hobby hallista taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onni

Vieras
kerroin kesällä kuinka laskuja odottelin huhtikuulta, no sain laskut nyt syyskuun alussa ja karhut olivat,maksoin vain ne tuotteiden hinnat,en karhuja,ja soitin sitten kun viimmein yhteyden sain niin asiakaspalveluun. lupasi poistaa noi kulut ja karhut,joita en heidänkään mielestä ollut ansainnut,no tänään tulla tupsahti noista karhuista 2. maksuhuomautus.johon taas lisätty korkoja ja kuluja, ja se saa...ta...n lafka ei taas vastaa puhelimeen. arvatkaa ottaako päähän.

Mikä ihme siellä Hobby Hallissa oikein mättää, kun eivät saa ensinnäkään asiakaspalvelua toimimaan ja sitten nuo monen monet ja tänäänkin kuullut turhat karhukirjeet. Onneksi en heiltä mitään koskaan ole tilannut.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita yheydenotto pyynti hobbyhallin sivuilta!

menee pahimmillaan 1,5kk ennenkuin vastaavat meiliin.

oikeesti? :o |O

Lähetin tänän sinne viestiä kans,kun karhusivat joitakin aivan ihme laskuja ja laskuissa luki että on toinen maksumuistutus vaikka ensimmäistäkään ei ole tullut |O |O ja mä haluaisin edes tietää mistä ne karhuaa |O :headwall:

kele mä oon heti ulosotossa,mutta en kyllä maksa. mä en maksa karhuja kun en niitä ite ole aiheuttanut, ja joo kyllä oon laittanut puoli vuotta sähköpostia,mutta vastattu ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:

Lähetin tänän sinne viestiä kans,kun karhusivat joitakin aivan ihme laskuja ja laskuissa luki että on toinen maksumuistutus vaikka ensimmäistäkään ei ole tullut |O |O ja mä haluaisin edes tietää mistä ne karhuaa |O :headwall:

valitettavasti.
kesällä kysyin että miksi lähetään laskua tuotteesta jonka olen palauttanut 1kk sitten..meni 1,5kk aikaa siihen että vastasivat..

valitettavasti.
kesällä kysyin että miksi lähetään laskua tuotteesta jonka olen palauttanut 1kk sitten..meni 1,5kk aikaa siihen että vastasivat..

Joo eikä ne aina vastaakaan vaikka yrität monestikin. Ei myöskään puhelimeen, vaikka on sikahintanen soittaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:

valitettavasti.

Joo eikä ne aina vastaakaan vaikka yrität monestikin. Ei myöskään puhelimeen, vaikka on sikahintanen soittaakin.

Pitää varmaan soittaa sinne sitten.Antaakohan ne edes tietoja mulle kun laskut on miehen nimellä tulleet? Kerran olivat sanoneet asiakaspalvelussa että tietoja ei voida antaa kuin henkilökohtaisesti,kun tuttavani yritti laskua siirtää..

Nykyään todellakin on ihan pepusta noi systeemit. Kannattaa tilata postiennakolla jos ihan välttämättä haluaa sieltä jotain. Ei ainakaan voi tulla karhuja.

Mut sit jos tulee väärä tuote tai haluaa palauttaa niin herää kysymys kauanko se sitten kestää että rahat tulee tilille...? Kun se laskutus on muutenkin aivan sekasin.

:headwall: :headwall: :headwall: MÄ LUPAAN JA VANNON KAUTTA KIVEN JA KANNON ETTEN ENÄÄ KOSKAAN IKINÄ MAAILMASSA TILAA YHTIKÄS MITÄÄN HOBBY HALLISTA en IKINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja erin-:
Kyllä mäkin ENNEN sain sieltä hyvää palvelua (ja tavaraa) ja kaikki toimi ok. Nyt vajaan vuoden verran on sitten takkuillut ihan kaikki.

Samoin mulla,ennen olin erittäinkin tyytyväinen mutta nyt tästä keväästä alkaen en ole ollut todellakaan tyytyväinen mihinkään mitä siellä puljussa tapahtuu.

Onpa hyvä, että satuin näkemään tämän keskustelun. Äitini sai kyseisiä turhia karhulaskuja ja olen hänen puolestaan laittanu hobbarin sivujen kautta sähköpostia asiakaspalveluun jo kaksi kertaa. Vastausta ei ole tullut. Äitini on yli kuukauden koittanut soittaa sinne, mutta tuuttaa vaan nopeasti muutaman kerran, eli tarkoittaa liittymän olevan poissa käytöstä. Mitä ihmettä tässä voi tehdä??? |O Pakko varmaan toimittaa ne laskut kuluttaja-asiamiehelle, etteivät voi karhuta niitä ulosoton kautta.

Uusimmat

Yhteistyössä