H
heeh
Vieras
Tässä pari päivää pohdiskellut, että vaikutetaankohan me ihan yleisesti ihmisten mielestä köyhiltä, ainakin erään sukulaisen puheista saan sellaisen käsityksen, että ainakin hän pitää meitä köyhinä
ja tämä vaan jaksaa minua naurattaa

Ostimme astianpesukoneen, tämä kaveri kysyi, että minkä verran maksamme koneesta kuukaudessa. Kerroin, että emme ostaneet osamaksulla, jolloin kaveri tiedusteli, että kauanko säästimme koneeseen.
Laitoin uudet verhot + matot sekä muuta PIENTÄ sisustusjuttua + meillä on n. vuoden vanhat sohvat, näistä kaveri teki päätelmän, että mun on ollut pakko voittaa lotossa!
No juu, voihan näistä asioista ajatella, että olemme köyhiä:
- ajamme 8 vuotta vanhalla autolla, joka on täysin oma
- asumme vuokralla kaksiossa, 3 henkinen perhe
- emme ostele jatkuvasti uusia muotivirtausten mukaisia vaatteita
- emme käy ulkomaanmatkoilla
Mutta harva arvaa ja kaikille ei kerrota, että meillä on tilillä huomattava summa rahaa oman asunnon ostoa ajatellen
Ostimme astianpesukoneen, tämä kaveri kysyi, että minkä verran maksamme koneesta kuukaudessa. Kerroin, että emme ostaneet osamaksulla, jolloin kaveri tiedusteli, että kauanko säästimme koneeseen.
Laitoin uudet verhot + matot sekä muuta PIENTÄ sisustusjuttua + meillä on n. vuoden vanhat sohvat, näistä kaveri teki päätelmän, että mun on ollut pakko voittaa lotossa!
No juu, voihan näistä asioista ajatella, että olemme köyhiä:
- ajamme 8 vuotta vanhalla autolla, joka on täysin oma
- asumme vuokralla kaksiossa, 3 henkinen perhe
- emme ostele jatkuvasti uusia muotivirtausten mukaisia vaatteita
- emme käy ulkomaanmatkoilla
Mutta harva arvaa ja kaikille ei kerrota, että meillä on tilillä huomattava summa rahaa oman asunnon ostoa ajatellen