Hö! Yks tyyppi heitteli paukkuja ikkunasta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rukoilijasirkka

Vieras
Ja pasahti ihan mun naaman edessä! Onneksi oli tuunatut suojalasit päässä.

Siis ihan kerrostalon ikkunasta heitteli, korkeelta, mun mielestä oli ainakin 4. kerros. Että oli tyhmä henkilö. Olisin halunnut mennä oven taakse huutamaan, mutta mies suostutteli, että jatketaan matkaa. :xmas: Se oli itte aiemmin kyl huutanut jollekin teinipojalle, joka päästeli raketteja maatapitkin. Mua nauratti. :D

kiitä suojalasejasi!Meil oli joskus samanlaista entisessä vuokrakasarimis,enää ei oo pelkoo,ku on sen verran kova yhtiövastike ja kaikki ikävät rempat taloyhtiös päällä

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Mä löysin sirkka susta videon! Tossa pätkässä kohdassa 0.23 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=bhzkZodqOOo

:D Sillä oli liian paksu ponnari. Mulla on semmonen tukka, et se on niin kevyt ja ohut, et se leijuu sähkösenä mun pienen pään ympärillä ku auringonsäteet tai ku voikukan laskuvarjot. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Mä löysin sirkka susta videon! Tossa pätkässä kohdassa 0.23 ;)

http://www.youtube.com/watch?v=bhzkZodqOOo

:D Sillä oli liian paksu ponnari. Mulla on semmonen tukka, et se on niin kevyt ja ohut, et se leijuu sähkösenä mun pienen pään ympärillä ku auringonsäteet tai ku voikukan laskuvarjot. B)

Seli seli, sulla on kuitenki joku hiuslisäke ku oot telkkariin päässy :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja kaikki naurattaa:
Sit lisäks me autettiin yksi pariskunta ylös, kun ne kaatuili lumihankeen. Sekin mua nauratti. :D

Tässä kohtaa voit palastaa montako ilojuomaa sä olit naukannu;) :D

En ollenkaan, lasten kanssahan me oltiin tossa lähellä kävelyllä. Olen muuten vaan turhannauraja. :|

Ja oli se hauskaa, mä yritin auttaa sitä setää, mut se nojautu koko painollaan aina taaksepäin, kun sen käteen tarttu. :laugh: Mies sai sen ylös, ian vaan, koska se oli suhteellisen pienikokoinen mies. Se veti ihan täysillä vastaan, vaikka halus apua. Se oli jo kaatanut naisensa hankeen sillätavalla.

Alkuperäinen kirjoittaja kaikki naurattaa:
Sit lisäks me autettiin yksi pariskunta ylös, kun ne kaatuili lumihankeen. Sekin mua nauratti. :D

Tässä kohtaa voit palastaa montako ilojuomaa sä olit naukannu;) :D

En ollenkaan, lasten kanssahan me oltiin tossa lähellä kävelyllä. Olen muuten vaan turhannauraja. :|

Ja oli se hauskaa, mä yritin auttaa sitä setää, mut se nojautu koko painollaan aina taaksepäin, kun sen käteen tarttu. :laugh: Mies sai sen ylös, ian vaan, koska se oli suhteellisen pienikokoinen mies. Se veti ihan täysillä vastaan, vaikka halus apua. Se oli jo kaatanut naisensa hankeen sillätavalla.

Sehän se on just parasta naurua se selvistäpäin nauru:)

Yhteistyössä