höh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
En ollu liiemmin moksiskaan vaikkei minua kutsuttu häihin vaan mies vaan, se oli ok kun en ole hirveesti ollu tekemisissä. Mies kuitenkin kysyi että miksei minua pyydetty, no heille niin hirveesti tulossa porukkaa ja ei tiedä miten ruoka riittää.

Mies sitten meni itekseen ja nyt tuli puheeks että siellä oli jääny ruokaa niin hirveesti yli että olis voinu vielä 50 vierasta pyytää lisää. Vähän otin itteeni ja ajattelin että mua ei haluttu vaan sinne mutta antaa olla. :ashamed:

:o tosi outoa. kyllä meidän häissä oli mun ja mieheni hyviä ystäviä poika/tyttöystäviensä/vaimojensa/miestensä kanssa joita me ei oltu kumpikaan koskaan ede nähty...kyllä pariskunta kutusutaan yhdessä.

Minä tuossa tilanteessa loukkaantuisin kyllä, itselle ei tulisi mieleenkään jättää pyytämättä pariskunnan toista osapuolta. Todennäköisesti et ollut ainoa noissa juhlissa joka oli jäänyt pyytämättä, jos näin on ruvettu tinkimään vierasmäärää pienemmäksi.. Kun ei ihmisten suhteista aina tiedä ja vältyttäis näiltä, laitan aina avec kutsun..

siis onko toi nyt joku "muotivillitys" et naimisissa/avossa elävistä vain toinen kutsutaan?

mun 1 ystävän mies sai kans kutsun kaverinsa häihin, eikä tätä vaimoa kutsuttu ei edes avecina... mä sanoisin mun miehelle ettei hänkään sit mene

Yhteistyössä