Hohoi JKL/Muurame!

  • Viestiketjun aloittaja Leppis81
  • Ensimmäinen viesti
Leppis81
Ollaan kesän alusta muutettu Muurameen ja viihdytty hyvin. Olisi kuitenkin kiva saada jutusteluseuraa kahvittelun/lenkkeilyn merkeissä muista äitiliineistä. Poika on hiukka reilun vuoden ikäinen ja lisää olisi tulossa joulukuussa. Tapailemisiin?! B)
 
Heipä!

Täälläpä yksi mamma Jyväskylästä :).

Ikää mulla 27 vuotta ja tyttärellä 3,5 vuotta. Juniorin laskettuaika helmikuun lopussa.

Jos kiinnostaa niin pistäpä mailia osoitteeseen: miiae76@jippii.fi , niin jatketaan juttua =)
 
Täällä huhuilee Jyväskylästä äiti vm -77 ja poju kohta 8 kk, perheeseen kuuluu myös isukki vm -75. Olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin, kavereita ei ole koskaan liikaa, jotenkas laitahan viestiä tulemaan metku03@luukku.com

Myös muut Jyväskyläläiset saapi laittaa viestiä :)
 
pulmupellervo
Olen muuramesta 1v4kk tytön äiti! Laitahan mailia tulemaan niin tapaillaan!!!!!
Niin ja jäi laittamatta, että meillekin perheenlisäystä tulossa tammikuussa!

Pulmupellervo@luukku.com

 
Mari -76
Moro!
Olen kahden lapsen, tyttö 2v ja poika 5kk, kanssa kotosalla ja niinikään juttelu/kahvittelu/lenkkeily seuraa kaipailen. Laitahan mailia mari.niemela@kestel.pp.fi niin tutkaillaan tilannetta... :)
 
Tammimamma
Täällä kohta 23-vuotias tuleva äippä vaajakoskelta. Tammikuussa syntyy esikoisemme. Pistetäänkö mamma-tapaaminen pystyyn jyväskylään? Mennään vaikka porukalla johonkin kahvittelemaan? =)
n.g@suomi24.fi
 
matruusi
Hei!

Olen Keljonkankaalta vm -78 äiti. Mulla on poika 5 v ja tyttö 3,5 v. Isikin täällä asustelee. Ei ole seuraa juurikaan, kun kavereilla ei vielä lapsia ole. Juoksulenkillä olisi kiva käydä, kun vihdoin yritän harrastusta aloittaa. Töissä olen päivät arkisin, mutta iltaisin joskus olisi kiva lähteä lenkille ilman lapsia tai lasten sitten kanssa johonkin käymään tai viikonloppunakin.

Saa kirjotella yksityisviesteihin vaikka.
 

Yhteistyössä