Hmmm...antaisitko ylennyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Vähän noloa, mutta eilen esimies ehdotti kehonkielellä että tekisimme jotain, mikä ei normaaleihin työsopimuksiin kuulu. Menin aika hämmentyneeksi, ja esimies alkoi puhua jotain epäselvästi ylennyksestä ja palkankorotuksesta. Mä oon tähän asti ajatellu ettei noin voi käydä, mutta kyllä vaan ja ihan tunnettu, isompi firma. Tilanne jäi "auki" kun toimistoon tuli toinen työntekijä.
Tänään meen iltavuoroon ja jos esimies ottaa asian puheeksi, suostuisitteko?
Esimies on ihan freesi, mua n.10vuotta vanhempi, mutta ei uskois. Housujen päältä katsottuna miehisyys kunnossa ja mä olen sinkku. Jostain syystä vaikka mä olen aina ollu tälläsiä vastaan ni mä en jotenkin osaa ajatella tätä ns.pahana. Tai et jostain takaraivosta tulee ajatus, et saan seksiä (no joo), mut et vielä työetuja :D enkä koe että menettäisin mitään, kun harrastetaanhan sitä seksiä baarissakin tai sen jälkeen jne.. Miten toimisit mun tilanteessa?

Kieltäytyisin kunniasta. Jos en saisi ylennystä työkyvyilläni niin silloin en todennäköisesti ylennystä ansaitsisi. Tuohon peliin ei kannata rueta, se kostautuu vielä.

[QUOTE="ruttu";25684701]Kieltäytyisin kunniasta. Jos en saisi ylennystä työkyvyilläni niin silloin en todennäköisesti ylennystä ansaitsisi. Tuohon peliin ei kannata rueta, se kostautuu vielä.[/QUOTE]

Kostautuu miten?

Vaadi nyt ensiksi mustaa valkoisella ylennyksestä ja palkankorotuksesta. Sittenhän sulla on vielä aikaa perääntyä kun nimet on paperissa.
Tosin jos kovin mieli tekee niin miksi et sitten vähän nusasisi. Suosisin kuitenkin muuta kuin sitä pomon pöytää tai siivouskomeroa

Vaadi nyt ensiksi mustaa valkoisella ylennyksestä ja palkankorotuksesta. Sittenhän sulla on vielä aikaa perääntyä kun nimet on paperissa.
Tosin jos kovin mieli tekee niin miksi et sitten vähän nusasisi. Suosisin kuitenkin muuta kuin sitä pomon pöytää tai siivouskomeroa

tuo ensin ja hommiin. ei ne vehkeet käytössä kulu.
:D

Juuri näin.

Ensin ylennys ja palkankorotus. Jos sen jälkeen tekee mieli, niin voit vinkata pomollesi, että varaa sviitin jostain ylellisestä hotellista hierontoineen.

[QUOTE="vieras";25684789]No mutta lasketko huoraamiseksi myös sen kun miehet/naiset harrastaa muutoinkin yhden illan juttuja? tai muutoin seksiä ilman suhdetta?[/QUOTE]

Täysin eri asia jos ottaa puutteeseensa kuin että antaa taloudellisen hyödyn toivossa :D

Eihän huoraamisessa sinänsä ole mitään pahaa tai tuomittavaa. Mutta se on jotenkin arveluttavaa että perseen jakamisella ohitetaan joku pätevämpi työntekijä yrityksessä. Se ei ole oikein työyhteisöä eikä yritystä kohtaan.

No kokemuksesta tiedän että samassa työpaikassa oleminen seksikumppanin kanssa ei oo kivaa. Mutta muutenhan asia ihan ok, jos ootte vapaita ja kumpikin haluaa, mutta toi työkaveruus kyllä kärsii.

Jos tosiaan ensin saisi ihan varmasti ja selkeästi ylennyksestä ja palkankorotuksesta mustaa valkoiselle, niin sen jälkeen sitä vois harkita, jos oikeasti itseä haluttais. Vastentahtoisesti en ryhtyis eli en olis "myytävissä". Mua häiritsee kyllä myös se ajatus, että kuinka monen kohdalla toi on tapahtunut aikaisemmin? Kuinka moni sun tulevista vertaisista siellä töissä on noussut sinne samalla keinolla? Ja jos toivot tuosta pitkäaikaista, vakaata työpaikkaa, niin älä älä älä hyvä nainen tee tuollaista, koska tuollainen toiminta voi kusta kintuille myöhemmin. Oot nyt saanut selville, että sun pomosi ei kaihda likaisia keinoja ja se voi käyttää niitä myös ikävämmillä tavoilla.

Ja tää on kyllä teoreettista omalla kohdalla, kun en ole sinkku.

Yhteistyössä