Hobby hall, tilaukseni on peruttu! Mitä helvattua???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hälööö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hälööö

Vieras
Osaako kukaan selittää mulle, että mikä voi olla syy? Laitoin sinne kyllä palautetta. Aamulla oli vielä käsittelyssä, ja nyt peruttu. Ja laskutettava määrä 0€. Onneks en ollut maksanut etukäteeen sinne yhtään mitään. Olen tässä kolme viikkoa odottanut pakettia ja nyt ovat jo menneet perumaan. Pitäkööt tunkkinsa, enkä muute tilaa sieltä enään mitään.
Purkaus, eli helpotus :D Mutta mistä tuollainen voi johtua?

Oisko kyseinen tavara loppunut ja sulle on nyt tulossa kirje, jossa asiasta ilmoitetaan? Ja tilaus on peruuntunut sen vuoksi?

Minulla ainakin oli näin. Tilasin ulkoilupuvun - tuli lukemaan, että tuotetta ei varastossa, mutta on tulossa toimittajalta tai jotain sellaista - sitten yllättäin tilaus katosi ja muutaman päivän päästä tuli kirje, jossa pahoiteltiin tuotteen loppumista, myös valmistajalta, joten se siitä tilauksesta.

[QUOTE="vieras";24275489]jos heillä ole kyseistä tuotetta tai jos olet tilannut laskulle etkä ole luottokelpoinen.[/QUOTE]

Tätä mietin. Tilasin laskulle. Olen tilannut kalliimmat aina niin. Nyt viime kerralla tapahtui pieni moka itselleni. Heidän laittamat laskut olivat, vain ja ainoastaan menneet netpostiin ja en tajunnut mennä katsomaan sinne. Odotin postista kirjettä. 3kk meni, kunnes menin katsomaa netpostia ja siellä jo yksi muistutus laskusta ja 10e lisämaksua tullut. Joten maksoin suutuspäissään sen koko summan heti, kun ihan säikähdin sitä tilannetta.
Voiko tuollainen jotenkin sitten vaikuttaa? Jos voi, niin tiedän olla asioimatta heillä enään. Virheitä sattuu, meille tunnollisillekin ihmisille!

Yhteistyössä