Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
Juu pisteitä syödään nyt 3tta viikkoa ja vaikka pojoja tiukasti noudatankin niin jotenki ei meinaa usko piisata tähän touhuun. Vaikka on nyt kahtena viikkona lähtenyt yht 2kg niin silti. Tuntuu että taas kun sunnuntaina punnitsen niin ei varmasti oo yhtään lähtenyt.. Pisteitä jää melkein jokapäivä syömättäkin muutama, enkä edes jätä säästöön niitä vaan merkitsen kaikki syödyksi. Pakkohan näiden kilojen on karista.
Onko muilla samoja epätoivon tuntemuksia?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 11:24 Veetin äippä kirjoitti:
huhuuu Henrietta,
eikös sun punnituspäivä ole tänään,
vai oliko se vasta huomenaamulla...

on se jännä kun jo oppi jännittään toisenkin puolesta :p
Huomenaamulla...ja taas hirvittää =) Sulla oli hienosti tippunut =)

Alkaa pikkuhiljaa hiipiä uskonpuute koko hommaan,toisaalta jännää että huomenna alkaa tosiaan jo 4 viikko pisteillä!Ja vieläkin olen jaksanut!

Hmmm...lauantaina kyllä kiskaisin taas karkkia :whistle: :ashamed: Muuten on pisteissä pysytty.

Mites sulla muuten menee siellä? =)
 
Tänään oli punnitus.. :headwall:
Painoa oli tullut lisää +800g.. Tänään alkoi kyllä menkat. Johtuiskohan siitä.. Ja myönnän herkkuja olen syönyt myös.
Tosi turvonnut ja läski olo heti, kun menkat alkoi.. Viime viikolla oli niin hoikka ja ihana olo että... (Vaikka hoikka ei vielä oikeesti ollutkaan)
Ei kai tässä auta kuin jatkaa ja jatkaa..

Tekis mieli liittyä kuntosalille, mutta sit pitäis myös käydä eikä meinata, kun rahat mene tililtä joka kuukausi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 15:06 Rötväles kirjoitti:
Juu pisteitä syödään nyt 3tta viikkoa ja vaikka pojoja tiukasti noudatankin niin jotenki ei meinaa usko piisata tähän touhuun. Vaikka on nyt kahtena viikkona lähtenyt yht 2kg niin silti. Tuntuu että taas kun sunnuntaina punnitsen niin ei varmasti oo yhtään lähtenyt.. Pisteitä jää melkein jokapäivä syömättäkin muutama, enkä edes jätä säästöön niitä vaan merkitsen kaikki syödyksi. Pakkohan näiden kilojen on karista.
Onko muilla samoja epätoivon tuntemuksia?
Mun mielestä ne pisteet kannattas kaikki syödä. Koska siinä se idea on, että ne syödään ja laihdutaan. Jos ei syö tarpeeksi, elimistö menee säästöliekille eikä laihdu.
 
PLAAAH!!!!!

400g vaan tippunut,nyt yhteensä 2,7kg kolmessa viikossa.Jotenkin masentaa kun koko viikon kituuttaa(lauantaisin kyllä mässytellyt vähäsen) B) Ja sitten saldo on tää.

No onneks mies kannustaa jatkamaan,ehkäpä tämä on ihan hyvä tahti,ois sitten pysyvää läskiä poissa...?

Lantiolta olis kyllä mittausten mukaan 5cm pois ja vyötäröltä 4cm,tiedä sitten,mittavirhe kai sekin :D

Liikkumaan mun pitäis alkaa kun en nyt liiku juuri yhtään.Joka päivä ees pienelle lenkille...

Tsemppiä kaikille,kyllä mäkin koitan ja jaksankin silti vielä jatkaa!!
 
Tonnikeijukainen
Moi!

Valittelin tonne uuden alotuksen, että käykääpä lukemassa :ashamed: .

Mä en viitsi mittailla, kun petyn vaan..! Jos jostakin lähtee, niin toki rinnoista yleensä ekana,buu! Noh,haluun kummiskin läskit pois, vaikka sit olis 75A kuppikoko, että semmosta...<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 17:30 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2007 klo 11:24 Veetin äippä kirjoitti:
huhuuu Henrietta,
eikös sun punnituspäivä ole tänään,
vai oliko se vasta huomenaamulla...

on se jännä kun jo oppi jännittään toisenkin puolesta :p
Huomenaamulla...ja taas hirvittää =) Sulla oli hienosti tippunut =)

Alkaa pikkuhiljaa hiipiä uskonpuute koko hommaan,toisaalta jännää että huomenna alkaa tosiaan jo 4 viikko pisteillä!Ja vieläkin olen jaksanut!

Hmmm...lauantaina kyllä kiskaisin taas karkkia :whistle: :ashamed: Muuten on pisteissä pysytty.

Mites sulla muuten menee siellä? =)
ai mites mulla......
Paino tippuu, se on pääasia. Olo on hyvä ja energinen. mutta jotenkin olen kamalan pettynyt kun tahti on näin hidas. Se vain tarkoittaa sitä että jossain vaiheessa tulee suuri uskonpuute koko hommaan. Mä kun olen sellainen että kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti.. maltti on valttia... niin kai.
Hesburgerin kana-ateria pyörii koko ajan mielessä. aaaaaaaah..

kaippa tämä tästä taas.
retkahtanut en kuitenkaan ole, vaikka mieli onkin hieman alakuloinen. :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 08:39 Henrietta kirjoitti:
PLAAAH!!!!!

400g vaan tippunut,nyt yhteensä 2,7kg kolmessa viikossa.Jotenkin masentaa kun koko viikon kituuttaa(lauantaisin kyllä mässytellyt vähäsen) B) Ja sitten saldo on tää.

No onneks mies kannustaa jatkamaan,ehkäpä tämä on ihan hyvä tahti,ois sitten pysyvää läskiä poissa...?

Lantiolta olis kyllä mittausten mukaan 5cm pois ja vyötäröltä 4cm,tiedä sitten,mittavirhe kai sekin :D

Liikkumaan mun pitäis alkaa kun en nyt liiku juuri yhtään.Joka päivä ees pienelle lenkille...

Tsemppiä kaikille,kyllä mäkin koitan ja jaksankin silti vielä jatkaa!!

TSEMPPIÄ SULLEKIN!!!!
Olipa kuitenkin taas tippunut. :p

yhdessä me jaksetaan... eiks niin?
 
Mullakin lähtenyt vain vaivaiset 400g tällä viikolla, plaah!! :kieh: Ja olen tunnollisesti syönyt niin kuin pitääkin.. Aloin tuossa vaan miettimään ku ryhmässä olin, että oon kyl useampina päivinä varmaan juonut nesteitä liikaa.. Monena päivänä on mennyt ainakin 2,5 l. tai joskus varmaan 3 litraakin.. No mut tsemppaus päälle ens viikolle. Täytyy yrittää juoda vain puoltatoista litraa nesteitä ja kattoa onko sillä merkitystä..

Kyl se tästä. Tsemppiä Henrietallekin :hug: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 12:50 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.01.2007 klo 08:39 Henrietta kirjoitti:
PLAAAH!!!!!

400g vaan tippunut,nyt yhteensä 2,7kg kolmessa viikossa.Jotenkin masentaa kun koko viikon kituuttaa(lauantaisin kyllä mässytellyt vähäsen) B) Ja sitten saldo on tää.

No onneks mies kannustaa jatkamaan,ehkäpä tämä on ihan hyvä tahti,ois sitten pysyvää läskiä poissa...?

Lantiolta olis kyllä mittausten mukaan 5cm pois ja vyötäröltä 4cm,tiedä sitten,mittavirhe kai sekin :D

Liikkumaan mun pitäis alkaa kun en nyt liiku juuri yhtään.Joka päivä ees pienelle lenkille...

Tsemppiä kaikille,kyllä mäkin koitan ja jaksankin silti vielä jatkaa!!

TSEMPPIÄ SULLEKIN!!!!
Olipa kuitenkin taas tippunut. :p

yhdessä me jaksetaan... eiks niin?
Tottakai ,yhdessä jaksetaan... =)

Mä sitten menin ja ostin eilen karkkia ja suolakeksejä...oikeesti meinasin kuolla...teki niiiin paljon mieli! :ashamed:


No onpas tän viikon herkuttelupäivä sitten käytetty.....kele :kieh: Kiva katella vkl kun muu perhe herkuttelee =) Täytyy keksiä jotain tekemistä...

Vielä olis määränpäähäni kolmisen kiloa ja sittenhän alkaa se vaikein,eli tavoitepainossa pysyminen.Se ei voi olla helppoa.Mä en kovin paljoa(6kg)aio tiputtaa kokonaisuudessaan koska mulla on hyvä olla siinä painossa.Mun painotaulukko kun menee kuitenkin 57-71 kg eli aika ylärajoilla silloinkin menen mutta ei se haittaa,miksikään luikuksi en ala


No tulipas taas tekstiä =) :LOL:
 

:p

Kylläpäs on ollut hankala viikonloppu..
ihan kaikkea hyvää karkeista, kekseihin ja roskaruokiin on tehnyt mieli.
Tähän mennessä olen kuitenkin syönyt vasta
kaksi lakritsia ja kaksi suklaahippukeksiä.
Ja ihan siis pisteitten puitteissa.

mutta kyllä mieliteot on hirmuisat (ihan kuin silloin kun olin raskaana...)

toivottavasti alkuviikosta helpottaa..
päätin että ensi lauantai on karkkipäivä ilman pisteitä.

sitä odotellessa.... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.01.2007 klo 17:20 Veetin äippä kirjoitti:
:p

Kylläpäs on ollut hankala viikonloppu..
ihan kaikkea hyvää karkeista, kekseihin ja roskaruokiin on tehnyt mieli.
Tähän mennessä olen kuitenkin syönyt vasta
kaksi lakritsia ja kaksi suklaahippukeksiä.
Ja ihan siis pisteitten puitteissa.

mutta kyllä mieliteot on hirmuisat (ihan kuin silloin kun olin raskaana...)

toivottavasti alkuviikosta helpottaa..
päätin että ensi lauantai on karkkipäivä ilman pisteitä.

sitä odotellessa.... :p
Tooosi hyvä että jaksat mieliteoista huolimatta skarpata!Ite kiskasin to karkkia ja nyt vkl en sitten ole saanut herkutella.... :snotty: Mä kanssa ens la aion viettää pisteetöntä iltaa kun lähetään laivalle!
 
Voi itku! Torstaista lähtien meni pisteiden syönti vähän sekavaksi joten en tarkoin laskenut ja nyt viikonloppuna tuli käytyä ravintolassa yms. Tänään punnitsin ja mittailin itseni, niin heti 1 kilo tullut takaisin ja ympärys mittöihin sentinverran \|O Voi kökkö sentään, että syö naista tällainen takapakki!!! :headwall: :headwall: Nyt on kyllä tosi turvonnut olo muutenkin, että johtuisko siitä osittain, mutta.... *seliseli*
Jokatapauksessa nyt on muutaman viikon sellainen tilanne, että ruokailen vain kotona, joten pistelaskukin on helpompaa. *Skarppaa*

Onkos muilla käynyt näin ja mistä arvelette johtuvan?
 
papuneiti harmaana
Täälä menee huonosti..

On tullut syötyä mitä sattuu, mutta välillä päiviä ihan oikeissa rajoissa. No keskiviikkona taas näkee, onko mitään tapahtunut.. En kauheesti usko, että on. Keskiviikkona vielä lähdetään risteilylle, jotan syöminen tulee olemaan you know what..

Oiskohan vähän motivaatio lopussa, ja menkat tossa välillä sotki ja pilas hyvän alun, -2.2kg.. Joista siis takaisin tuli 800g..
 
Palailee sorvin ääreen :LOL: :LOL:

Pojoilu on ollut mitä sattuu, mutta nyt pitäis kevääksi niihin uusiin pöksyihin mahtua :p
Rompun kaivelen uudelleen esiin ja huomenna tarkka pojoilu pitkän tauon jälkeen jatkuu. Paino oli vielä viikko sitten 66,6 kg Ja nyt jo varmaan 2 kg takas... :kieh: :kieh: Toki menkat painaa päälle ja mulla aina nousee sen 1-2 kg syystä mitä tiedä en.. Noh, ainakaan en tunnusta..... Okkey, karkkihimo on aivan tajuton \|O \|O :ashamed: :ashamed: :ashamed: Miten ihmeessä sen sais pois.. Lobotomia?! Ymmärtäiskö vielä sitten hyvän päälle.... :x :x :headwall: :headwall:
viiden äide Huhuuu!!! Mitä kuuuuuuluuuu?? Niin en nyt lukenut ko tämän tyrkyllä olevan sivun, mutta tule esiin ja lähde pojoilemaan taas ;) :LOL: :LOL: :D :D

Kaikille ihan hirmeesti tsemppiä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

:D

JEEEEE!!!!
Nyt viikossa oli tippunut 1,5kg.
Kyllä olikin hankala viikko kun kaikkea teki mieli,
mutta nyt tulos näyttää että olen selvinnyt.
(nyt on sitten neljässä viikossa tippunut 3,5kg)

Tällä jaksaa taas ensi viikon
(niin ja lupauksella että lauantaina on karkkipäivä
ilman pisteilyä..)

tsemppiä muillekin :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 08:32 Veetin äippä kirjoitti:
:D

JEEEEE!!!!
Nyt viikossa oli tippunut 1,5kg.
Kyllä olikin hankala viikko kun kaikkea teki mieli,
mutta nyt tulos näyttää että olen selvinnyt.
(nyt on sitten neljässä viikossa tippunut 3,5kg)

Tällä jaksaa taas ensi viikon
(niin ja lupauksella että lauantaina on karkkipäivä
ilman pisteilyä..)

tsemppiä muillekin :p
Ja satuin taas koneelle juur kun sä kirjoittelit!

Siis ihan mahtavaa!!!!! :flower: :flower:

Tosi hienosti tippunut!Kauhulla odotan taas torstaita täällä B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 08:34 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.01.2007 klo 08:32 Veetin äippä kirjoitti:
:D

JEEEEE!!!!
Nyt viikossa oli tippunut 1,5kg.
Kyllä olikin hankala viikko kun kaikkea teki mieli,
mutta nyt tulos näyttää että olen selvinnyt.
(nyt on sitten neljässä viikossa tippunut 3,5kg)

Tällä jaksaa taas ensi viikon
(niin ja lupauksella että lauantaina on karkkipäivä
ilman pisteilyä..)

tsemppiä muillekin :p
Ja satuin taas koneelle juur kun sä kirjoittelit!

Siis ihan mahtavaa!!!!! :flower: :flower:

Tosi hienosti tippunut!Kauhulla odotan taas torstaita täällä B)
no huomenta vaan sinnekin, näin reaaliajassa :)
mä kanssa olin kanssa hyvin mustilla mielillä menossa vaa´alle
mutta onneksi tuo mieli kääntyi oikein iloiseksi.
tsemppiä sullekin huomiseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 08:48 Henrietta kirjoitti:
Ou jee pudotusta tällä viikolla 1,2kg!

Pääsin alle 70kilon tänään(just ja just mut kuiteski) :D :D :D

Pudotusta nyt yhteensä 4 viikossa 3,9kg

Aloituspaino oli 73,6(4.1)

Paino nyt 69,7

Jee!! hyvin on tippunut!!!
Kyllä kannatti kun jaksettiin vaikean ajan yli, vai mitä?
Joko lopettelet laihduttamisen, vai jatkatko vielä?
iiiik, miten selviän ilman sun skarppaamistas? :$ :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 14:13 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 08:48 Henrietta kirjoitti:
Ou jee pudotusta tällä viikolla 1,2kg!

Pääsin alle 70kilon tänään(just ja just mut kuiteski) :D :D :D

Pudotusta nyt yhteensä 4 viikossa 3,9kg

Aloituspaino oli 73,6(4.1)

Paino nyt 69,7

Jee!! hyvin on tippunut!!!
Kyllä kannatti kun jaksettiin vaikean ajan yli, vai mitä?
Joko lopettelet laihduttamisen, vai jatkatko vielä?
iiiik, miten selviän ilman sun skarppaamistas? :$ :p
Jatkan jatkan,tonne 68 ensin ja siitä sitten ehkä vielä vähän...ja silti palloilen täällä jatkossakin ihan varmasti,luulen sen painonhallinnan olevan sikavaikeeta B)

Kannatti kyllä tsempata ,jossian vaiheessa olin jo varma että nyt luovutan...

Tsemppiä,vkl taas edessä :hug:

Toivottavasti sulla on helpompi kun edellinen ,itse lähen sinne samputin laivalle,saa nähä es viikon tulosta tuleeko mitään..kunhan ei ainakaan nousisi niin olisi hyvä =)
 

Yhteistyössä