Höpöheinän ystävä puukotti tyttöystäväänsä 170 kertaa - "ei ollut tarkoitus tappaa"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No kylhän siinä sen verran toisesta tietää näin aikuisena ei siellä oo lapset pyöriny. Nojoo mä olin 17v ku kokeilin ekan kerran kukkaa. Luokka kaveri ties mistä saa ja ehdotti et kokeillaan ja niin me poltettiin. Mut aina kyl hakenut jostain luukusta kukat. Joskus ollu treffit puistossa. Mut ei mun koulu aikoina ainakaan kukaan huumeidenvälittäjä koulun nurkilla notkunut. Tai siitä olis mulle satavarmana tullut tieto. Sillon se oli viel vaikeempaa piti heittää massit jolleen joka tunsi jonkun ja sit venattiin soittoo et koska homma on ready. Meni aina aikaa. Lisäks hulluahan se on notkua koulun edessä ku kiinni jäämis riski kasvaa ja ei kukaan haluu olla tunnettu kauppias. Mieti nyt mulla ois piuhoilla vaik puol kiloo pirii. Alkaisin myymään sitä koulun nurkilla ja sit joku sivullinen soittais poliisit jäisin kii ja sit viel ne tekis kotietsinnän ja ottais mun huumeet jäisin velkaa isommille diilereille. Ja moni diileri on muutenkin tosi varovainen ja vainoharhanen.
No en tiedä minkä ikäinen olet, joten en tiedä mistä vuosikymmenestä puhut?
Kotipuolessa ainakin myivät ala ja yläasteen välisellä rautatieaseman lähellä, sieltä molempiin kouluihin oli n. 500m jo 70-80 -luvuilla kaljaa, pillereitä, huumeita ja tupakkaa. Yläasteella 80-luvun loppupuoliskolla oli muutama joille tultiin myymään myös koulun tupakkapaikalle ja sieltä sitten joku valopää halusi myös kokeilla.
Nykyään lapsuuden paikkakunnalla irakilaiset ja somalit tappelevat suomalaisdiilerien kanssa mm. myynnistä.

Nykyisellä paikkakunnalla on ollut isoja ongelmia huumeista, täällä ne tulee syklittäin...eli välillä ongelmat siirtyvät enemmän piiloon ja sitten taas tulevat enemmän päivänvaloon ja poliisi sekä opettajat ovat helisemässä ongelman kanssa.
 

Yhteistyössä