluksi uskaltanut käydä vaa'alla lainkaan.. :ashamed: Nyt paino on jotain 77kg:n tietämillä, ja 65 olisi tavoite. Kesäkuuhun mennessä! Eli hitaasti mutta varmasti edetään. Tällä viikolla on kyllä huimasti tullut lipsuttua, apua...

Tietääkö kukaan muuten paljonko nuudeleissa on pisteitä/annos? Mausteineen päivineen? Kamalasti tekee mieli, niin että jos joskus säästäisi pisteitä ja saisi herkutella...
:attn: Nuudeleista:

Amoy munanuudeli 250g 1 annos 2.5 points
Amoy riisinuudeli 200g 1 annos , 2.5 points

Udon Noodles, japanilainen vehnänuudeli 250g, 2.5 points

Eli :kieh: 2.5 pojoa näyttäisi olevan painonvartijoiden ostajan opas
 
inkkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 20:24 Henrietta kirjoitti:
Ps söin juuri knorrin pussiruokaa Meksikolainen keitto..Oli aikas suolainen joten jäipä syömättä :eek:


Moikka vaan munkin puolesta =) Mä söin,olikohan se sitten knorrin...niitä uusia pusseja joissa keitto valmiina?Niin söin aasialaista keittoa,ja juma se oli tulista :x Meni kans pönttöön liki kaikki....
Moiks
:$ olisiko mitään vinkkejä muihin helppoihin keitto-ohjeisiin tai makuihin...hyviin sellaisiin joista menee todella vähän pisteitä? :snotty:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 20:55 inkkari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 20:39 kalamama kirjoitti:
Heippa! Tulin pitkästä aikaa katsomaan että mitä tänne kuuluu... Aloitin 2.1. pisteilyn, tosin en ole varma paljonko olen laihtunut, en aluksi uskaltanut käydä vaa'alla lainkaan.. :ashamed: Nyt paino on jotain 77kg:n tietämillä, ja 65 olisi tavoite. Kesäkuuhun mennessä! Eli hitaasti mutta varmasti edetään. Tällä viikolla on kyllä huimasti tullut lipsuttua, apua...

Tietääkö kukaan muuten paljonko nuudeleissa on pisteitä/annos? Mausteineen päivineen? Kamalasti tekee mieli, niin että jos joskus säästäisi pisteitä ja saisi herkutella...
:attn: Nuudeleista:

Amoy munanuudeli 250g 1 annos 2.5 points
Amoy riisinuudeli 200g 1 annos , 2.5 points

Udon Noodles, japanilainen vehnänuudeli 250g, 2.5 points

Eli :kieh: 2.5 pojoa näyttäisi olevan painonvartijoiden ostajan opas

Kiitos! Nuo taitaa olla sellaisia "maustamattomia", mutta entäs esim. katkarapu- sieni- tai chili-kana-nuudelit? Onko tietoa?
 
Inkkari
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 21:00 kalamama kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 20:55 inkkari kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.02.2007 klo 20:39 kalamama kirjoitti:
Heippa! Tulin pitkästä aikaa katsomaan että mitä tänne kuuluu... Aloitin 2.1. pisteilyn, tosin en ole varma paljonko olen laihtunut, en aluksi uskaltanut käydä vaa'alla lainkaan.. :ashamed: Nyt paino on jotain 77kg:n tietämillä, ja 65 olisi tavoite. Kesäkuuhun mennessä! Eli hitaasti mutta varmasti edetään. Tällä viikolla on kyllä huimasti tullut lipsuttua, apua...

Tietääkö kukaan muuten paljonko nuudeleissa on pisteitä/annos? Mausteineen päivineen? Kamalasti tekee mieli, niin että jos joskus säästäisi pisteitä ja saisi herkutella...
:attn: Nuudeleista:

Amoy munanuudeli 250g 1 annos 2.5 points
Amoy riisinuudeli 200g 1 annos , 2.5 points

Udon Noodles, japanilainen vehnänuudeli 250g, 2.5 points

Eli :kieh: 2.5 pojoa näyttäisi olevan painonvartijoiden ostajan opas

Kiitos! Nuo taitaa olla sellaisia "maustamattomia", mutta entäs esim. katkarapu- sieni- tai chili-kana-nuudelit? Onko tietoa?
Nuudeli rasvaa max 2%
keitetty 1dl 2.5 pistettä
keittämätön 1dl 2.5 pistettä
Nuudeli rasvaa yli 2%
keitetty 1dl 4pistettä
keittämätön 1dl 4 pistettä

eli rasvojen mukaan määräytyy. Ei niinkään mausteiden ainakin noiden oppaiden mukaan.

Ja sitten jos tekee ateria nuudeleista mm paistettuja nuudeleita ja vihanneksia 1 annos 300g on 5 pistettä ja lihan kanssa menee sitten 11 pisteeseen ( 200g)

 
200g lähteny,ou jee :kieh:

Aloituspaino 73.6(4.1)

Paino nyt 69.5 (8.2)

Pituus siis 169cm

Koitan saada tuon 1,5kiloa nyt reilussa kahdessa viikossa pois...lähdetään matkalle 2 viikoksi ja ois kiva olla tavoitepainossa silloin,saas nähä... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 07:43 Henrietta kirjoitti:
200g lähteny,ou jee :kieh:

Aloituspaino 73.6(4.1)

Paino nyt 69.5 (8.2)

Pituus siis 169cm

Koitan saada tuon 1,5kiloa nyt reilussa kahdessa viikossa pois...lähdetään matkalle 2 viikoksi ja ois kiva olla tavoitepainossa silloin,saas nähä... :whistle:
....alaspäin se sunkin painos vaan jatkaa kulkuaan...
hitaasti mutta varmasti..
kiva kun on joku päämäärä kuten tuo matka..
mihinkäs suuntaatte?

:p
 
Inkkari
heips

Älä luovuta. Minulla ollut myös samoin. Mutta katso ensin mitä ylimääräistä mahdollisesti syöt tai oletko lisännyt liikuntaa ; jolloin se vaikuttaa ettei paino ala heti putoamaan.

Ei kannata seurata painoaan päivittäin vaan kerran viikkoa. ja mittanauha esille. Se näyttää tuloksia kropastasi vaikka paino ei aina laskisikaan...

Älä luovuta :hug: . Meitä on varmasti monta samoissa fiiliksissä...Mutta luovutus tekee vielä pahemman mielen ja siitäpä se kierre taas alkaa...Ja paino sitten nousoopi fiilissyömisen takia. Tsemppiä! :wave:
 
Tonnikeijukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 15:54 Inkkari kirjoitti:
heips

Älä luovuta. Minulla ollut myös samoin. Mutta katso ensin mitä ylimääräistä mahdollisesti syöt tai oletko lisännyt liikuntaa ; jolloin se vaikuttaa ettei paino ala heti putoamaan.

Ei kannata seurata painoaan päivittäin vaan kerran viikkoa. ja mittanauha esille. Se näyttää tuloksia kropastasi vaikka paino ei aina laskisikaan...

Älä luovuta :hug: . Meitä on varmasti monta samoissa fiiliksissä...Mutta luovutus tekee vielä pahemman mielen ja siitäpä se kierre taas alkaa...Ja paino sitten nousoopi fiilissyömisen takia. Tsemppiä! :wave:
Joo niinpä! :hug: . Mä en paljoo kyllä oo liikkunut, kun kauheet pakkaset tyyliin 15-30 :'( ..Rasvaa en mätä juurikaan..Sen 2tl. oikeestaan vaan ja mitä ny ruuas pikkasen on..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 10:31 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 07:43 Henrietta kirjoitti:
200g lähteny,ou jee :kieh:

Aloituspaino 73.6(4.1)

Paino nyt 69.5 (8.2)

Pituus siis 169cm

Koitan saada tuon 1,5kiloa nyt reilussa kahdessa viikossa pois...lähdetään matkalle 2 viikoksi ja ois kiva olla tavoitepainossa silloin,saas nähä... :whistle:
....alaspäin se sunkin painos vaan jatkaa kulkuaan...
hitaasti mutta varmasti..
kiva kun on joku päämäärä kuten tuo matka..
mihinkäs suuntaatte?

:p
Moi :wave: Juu menee sentään alaspäin =)

me lähetään kanarialle ihan vaan.Meillä on siellä sellainen oma paikka mihin mennään.

Nyt on motivaatiokin palannut,olen aatellut että varmasti jaksan vielä kun näinkin pitkään oon tullut =)

saas nähä mitä vaaka sanoo reissun jälkeen,2viikkoa on aikas pitkä aika... :snotty: :whistle:

Viimeksi oltiin viikko ja ihmeteltiin miehen kanssa kun ei meijän paino ollut noussut olleskaan :eek: Syötiin kuitenkin ,no hyvin :D

Mites siellä menee?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:29 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Ei tää paino oikeesti laske...Luovutanko...Ollu iät sun ajat välillä: 75,4-75,9kg..Ehkä mussa on jokin tekovika, kun paino ei putoo

\|O \|O \|O \|O
Etkä varmasti luovuta!!!!!!!tai tulen ja ..... B)

Oikeesti,et luovuta.Syötkö liian vähän?

Mä en osaa yhtään auttaa miten ja minkäverta mitäkin tulisi syödä,mutta ÄLÄ LUOVUTA! :attn: :attn: :attn: =)
 
Mites siellä menee?


Alkuviikko oli paha. Mutta oikeestaan siinä mielessä ettei tehnyt mieli syödä mitään...

(mulla onkin useimmiten ongelmana se että unohdan syödä. tai ei vaan tee mieli syödä)

MÄ täällä jo itkeskelin ja kierin masennuksen partaalla, mutta onneksi sitten eilen päästiin pojan kanssa ulos kävelemään.
En uskaltanut alkuviikosta lähteä pikkuisen kanssa ulos kun oli niin paljon pakkasta ja sitten myöhäisenä iltapäivänä kun mies tulee töistä ei enää itellä jaksamista riittänyt ulkoiluun. niinpä oltiin sisällä kolme päivää ja se kyllä vaikutti....

Eilen sitten piristyin ihan silmissä. Tehtiin tunnin kävelylenkki, vaikka pakkasta oli edelleen 12astetta. kyllä oli ihanaa.
:p
 
Jippiiii!!!! Hervottoman suuresta pojoylityksestä huolimatta siltikin -400g!!! viikossa. Tosin edelleen on +1kg, mihin jo tuossa aiemmin pääsin, mutta tämä auttaa taas skarppaamaan. Vyötäröltä kadonnut 3 cm ja lantiolta sentti. Taitaa vaan tuo menkka turvotus olla kadonnu, mutta silti olen onnellinen.
Viiden äide: Mulla oli samanmoinen "summanmutikas" laskukausi tuossa ja jonkun gramman paino tippu, mutta ei noussut kuitenkaan. Itteä helpotti ainakin se, että joskus kun pääsee tavoitepainoon (vielä se 10kg kans) niin se vois jopa pysytellä niissä lukemissa :LOL: Toivossa on hyvä elää =)
Tsemppiä kaikille!!!!!!!!!
 
Tonnikeijukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 21:52 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.02.2007 klo 14:29 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Ei tää paino oikeesti laske...Luovutanko...Ollu iät sun ajat välillä: 75,4-75,9kg..Ehkä mussa on jokin tekovika, kun paino ei putoo

\|O \|O \|O \|O
Etkä varmasti luovuta!!!!!!!tai tulen ja ..... B)

Oikeesti,et luovuta.Syötkö liian vähän?

Mä en osaa yhtään auttaa miten ja minkäverta mitäkin tulisi syödä,mutta ÄLÄ LUOVUTA! :attn: :attn: :attn: =)
:D !!! Kiitos,hi-hii!!
Emmä viitti luovuttaa, kun ottas muuten sairaan paljon päähän. yllätys oli suuri, kun paino oli mennyt -600g. !!! Eli nyt aamupaino oli 74,8!! Katsotaan nyt saanko juhlia tätä enää huomenna ;) .
Kyllä mä mielestäni syön riittävästi, kun joku tuolla siittä mainitsi.
 
viiden äide
Heippa !!!!!!!!

Olettekos jo maistaneet sitä Valion VADELMA-PERSIKKAkeittoa ???

Siis sitä sokeroimatonta 0-pisteen mehukeittoa...on aikas ovelan makuista, menee ainakin makean nälkä kun sitä lipittää... =)

Joku kirjoitti tuolla PV:n sivuilla, että siitä tuli ihan mieleen se lasten antibiootti lääke, joka PITI maistua hyvälle aikanaan...niin joku oli saanut siitä "traumoja" eikä voinut sietää tätä keitto sen takia :x ...

Minusta se oli ihan hyvää, -ei sitä kyllä hirveesti pysty juomaan, mutta vaihtelua sekin nuihin muihin keittoihin =) =) =) eikä mene pisteitä !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 15:39 viiden äide kirjoitti:
Heippa !!!!!!!!

Olettekos jo maistaneet sitä Valion VADELMA-PERSIKKAkeittoa ???

Siis sitä sokeroimatonta 0-pisteen mehukeittoa...on aikas ovelan makuista, menee ainakin makean nälkä kun sitä lipittää... =)

Joku kirjoitti tuolla PV:n sivuilla, että siitä tuli ihan mieleen se lasten antibiootti lääke, joka PITI maistua hyvälle aikanaan...niin joku oli saanut siitä "traumoja" eikä voinut sietää tätä keitto sen takia :x ...

Minusta se oli ihan hyvää, -ei sitä kyllä hirveesti pysty juomaan, mutta vaihtelua sekin nuihin muihin keittoihin =) =) =) eikä mene pisteitä !

heips....
voisitko tarkistaa siitä keittopurkin tuoteselosteesta, että onko siinäkin käytetty sitruunahappoa happamuudensäätöaineena. SE voidaan merkitä myös E330.
MÄ kun olen kamalan allerginen ja en ole oikein löytänyt mehukeittoja joita saisin syödä... josko nyt tärppäis...
:p
kiitos jo etukäteen...
niin ja tsemppiä sinnekin..
 
Inkkari
Tänään oli punnitus ja pudotus -1.2
Eli 1 viikko -1.6
2 viikko -1.2
yhteensä 2.8 kahdessa viikossa . Olen todella tyytyväinen :kieh:

Jaksaa taas ja huom huom...vaikka söinkin imelää niin pysyttelin pisteissä ja silti paino laskussa...Mutta ensi viikko tiukempi..

mites teillä muilla?

Inkkari
 

Yhteistyössä