Hobby Hallin Icepeak laskettelupuku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja smigge
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

smigge

Vieras
Onko joku tilannut Hobby Hallista lapselleen Icepeakin lakettelupuvun? Onko hyvä malli ja hintansa väärti? Millainen on mielestäsi puvun mitoitus, eli vastaako hyvin kokoaan? Voisiko mielestäsi tilata kaksostytöille, 8v, toiselle sinisen ja toiselle punaisen? Ettei sininen ole liian poikamainen?

Me tilattiin ekaluokkalaiselle tuo kyseinen puku, ja ollaan tyytyväisiä ja niin on puvun käyttäjäkin.
Yleisesti ottaen Hobbyhallissa on ainakin meille koot sattuneet sopiviksi, ja tässäkin puvussa tilaa on sen verran, että vaatetta mahtuu enemmänkin alle. Ei kuitenkaan ole "säkkimäinen" päällä

Tuohon väritykseen...itse en ole ollut niin tarkka, etteikö tyttö voisi pitää sinistä ja poika punasita...jokaien tekee niinkuin parhaaksi näkee. ja eihän tuo sininenkään puku mikään tumma ole väriltään, joten ainakin minun mielestäni sopii yhtä hyvin tytölle kuin pojallekin.

Minä myös tilasin meidän kaksostytöille (ovat nyt tokaluokkalaisia)

Hyvät on materiaaliltaan ja koko mitoituksesta sanoisin että reiluhko on :D

Ihan hintansa arvoiset puvut :flower:

Nyt vasta luin loppuun tuon avauksesi ja meillä ei kelpuutettu kun se punainen väri sanoivat poika väriksi sitä toista , mutta joakisellahan on oma makunsa =)

Yritin myös ehdottaa eri värisiä ,mutta se sininen tökki heti molemilla joten jäi tilaamatta =)

Meillä tytö myös vielä 8v ja kesällä täyttävät 9v. tilasin puvut kokoa 140cm koska 128 olisi ollut liian niukka koko kun tytöt jo reilu 127cm pitkiä =)

Uusimmat

Yhteistyössä