M
minä
Vieras
Tein eilen tilauksen, mutta vieläkään ei ole tullut sähköpostiin tilausvahvistusta?Tilaanko uudestaan vai tuleeko ne sitten tuplana?Eikös hobby hallista tule se til.vahvistus s.postiin?Anttilalla tulee ainakin..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minulle tuli n. kuukausi sitten huomautusmaksu Hobby Hallilta,joka oli aiheeton,koska olin laskun jo maksanut.Olen yrittänyt soittaa sinn,tuloksen a kymmeniä minuutteja jonotusta,ilman vastausta.Laitoin sähköpostia asiasta,ei vastausta ja viimeisenä konstina laitoin niiden nettisivulle palautteen,johon pyysin vastausta- ei mitään! Eli koko paikkaan ei saa yhteyttä.Tai sitten en vaan jaksa odottaa puhelimessa tarpeeksi montaa tuntia...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee Break:Kyllä Hobbarista tulee tilausvahvistus. Onks sun sähköposti ilmoitettu oikein niille?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:No voi hitto!Eihän siinä sähköpostikentässä ollut mitään osoitetta.Eli oma mokaKävin tarkistamassa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja minä:No voi hitto!Eihän siinä sähköpostikentässä ollut mitään osoitetta.Eli oma mokaKävin tarkistamassa
![]()
se pitää erikseen kirjottaa siihen...no sitä sattuu..yleensä sanotaan viikon verran menee kun tulee...eli jos oot esim to tilannu niin eiköhän se lappu ens viikon to-pe mennessä kolaha luukusta..