Hohoi..kaikki painonvartijat tänne : )

  • Viestiketjun aloittaja tinka25
  • Ensimmäinen viesti
heips PUPUÄITI.. olin suurinpiirtein samoissa lähtölukemissa kuin sinä.. eli n.70kg ja alotin ennen joskus marraskuun lopulla ja 1viikko -2kg,tokavikko -0kg ja kolmas(kolem ja puol) -2kg jolloin pääsin 66kg :) sit tuli se #&%?$!* joulu ja söin enkä pisteilly pariin viikkoon kunnes viime ma alotin ja uskalsin viikko sen jälkeen mennä puntaille ja lukemat taas 66kg.. siitä hyvä jatkaa.. :)

oon super paljon innostunu hedelmä 'smuuteja' alkaa tekee.. eli hedelmiä ja niistä lasken pisteet.. tehosekottimella sekasin ja vettä ja jäitä sekaaan sit annostelen ja jaan pisteet :)
kannattaa kokeilla jos tehosekottimen omistaa.. ;) <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 14:13 pikkuGreippi kirjoitti:
heips PUPUÄITI.. olin suurinpiirtein samoissa lähtölukemissa kuin sinä.. eli n.70kg ja alotin ennen joskus marraskuun lopulla ja 1viikko -2kg,tokavikko -0kg ja kolmas(kolem ja puol) -2kg jolloin pääsin 66kg :) sit tuli se #&%?$!* joulu ja söin enkä pisteilly pariin viikkoon kunnes viime ma alotin ja uskalsin viikko sen jälkeen mennä puntaille ja lukemat taas 66kg.. siitä hyvä jatkaa.. :)

oon super paljon innostunu hedelmä 'smuuteja' alkaa tekee.. eli hedelmiä ja niistä lasken pisteet.. tehosekottimella sekasin ja vettä ja jäitä sekaaan sit annostelen ja jaan pisteet :)
kannattaa kokeilla jos tehosekottimen omistaa.. ;)

hei kiitos vinkistä!Mietin vain että kuinka paljon sitä vettä sinne laitetaan? :ashamed: mä olen oikeasti kokki ammatiltani :ashamed:

Voiskohan sinne sekaan laittaa vissyä?tai light mehua?vai meneeköhän se liian äiteläksi :snotty:

Niin ja mitä kaikkia hedelmiä sinä sinne pistät? =)

*kyselyikäjuu*
 
viiden äide
Tervehdys taas... :wave:

Minä olen kanssa tyytyväinen kun viime viikolla sain 1 kg pudotettua, vaikka laskin vain NOIN pisteet, ja vähä "herkuttelinkin yli"...

Mutta tällä viikolla alkoi sitten taas täysi kuri, ja PISTEET tarkasti ylös ! Onko kukaan nähnyt enään niitä Painonvartioitten omia valmiita ruokia kaupoissa ??? Ennen niitä oli, mutta nyt en ole nähnyt pitkään aikaan... :/

Tänään oli JO KAUPASSA niin hirveä nälkä, kun oli jäänyt aamupala väliin...että suunnistin pakaste altaalle katsomaan valmisruokia...yleensä en niitä raaski ostaa, mutta nyt ( kun ukkokin laihduttaa :) ) niin katselin niitä ja kalorimääriä...Niin löytyi hyvä Finduksen lihapata, jossa oli annoksessa 300 kcal !!! Eli kotona laskin pisteet niin siitä meni 6 pojoo ruuasta. Annos sisälsi perinteistä lihapataa, keitettyjä perunoita, pikku porkkanoita ja punajuurta. Minusta ihan hyvää oli, ukko kylläkin sanoi että se maistui ihan KOULURUUALLE se kastike, mutta olihan se minulle uutta kun ei ollut "oma tekemää" :LOL: ....lapsille oli tietysti kunnon kotiruokaa tarjolla...

Jos olette kokeilleet noita KEVYITÄ valmisruokia, niin antakaas vinkkejä, minusta on kiva vähän "hemmotella" itseä, jos olisi ns. valmisruoka, kun nälkä yllättää ja "ehtii" syödä....ja tietäisi heti pisteet kun on paketin syönyt....heh heh, tämäkin on jonkinlaista "itsensä motivoimista" , samoin kun yhteenvaiheeseen leivoin kauheasti painonvartioitten ohjeitten mukaan kakkuja ja pullia ym. makeita....ettei tuntuisi siltä että olisi dietillä :LOL: ...Isommat lapset nauroivat aina että onko nämä taas näitä äitin laihis pullia ym....kääretorttu kyllä teki hyvin kauppansa :D !

Mutta, laihdutus iloa taas kaikille =) ja tapaamisiin :wave: :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 15:38 Rötväles kirjoitti:
3 laihispäivä menossa ja yhtäkkiä alkas kamalasti tekemään mieli jotain hyväskää! Nyt äkkiä jotain kevyitä reseptejä tännepäin. Mieluusti jotain suklaa pitoista :whistle:
Apua apua,mitä keksisi hätähätään....Juo kaakao!Oikeesti , se vie suklaanhimoa.

Ja toi himotus menee ohi ,keksi jotain tekemistä,siivoa,mee kävelylle öö tee ristikoita...

Tsemppiä!
 
viiden äide
Tiedän tunteen...... :kieh: :LOL: :kieh:

Niissä Danone suklaa vaahto 1.9 %:ssa on kuulemma vain 1,5 pojoo per purkki...niin luin PV:n sivuilta...ja Chewitz pötköstä ei kuulemma mene kuin 2 pojoo, et siinä riittäisi kyllä jauhamista kun sen pötkön söisi... :D itse ajattelin ostaa niitä kun seuraavan kerran kauppaa menen... :D
 
Mä rupesin nyt ettimään jotain kevyttä suklaamousse ohjetta. sitä vaahtoa ei jaksa edes syödä paljoa niin vois olla hyvä pikkuherkku.

Eikä muuten paha idea kiertää pikkulenkki ja mennä kävellen kauppaan B) <br><br>
 
Henrietta

siitä smuutista. oon tehny monenlaisia,nykyään tykkään tehä enemmän eksoottisiin hedelmiin.
yks on semmonen et siihen tulee

1kiivi 0,5p
1omena 1p
4puolikasta persikkee (itse säilyke käyttänyt) 2p
1banaani 2p
jäitä n.6 tai mistä tykkää
vettää 2dl->

toi on hyvää!!!

(ja ite sen vedn suhteen määrittelen niin että jos on paksua niin lisään niin kauan kunnes sopivan löysää muttei liian)

tänään tein semmosta mihin tuli:

n.100g liziä (miten kirjotetaankaan) 1p
ikiivi 0,5p
1banaani (juniori) n.1,5p
1omena 1p
1lohko hunajameloonia 1p
2puolikasta persikkaa 2p
jäitä...
vettä...

siitä vaan kokeilee.. ja lupaan et on hyvää..

(lopuks aina kaadan smuutin 1l "kannuun" ja siitä lasken paljon tulee puolesta tai 1/4 osasta pisteitä...

kannattaa myös sitä kiisselii kokeilla minkä ohjeen aikasemmin jo kirjotin.. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 15:45 viiden äide kirjoitti:
Tiedän tunteen...... :kieh: :LOL: :kieh:

Niissä Danone suklaa vaahto 1.9 %:ssa on kuulemma vain 1,5 pojoo per purkki...niin luin PV:n sivuilta...ja Chewitz pötköstä ei kuulemma mene kuin 2 pojoo, et siinä riittäisi kyllä jauhamista kun sen pötkön söisi... :D itse ajattelin ostaa niitä kun seuraavan kerran kauppaa menen... :D
Löysin kaupasta Danone Danion Stracciatella(?) pitäis olla jotain suklaa pitoista. Mutta pisteitä sille tulee kyllä 5,5. :(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.01.2007 klo 18:25 pikkuGreippi kirjoitti:
Henrietta

siitä smuutista. oon tehny monenlaisia,nykyään tykkään tehä enemmän eksoottisiin hedelmiin.
yks on semmonen et siihen tulee

1kiivi 0,5p
1omena 1p
4puolikasta persikkee (itse säilyke käyttänyt) 2p
1banaani 2p
jäitä n.6 tai mistä tykkää
vettää 2dl->

toi on hyvää!!!

(ja ite sen vedn suhteen määrittelen niin että jos on paksua niin lisään niin kauan kunnes sopivan löysää muttei liian)

tänään tein semmosta mihin tuli:

n.100g liziä (miten kirjotetaankaan) 1p
ikiivi 0,5p
1banaani (juniori) n.1,5p
1omena 1p
1lohko hunajameloonia 1p
2puolikasta persikkaa 2p
jäitä...
vettä...

siitä vaan kokeilee.. ja lupaan et on hyvää..

(lopuks aina kaadan smuutin 1l "kannuun" ja siitä lasken paljon tulee puolesta tai 1/4 osasta pisteitä...

kannattaa myös sitä kiisselii kokeilla minkä ohjeen aikasemmin jo kirjotin.. :)
Hei kiitoksia,minäpä kokeilen huomenna,tänään alkaa pisteet olemaan finaalissa :snotty:

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 00:18 Gardenia kirjoitti:
ja ne painonvartijoiden 2:n pisteen suklaapatukat vie muuten oikeesti makean-himon, tehokkaasti! =)

mistä niit saa muutakun jostain paikkareitten kokouksista kun en käy niissä?


heheheh!!!! tänään tein oikeesti hyvää ruokaa.. jostain paikkareitten kirjasta purjotäytteistä lihamureketta,perunana japorkkanoitten kanssa.. :) jami.. ja 3p mut se murekkeen osuus jäi aika pieneks kun jako ohjeen mukaan annoksiin :/
 
viiden äide
HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE :wave: :wave: :wave:

Ihanaa, eteläänkin on vihdoin tullut taas LUNTA !!! Lisää intoa lenkille menoon !!! Ja kaloreita palaa kun pääsee lumi töihin !!! :heart:

Ihan kannustukseksi varasin ukolle ja minulle kylpylä viikonlopun kuun loppuun......että nyt on taas lisää laihdutus intoa ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 18:37 pikkuGreippi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2007 klo 00:18 Gardenia kirjoitti:
ja ne painonvartijoiden 2:n pisteen suklaapatukat vie muuten oikeesti makean-himon, tehokkaasti! =)

mistä niit saa muutakun jostain paikkareitten kokouksista kun en käy niissä?


heheheh!!!! tänään tein oikeesti hyvää ruokaa.. jostain paikkareitten kirjasta purjotäytteistä lihamureketta,perunana japorkkanoitten kanssa.. :) jami.. ja 3p mut se murekkeen osuus jäi aika pieneks kun jako ohjeen mukaan annoksiin :/
Mä tilasin noita patukoita netin kautta.. Otettiin kimppa tilaus ja postikulut tasan..
 
ei ookkaan paljon porukkaa ollu viikonloppuna täällä maisemissa :) mulla meni toi lauantai vähän juodesa tupareissa ja suolasta syödessä :/ että ajattelin siirtää punnistusta seuraavaan maanantaihin etten pettyisi :)
muuten hyvin mennyt :)
 
Eilen 7 päivänä kävin puntarissa ja vaivainen kilo oli lähtenyt :kieh:
Viimeksi tämä sujui paljon joutuisammin, mutta pitää olla tuohonkin tyytyväinen. Mahan ympärystä oli pienentyny kuitenkin 1,5 cm, mikä on tärkeintä =) Ku vain nyt jaksais vielä muutaman viikon...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 14:44 Veetin äippä kirjoitti:
Huomenna aamulla punnitus, ja kyllä jännittää....

Tämä on vasta toinen punnitus, enkä ole vielä oikein rutinoitunut ja tottunut näihin.. toivottavasti ei tule pettymystä.


:p
Hyvin se menee!! :hug:

mulla kanssa tällä viikolla ke tai sitten to aamuna punnitus...hui.Eilen söin karkkia ja pähkinöitä illalla pikkasen,tuli muuten tosi nopeeta huono olo :snotty:

Olen päättänyt että kerran viikossa on namipäivä =) Muuten tulen hulluksi!!!

Ostan aina ihan pikkasen(100g)irttareita ja kourallisen pähkinöitä.Herkutteletko sä olleskaan?ennen mulla aina tyssäs se siihen , mutta tänään jatkoin ihan hyvillä mielin taas terveellisesti =) Oli mulla 8 pistettä säästössä,mutta ei ne tainnut ihan riittää noihin mitä söin :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 17:47 Henrietta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 14:44 Veetin äippä kirjoitti:
Huomenna aamulla punnitus, ja kyllä jännittää....

Tämä on vasta toinen punnitus, enkä ole vielä oikein rutinoitunut ja tottunut näihin.. toivottavasti ei tule pettymystä.


:p
Hyvin se menee!! :hug:

mulla kanssa tällä viikolla ke tai sitten to aamuna punnitus...hui.Eilen söin karkkia ja pähkinöitä illalla pikkasen,tuli muuten tosi nopeeta huono olo :snotty:

Olen päättänyt että kerran viikossa on namipäivä =) Muuten tulen hulluksi!!!

Ostan aina ihan pikkasen(100g)irttareita ja kourallisen pähkinöitä.Herkutteletko sä olleskaan?ennen mulla aina tyssäs se siihen , mutta tänään jatkoin ihan hyvillä mielin taas terveellisesti =) Oli mulla 8 pistettä säästössä,mutta ei ne tainnut ihan riittää noihin mitä söin :whistle:

Oon nyt pitänyt sellasta linjaa, että lasken jotain herkkua päivän pistemäärään aina välillä. Sillä pysyy pää kasassa. Lauantaina oltiin viettämässä miehen syntymäpäivää, ja jos olisin laskenut niin heittäen yli olisivat kaikki menneet... mutta oon aatellut että "ulkoilu-iltoja" on niin harvoin enkä silloin sitten laskeskele.
Tänään muuten näin cittarissa painonvartijoiden keksejä, joista yhdestä tulee aina vain puoli pistettä. Ostin paketin ja jo yhden maistoin. Pieniä olivat, mutta oikein hyviä.

Tsemppiä sullekin.... :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 14:44 Veetin äippä kirjoitti:
Huomenna aamulla punnitus, ja kyllä jännittää....

Tämä on vasta toinen punnitus, enkä ole vielä oikein rutinoitunut ja tottunut näihin.. toivottavasti ei tule pettymystä.


:p

PLAAH!! 400grammaa lähtenyt... PLAAH!
Sitä se isännän synttäri-herkuttelu tiesi..
Kai pitäis olla tyytyväinen kun on edes vähän tippunut,
mutta kun tuntuu vaan että tavoitteet lipuvat kauemmas ja kauemmas
jos tahti on tätä luokkaa...
toivottavasti ensi viikolla on ilosempi ilme .. .. :/
 
viiden äide
......pakkohan niitä herkku päiviäkin on olla.......ei elämä niin tiukkapipoista saa olla, ja siinähän menee koko laihduttamisen into - jos on kauheeta "hampaitten kiristystä"...

Minä yritän kanssa ostaa kaupasta kaikkea "kevyt herkkua" jemmaan...että sitten kun tuntuu että on "pakko saada" jotain hyväää, niin ei ihan pisteet retkahda...esim. se valion KEVYT trio jäätelö on hyvää ja kevyttä.......( iltaisin kun lapset nukkuu niin voi salaa herkutella telkun äärellä.... :snotty: )
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 12:31 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2007 klo 14:44 Veetin äippä kirjoitti:
Huomenna aamulla punnitus, ja kyllä jännittää....

Tämä on vasta toinen punnitus, enkä ole vielä oikein rutinoitunut ja tottunut näihin.. toivottavasti ei tule pettymystä.


:p

PLAAH!! 400grammaa lähtenyt... PLAAH!
Sitä se isännän synttäri-herkuttelu tiesi..
Kai pitäis olla tyytyväinen kun on edes vähän tippunut,
mutta kun tuntuu vaan että tavoitteet lipuvat kauemmas ja kauemmas
jos tahti on tätä luokkaa...
toivottavasti ensi viikolla on ilosempi ilme .. .. :/
Mutta pudotusta kuitenkin,hieno homma!

Ens viikolla saattaa sitten lähteä tuplasti ton verran,usko pois... =)
 
Tänään kyllä hieman herkuttelen oli pisteitä tai ei jäljellä!! Viime dieetissä ens edes laskenut vloppu siidereitä ja laihduin, joten nyt tipattomana tammikuuna saan tänään herkutella hieman, eikö?! :saint:
Ostin jo pienen sipsipussin lidlistä ja lisäksi on jemmassa jotain suklaariisikakkuja. Mutta ihan vähän vain herkuttelen... :whistle: ...Vähän vain...
 

Yhteistyössä