HÖH, te saitte vain pojan?!

• Viestiketjun aloittaja isadora
  • Ensimmäinen viesti
isadora
meillä on alle kuukauden ikäinen pieni ja niin suloinen poikavauva ja olemme hänestä miehen kanssa niin ylpeitä, koska minulla oli vaikeuksia raskaaksi tulossa. miehen sisko ja vanhemmat ovat niin pettyneitä, kun meille tuli vain poika, kun he niin innossaan olisivat halunneet uuden tytön sukuun. ( mieheni siskolla on jo 3 tytärtä ) minusta tuntuu niin pahalta :'( anoppi kysyikin heti, että koska aiomme laittaa tulemaan seuraavan pullan, mutta me olemme miehen kanssa päättäneet, että enempää lapsia ei tule, mutta muut eivät tästä tiedä.

Sano ihan suoraan, että olette onnellisia pojasta ja jää varmaan ainokaiseksi. En sietäisi tuollaista puhetta edes sukulaiselta! Jos ei osaa käyttäytyä, niin ehkä ei poikaa tarvitse sitten nähdä. Onnea pikku pojasta! :flower:

tinni
no ompas tökerösti sanottu.... toisille vaan tuntuu sukupuoli olevan tärkeässä asemassa.....

miehen mamma odotti myös aina tulevista tyttöjä koska hänen 14 lastenlasten lapsestaan vain kaksi oli tyttöä. nyt sitten ei nää enää kun meille syntyy se kolmas poika.

mielestäni voit ihan hyvin sanoa jos joku suoraa vielä asiaa "ihmettelee" että saitte juuri sitä mitä tilasitte:) onnea perheellenne.

:(
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
En ole oikein koskaan päässyt jyvälle ihmisten tavasta vähätellä sukupuolta.
Varsinkaan kun puhutaan toisten lapsista.
Peesi. miehen suku jo etukäteen ilkkuu kolmannesta tytöstä vaikka eivät edes tiedä tulevan lapsemme sukupuolta.

Typeriä ihmisiä.
Meillä ollut päinvastoin taas.Pojat on vaan niitä "tärkeitä" miehen suvussa....
Mutta onneks mun vanhemmat näitä tyttöjä sitten hemmottelee...

Onnea ihanasta pienestä poikavauvasta!!

Olikohan kateellista höpinää vai mitä ihmettä lie...

Namira
toi on NIIIIIN väärin!

itsekkin odotin tyttöä koko raskausajan, ja poika tuli. silti tuo tenava on mulle maailman tärkein! toki nykyisen mieheni kanssa haluamme lisää lapsia, ja olisihan se kiva, jos tulisi myös se tyttö, niin olisi molemmat. MUTTA jos tulee poika, niin mitä sitten? yhtä rakas se lapsi on, oli sitten kummat värkit jalkovälissä tahansa!

ainahan saa toivoa, mutta tollanen vähättely on mielestäni sairasta!

Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja Namira:
toi on NIIIIIN väärin!

itsekkin odotin tyttöä koko raskausajan, ja poika tuli. silti tuo tenava on mulle maailman tärkein! toki nykyisen mieheni kanssa haluamme lisää lapsia, ja olisihan se kiva, jos tulisi myös se tyttö, niin olisi molemmat. MUTTA jos tulee poika, niin mitä sitten? yhtä rakas se lapsi on, oli sitten kummat värkit jalkovälissä tahansa!

ainahan saa toivoa, mutta tollanen vähättely on mielestäni sairasta!
Mä luulin kans että tuo kuopus on tyttö, esikoinen on siis poika myös. Mutta en siltikään ollut pettynyt. Omat rakkaat on nuo pojat :heart:

Aika uskomatonta! :eek: Ollaan mekin saatu kuulla vielä miehen kanssa yhdessä ollessa että "millos te sen tytön teette?", mutta poikia vain siunaantui... Minulla on noiden kahden lisäksi vielä yksi enkelipoika, joka kuoli keskenmenossa vuosia sitten eli kolme poikaa tavallaan. :)

No, arvoitus on vielä kumpi tästä mahtaakaan tulla! Ei minua haittaa vaikka tulisi vielä yksi lisävelikin. ;) Olisihan se luonnollinen lisä "veljeskuntaan". :D

Yhteistyössä