V
"vieras"
Vieras
Vähän noloa, mutta eilen esimies ehdotti kehonkielellä että tekisimme jotain, mikä ei normaaleihin työsopimuksiin kuulu. Menin aika hämmentyneeksi, ja esimies alkoi puhua jotain epäselvästi ylennyksestä ja palkankorotuksesta. Mä oon tähän asti ajatellu ettei noin voi käydä, mutta kyllä vaan ja ihan tunnettu, isompi firma. Tilanne jäi "auki" kun toimistoon tuli toinen työntekijä.
Tänään meen iltavuoroon ja jos esimies ottaa asian puheeksi, suostuisitteko?
Esimies on ihan freesi, mua n.10vuotta vanhempi, mutta ei uskois. Housujen päältä katsottuna miehisyys kunnossa ja mä olen sinkku. Jostain syystä vaikka mä olen aina ollu tälläsiä vastaan ni mä en jotenkin osaa ajatella tätä ns.pahana. Tai et jostain takaraivosta tulee ajatus, et saan seksiä (no joo), mut et vielä työetuja
enkä koe että menettäisin mitään, kun harrastetaanhan sitä seksiä baarissakin tai sen jälkeen jne.. Miten toimisit mun tilanteessa?
Tänään meen iltavuoroon ja jos esimies ottaa asian puheeksi, suostuisitteko?
Esimies on ihan freesi, mua n.10vuotta vanhempi, mutta ei uskois. Housujen päältä katsottuna miehisyys kunnossa ja mä olen sinkku. Jostain syystä vaikka mä olen aina ollu tälläsiä vastaan ni mä en jotenkin osaa ajatella tätä ns.pahana. Tai et jostain takaraivosta tulee ajatus, et saan seksiä (no joo), mut et vielä työetuja