vieraampi
Perustelut ilmoitukselle oli esimerkiksi se että lapset ajaa pyörää ilman kypärää, pyöräilee liian kaukana kotoa ja autossa istuu joskus (lyhytmatka) ilman vyötä!
lapsien olo ei sallittua! Oot näköjään yksin siinä rivitalo alueella missä muut on vanhoja¨Perustelut ilmoitukselle oli esimerkiksi se että lapset ajaa pyörää ilman kypärää, pyöräilee liian kaukana kotoa ja autossa istuu joskus (lyhytmatka) ilman vyötä!
Vaikka olisi kuinka lyhyt matka, miksi, oi miksi pitää istua ilman turvavyötä?? Kerrohan perustelut sille.Perustelut ilmoitukselle oli esimerkiksi se että lapset ajaa pyörää ilman kypärää, pyöräilee liian kaukana kotoa ja autossa istuu joskus (lyhytmatka) ilman vyötä!
Nyt on varmasti hetken aikaa trendinä noi ls-ilmoitukset, sattuneesta syystä.Perustelut ilmoitukselle oli esimerkiksi se että lapset ajaa pyörää ilman kypärää, pyöräilee liian kaukana kotoa ja autossa istuu joskus (lyhytmatka) ilman vyötä!
Nämä kaikki jutut on merkkejä siitä, että lasten hyvinvoinnista ei välitetä riittävästi. Jos muuta ongelmaa ei ole, kuin leväperäinen asenne lasten liikenneturvallisuuteen, voi lastensuojelu todeta, että ilmoituksesta ei aiheudu lastensuojelullisia toimenpiteitä.Perustelut ilmoitukselle oli esimerkiksi se että lapset ajaa pyörää ilman kypärää, pyöräilee liian kaukana kotoa ja autossa istuu joskus (lyhytmatka) ilman vyötä!
Minä voin kertoa mutta ois ihan mukava kuulla sinun mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja mä..;27129979:Sulta on tainnut se kypärä unohtua useammankin kerran...
So true.Paska äiti olen!!