Höyrysaunoista jne.

Olen aina tykännyt uimisesta ja saunomisesta, joten uimahalleissa tulee käytyä tasaiseen tahtiin. Tykkään myös näistä höyrysaunoista, joissa miehet ja naiset käyvät yhdessä, alastomuus ei ole koskaan ollut minulle ongelma ja kyllä se vähän jännitystä tuo saunomien tuntemattomien miesten kanssa ;). Eli pieni exhibionisti minussa asuu? Muilla samanlaisia ajatuksia? No kuitenkin, olemme nyt pääsiäisenä menossa mieheni kanssa Katin Kultaan ja siellä saunamaailmaan. Miestäni kiinnostaa kokea paikka ja en voi kieltää etteikö itseänikin :). Käsittääkseni koko saunaosasto on yhteistä? Kellään kokemuksia sieltä, rento vai ahdistava paikka?

Ei kokemusta vastaavasta paikasta, mutta ainahan niissä on tietynlainen jännitys ;)
Ikävä kyllä aina siellä on niitä pervessejä jotka kyylää naisia ja kokisin sen itse naisena ahdistavana sillä kun ne ei oo niitä nuorimpia ja ikää se 50+..
Hauskaa reissua kuiteski ja mikäs sen parempaa jos ajatus alkaisi siellä laukata :p

On se saunamaailma kokonaan yhteistä. Ja ilman uimapukua siellä täytyy olla, mutta pyyhettä voi halutessaan pitää. Ihan mukava paikka mielestäni. Silloin, kun olen käynyt, ei siellä montaa muuta ole samaan aikaan ollut. Eikä ketään perverssejäkään ole kohdalle sattunut, jos ei omaa miestä lasketa... ;) Sellainen rauhallinen paikka mun mielestä.

Yhteistyössä