N
nm
Vieras
kun näitä kirjotuksia lukee niin miehestäni tulee koko ajan kamalampi... enkö ole itse edes tajunnut kuinka paha meidän tilanne on...
-ei auta kotitöissä, paitsi joskus laittaa ruokaa ja saattaa tyhjätä tiskarin
-on hakenut seuraa netistä ja pettänyt
-on "pakottanut" seksiin, sitaateissa koska itse olen antanut periksi
-ei vietä aikaa kotona kun pari tuntia päivässä, on siis koko ajan kavereiden kanssa tai harrastuksissa
-meillä ei ole samat oikeudet, mies saa tuhlata ja viettää aikaa kavereiden kanssa, saattaa lähteä viikonlopuksi pois kotoa, minä en todellakaan
-mies pimittää rahaa
-mies ei katso päin tai vastaa jos puhun tälle, ei reagoi mitenkään ennen kun suutun ja silloin hän suuttuu ja minä olen nalkuttava ämmä
-ei luottotietoja
-pyytää koko ajan mutta ei mielellään mahdollista mulle mitään
-täytyy kädestä pitäen kaikki näyttää, ja silloinkin suuttuu, että kai hän on tyhmä...
-ei kuuntele tai lohduta jos minun on paha olla
on hyvääkin:
-käy töissä ja maksaa osan laskuista
-leikkii lasten kanssa
-on hauska
-tekee hyvää ruokaa (sillon kun jaksaa jotain tehdä, yleensä teen hänen eväsleivätkin töihin...)
-korjaa mun autoa
-saan käyttää myös hänen autoa(joka on mun nimissä koska hällä ei ole luottotietoja)
-hänellä on ihana äiti!! (tosin ei hänen ansiotaan
)
-jonakin päivinä hän on ihana
eipä tässä kaikki plussat ja miinukset varmaan edes ollu. olisko aika herätä...
onko muilla tämmöstä..?
-ei auta kotitöissä, paitsi joskus laittaa ruokaa ja saattaa tyhjätä tiskarin
-on hakenut seuraa netistä ja pettänyt
-on "pakottanut" seksiin, sitaateissa koska itse olen antanut periksi
-ei vietä aikaa kotona kun pari tuntia päivässä, on siis koko ajan kavereiden kanssa tai harrastuksissa
-meillä ei ole samat oikeudet, mies saa tuhlata ja viettää aikaa kavereiden kanssa, saattaa lähteä viikonlopuksi pois kotoa, minä en todellakaan
-mies pimittää rahaa
-mies ei katso päin tai vastaa jos puhun tälle, ei reagoi mitenkään ennen kun suutun ja silloin hän suuttuu ja minä olen nalkuttava ämmä
-ei luottotietoja
-pyytää koko ajan mutta ei mielellään mahdollista mulle mitään
-täytyy kädestä pitäen kaikki näyttää, ja silloinkin suuttuu, että kai hän on tyhmä...
-ei kuuntele tai lohduta jos minun on paha olla
on hyvääkin:
-käy töissä ja maksaa osan laskuista
-leikkii lasten kanssa
-on hauska
-tekee hyvää ruokaa (sillon kun jaksaa jotain tehdä, yleensä teen hänen eväsleivätkin töihin...)
-korjaa mun autoa
-saan käyttää myös hänen autoa(joka on mun nimissä koska hällä ei ole luottotietoja)
-hänellä on ihana äiti!! (tosin ei hänen ansiotaan
-jonakin päivinä hän on ihana
eipä tässä kaikki plussat ja miinukset varmaan edes ollu. olisko aika herätä...
onko muilla tämmöstä..?