HÖH

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
vasemman lapaluun kohdalta ollut kipeä eilisstä asti nyt ,kipu säteilee koko kättä pitkin ranteesn. kipu tuntu ihna pitkittäin, aivan kuin olisi hermossa. oikean ymmärtäiin ku ole oikeakätinen

Sanoppa jollekin (miehelle tai lapselle vaikka) että painelee sieltä lavasta ja etsii sen kipeimmän kohdan. Lmmittäkää vaikka lämpöpakkauksella tai limsapullolla jossa kuumaa vettä. Sitten alkaa sitä kipeintä kohtaa hieromaan ihan reilusti. Pitäisi alkaa aika nopsaan tunto palaamaan käteen. Mulla menee usein ihan vitivalkoiseksi ja jääkylmäksi koko käsivarsi ja se helpottaa kun sen lämmittää ja hieroo.

[QUOTE="entä";27974648]Okei :) anteeksi rollo oikeesti jos tollanen syy ja mä oon kysellyt.anteeksi<3[/QUOTE]

Ei ole lukihäriöö Rollolla. On sen itse täällä myöntänyt. Hän vain ei viitsi nähdä sitä vaivaa, että korjaisi kirjoittamansa tekstin. Vaikka on kauppaopistossa. Mulla kesti muutama viikko oppia kirjoittaan sokkona virheetöntä tekstiä.

[QUOTE="vieras";27974781]Ei ole lukihäriöö Rollolla. On sen itse täällä myöntänyt. Hän vain ei viitsi nähdä sitä vaivaa, että korjaisi kirjoittamansa tekstin. Vaikka on kauppaopistossa. Mulla kesti muutama viikko oppia kirjoittaan sokkona virheetöntä tekstiä.[/QUOTE]

sori mutta kauppaopistoa ei enää ole olemassakaan =D

Yhteistyössä