Hmph. (naapurin kissa)

Finttu
Tuu hakee meenkin naapurin kissat. Ne asuu meillä, vaikka oon niitä kävyillä heitelly sun muuta. Makoilee saunalla ja kesäisin puutarhatuolie pehmusteilla. Ja mä oon hyperallerginen kissoille.
 
älä ala ruokii naapurin kissaa tai jää teille |O siis meiän naapurin mummu kehu et hän ruokkinu jotai kissaa 6kk ja nyt ei lähe pois...joo miksköhän nii no soitti eläinrankkuri hakee |O |O
anteeks vaa,mut mua ärsyttää ihmiset ketkä alkaa ruokii kissoja+koiriakin
 
viima80
on vain löytänyt mukavan loikoilupaikan. meidän naapurin katti kävi kanssa kanalassa hiiriä pyydystämässä kunnes otettiin oma katti. kotiinsa meni kun oli hommanasa hoitanut. jos ruokit niin varmasti muuttaa pikkuhiljaa teille. jos ei häiritse niin anna olla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Voi. Miten hoitavat sitä kotona? Jos alat ruokkimaan niin viihtyy aina enemmän ja enemmän teillä..
No sitä mäkin mietin, et mitenköhän kun se tuntuu sen verran moneen otteeseen päivästä/illasta hengailevan tossa meidän pihalla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viima80:
on vain löytänyt mukavan loikoilupaikan. meidän naapurin katti kävi kanssa kanalassa hiiriä pyydystämässä kunnes otettiin oma katti. kotiinsa meni kun oli hommanasa hoitanut. jos ruokit niin varmasti muuttaa pikkuhiljaa teille. jos ei häiritse niin anna olla.
No ei häiritse ei, eiköhän se ruokansakin jostain lähipusikosta löydä jos nälkä iskee :D
 

Yhteistyössä