hnghhhh!! Mä ehkä ratkean onnesta!! :D <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wohoo!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wohoo!

Vieras
Sovittiin tänään aamulla että aletaan nyt säästämään, ja mennään elokuussa naimisiin!! Kihloissa ollaan oltu jo pari vuotta, ja viime vuosipäivänämme mies kysyi mentäiskö me ensi kesänä naimisiin. <3 Tarkkaa päivää ei olla vielä sovittu, mutta nyt me aletaan suunnittelu, ja mä oon niin onnellinen. Onnelinen oon toki ollut koko tän reilu 4 vuotta, mutta nyt tuntuu että alan itkemään onnesta kun edes ajattelen meidän häitä.

Kattelen tässä just hääpukuja, ja mietin että miten mä ikinä saan valittua kaikista noista ihanista sen ihanimman? :D Vieraslistaa ja juhlapaikkaa pitäs kanssa alkaa suunnittelemaan jotta osais jonkin budjetin määritellä säästämistä varten. :)

Onnittelut! Sanoisin, että paikkakunnasta riippuen kirkon kanssa kannattaa pitää kiirettä. Mikäli siis haluatte vihkimisen kirkossa. Toisia kirkkoja pitää jonottaa vuosia, toisiin tietty voi päästä vaikka heti. Mutta muistutan vaan, että se kirkko kannattaa hoitaa heti.

Onnittelut! Sanoisin, että paikkakunnasta riippuen kirkon kanssa kannattaa pitää kiirettä. Mikäli siis haluatte vihkimisen kirkossa. Toisia kirkkoja pitää jonottaa vuosia, toisiin tietty voi päästä vaikka heti. Mutta muistutan vaan, että se kirkko kannattaa hoitaa heti.

Kiitos!

Me ei kumpikaan kuuluta kirkkoon, joten meille tulee siviilivihkiminen (?) juhlapaikalla. :) Mutta kyllä sekin kannattaa heti varata kun vaan saadaan selvyys juhlapaikasta. :)

Onnea!

Kannattaa tosiaan kaupungista riippuen alkaa jo kyselemään juhlapaikkojakin.
Meillä piti ensimmäisen suunnitelman mukaan olla häät maaliskuussa, oli kirkko ja juhlapaikka varattuja. Häät siirtyikin heinäkuulle ja valitsemamme kirkko/juhlapaikka oli kyseisenä heinäkuisena päivänä varattuja! Juhlapaikaksemme saimme kolmannen vaihtoehdon. Ja kuitenkin varasimme paikan viime kesänä, yli vuosi häiden ajankohdasta. Ja tämä Espoossa.

Onnea!

Kannattaa tosiaan kaupungista riippuen alkaa jo kyselemään juhlapaikkojakin.
Meillä piti ensimmäisen suunnitelman mukaan olla häät maaliskuussa, oli kirkko ja juhlapaikka varattuja. Häät siirtyikin heinäkuulle ja valitsemamme kirkko/juhlapaikka oli kyseisenä heinäkuisena päivänä varattuja! Juhlapaikaksemme saimme kolmannen vaihtoehdon. Ja kuitenkin varasimme paikan viime kesänä, yli vuosi häiden ajankohdasta. Ja tämä Espoossa.

Me asutaan aika maalla, mutta toki juhlapaikan etsiminen ja varaaminen on järjestelylistalla ensimmäisten joukossa, ja alammekin varmaan (suomeksi minä alan :D ) jo ensi viikolla katselemaan vaihtoehtoja.

Onnea ja tsemppiä. Muista kuitenkin pitää sopivasti jalat maassa. Hää- aiheella myydään paljon, paljon turhaa ja runsaalla hinnalla. Ihanat ja ikimuistoiset häät ei vaadi omaisuutta vaan kekseliäisyyttä. Toki juhlapaikka ja ruokailu vie aikamoisen siivun. Mä muuten suosittelen jo nyt kyselemään myös pitopalvelujen tilannetta ja hinta-tasoa. Se kun kuitenkin vie isoimman osan budjetista. että tiedätte missä läänissä sen suhteen mennään.

Yhteistyössä