Kajsma
Ollaan tavattu viisi kertaa, tutustuttiin netissä. Mies vaikuttaa tosi kivalta, mutta sitten on näitä mutta-puolia, jotka saa mut epäröimään ja epävarmaksi. Ensinnäkin tuntuu, että mies aina keskeyttää puheeni ja alkaa puhumaan päälle. Kahden lapseni nimeä hän ei vieläkään muista, minä taas muistan hänen lastensa ja jopa koiriensa nimet. Jos kerran nähneeni lenkkimetsässä huuhkajan, kyseenalaistaa hän sen epäillen, etten tunnistaisi huuhkajaa tms. vastaavaa.
Mies viestittelee koko ajan, kuinka haluaa minua ja kuinka haluaa rakastella. Kun tapaamme, haluaisi hän vain olla tiukasti minua vasten joka tilanteessa ja kyselee, voidaanko joskus rakastella.
Onhan se tietty kiva, että kelpaan fyysisesti Mutta mulle tulee tästä jotenkin sellainen tunne, ettei mies muuten ole musta mitenkään kiinnostunut. Millainen kuva teille tulee tämän perusteella?
Mies viestittelee koko ajan, kuinka haluaa minua ja kuinka haluaa rakastella. Kun tapaamme, haluaisi hän vain olla tiukasti minua vasten joka tilanteessa ja kyselee, voidaanko joskus rakastella.
Onhan se tietty kiva, että kelpaan fyysisesti Mutta mulle tulee tästä jotenkin sellainen tunne, ettei mies muuten ole musta mitenkään kiinnostunut. Millainen kuva teille tulee tämän perusteella?