Hoh hoh, mikä nukkuma show

pikku-lumikko

Aktiivinen jäsen
12.03.2007
11 917
1
36
Vauvan sain suihkutettua, yö vaatteet päälle ja tuttipullon kanssa sänkyyn. Loppuvaiheessa juomistaan yhtäkkiä pullauttaa kaiken sänkyyn. Puolet mun päällä, lakanalla, vauvan vaatteet ja vauva hiuksia myöten puklussa :x .
Ei kun uudelleen pesulle ja petivaatteiden vaihto ja taas tässä nukutetaan :/ ja arvaa nukuttaako enää |O

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
No höh, pulautteleeko aina noin paljon?
Toivottavasti saat pikkuisen nopsaan nukkumattia morjestaan :)

Ei pulauttele juuri koskaan :/ Johtuiskohan tosta antibiootista, jota syö korvatulehdukseen? Niin joo, nyt tais tulla nestemäinen panadol ja se antibioottikin pois :(

Meillä vaan muuten aletaan tappelemaan 10 min ennen nukkumaanmenoa. Aina karmee huuto, veljesten tappelu ja miehen hermostus.
Ja lisähermostusta siitä että mä kiukuttelen jokailtasesta mun nukutusvuorosta |O
Ei perkele, goodbye positiivisuus :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Voih... Meillä käyny joskus sama juttu.
Toivottavasti saat pikkuisen nukkumaan pian. :hug:

Se nukahti jo :D Raukka oli väsy, kun piti olla keskisen joulupuodin avajaisissa ja siellä kun on ilmanen tivoli, niin pikkunen oli heppa karusellissä ja minä pidin tietty kiinni, kiljui ja hihkui kyytissä =)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Meillä vaan muuten aletaan tappelemaan 10 min ennen nukkumaanmenoa. Aina karmee huuto, veljesten tappelu ja miehen hermostus.
Ja lisähermostusta siitä että mä kiukuttelen jokailtasesta mun nukutusvuorosta |O

:hug: Onneksi meillä sentään isommat rupee omin olin nukkumaan, kun komentaa sänkyihin

Alkuperäinen kirjoittaja pikku-lumikko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Voih... Meillä käyny joskus sama juttu.
Toivottavasti saat pikkuisen nukkumaan pian. :hug:

Se nukahti jo :D Raukka oli väsy, kun piti olla keskisen joulupuodin avajaisissa ja siellä kun on ilmanen tivoli, niin pikkunen oli heppa karusellissä ja minä pidin tietty kiinni, kiljui ja hihkui kyytissä =)

No hyvä juttu! Se on ihanaa kun saa välillä noille vauvoillekin järjestettyä jotain tollasta extremee... ja sittenhän ne on ihan väsyjä :heart: :D

Ja vauvalle on puhjennut tänään yksi hammas :D Ei kyllä imettäes hauskaa. Onneksi ei ole rinnalla, kun aamulla ja illalla ja yöllä

Monta hammasta on? Mä en oo juur niitä tuntenu tissittelyssä...ei tosin meilläkään saa tissiä enään kun päikyille ja yöunille mennessä...kai se kohta alkaa tissistä luopuun :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Ja vauvalle on puhjennut tänään yksi hammas :D Ei kyllä imettäes hauskaa. Onneksi ei ole rinnalla, kun aamulla ja illalla ja yöllä

Monta hammasta on? Mä en oo juur niitä tuntenu tissittelyssä...ei tosin meilläkään saa tissiä enään kun päikyille ja yöunille mennessä...kai se kohta alkaa tissistä luopuun :'(

Yksi hammas vasta =)

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:

Meilläkin tulee tuollainen välillä "tavaksi# enkä ole siihen keksinyt muuta konstia kun aikaistaa iltapuuhia. Kun ei olla niin väsyneitä, hommat hoituvat paremmin.

Lisäksi kyllä uhkailen, että iltahommat (iltapala, pesut) voidaan aloittaa jo kuudelta, jos lapset eivät jaksa niitä myöhemmin hoitaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Meilläkin tulee tuollainen välillä "tavaksi# enkä ole siihen keksinyt muuta konstia kun aikaistaa iltapuuhia. Kun ei olla niin väsyneitä, hommat hoituvat paremmin.

Lisäksi kyllä uhkailen, että iltahommat (iltapala, pesut) voidaan aloittaa jo kuudelta, jos lapset eivät jaksa niitä myöhemmin hoitaa.

Pitänee kokeilla, tuntuu vaan niiiiin aikaselta tuo seittemän... Mutta johan ipanat nytkin lukee itekseen pitkään, tuskinpa aiemminkaan tylsyyteen pökräävät :whistle:

Yhteistyössä