Hmm... Onkohan tässä jotain takana vai hermoilenko turhia. Miltä kuulostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jokin aika sitten mies oli muuttoapuna eräälle kaverilleen jonka minäkin tunnen. Paikalla oli myös muita apulaisia, ja mies osan heistä nimeltä mainitsikin mutta eipä heistä sen kummemmin puhuttu, miksipä nyt olisikaan...

Minä ja lapset ollaan oltu nyt kuutisen päivää reissussa 200km päässä sukulaisten luona ja huomenna pitäisi lähteä ajelemaan kotiin. Mukavaa on ollut.

Perjantaina tosin hieman hämmästelin, kun mies ilmoitti yhtäkkiä, että parin hänen opiskeluryhmässään olevaa naista on aikonut raahata hänet juomaan. Soittivatkin sitten miehelle kotimme edustalta illemmalla ja mieshän sitten otti ja meni juomaan. Paikalla oli ollut kuulemma joku toinenkin mies.

Eilen illalla mies ilmoitti, että opiskelukaveri, olkoon vaikka nyt Jukka, tulee hänen luokseen katsomaan elokuvaa. No eihän siinä mitään, mutta hetken kuluttua mies sanoi hieman kiusaantuneena, että eräs "Lottakin" on tulossa, ja että tämä Lottakin oli ollut muuttoapuna ja siellä illanvietossa. Lisäsi sitten hieman selittelynmakuisesti mielestäni, että mies oli sanonut että Lotan mieskin saa tulla mutta ei sitten vissiin ollut halunnut tulla.

Hieman vain hämmästytti, miksi ihmeessä seurusteleva nainen haluaa viettää aikaansa kahden ukkomiehen kanssa sunnuntai-iltana kello kymmenen, kun voisi viettää sen ajan kenties omankin kultansa kanssa...

Ehkä mä vain teen kärpäsestä härkäsen, mutta jotenkin tämä sai mut epäilemään, että onkohan tossa jotain muutakin...

No oudolta kyllä kuulostaa. Minusta perheellinen mies ei hengaile opiskelukavereidensa kanssa, eikä varsinkaan kutsu naisia kylää kun vaimo ja lapset ovat poissa.

Kyllä minä ainakin olen viettänyt useinkin aikaa miespuolisten kavereiden kanssa ilman miestäni. Miksi se olisi outoa? Jos siinä olisi jotain takana, niin tuskin mies olisi koko naista edes maininnut. Ehkä tuo hämillisen käytös oli just sitä että ajatteli kertoa sinulle jotenkin etukäteen ihan tavan kaveri-illasta niin et hermostu jos satut kuulemaan jälkikäteen.

Vähän oudolta kuullostaa. Ei meikää ainakaan edes kiinnostaisi lähteä tuohon porukkaan mitään leffaa katsomaan. Ukoilla on ukkojen jutut ja niitä on saanut kuunnella ihan tarpeeksi, kun miehen yks kaveri käy meillä joskus kylässä turisemassa. Samoin olisi toisinkin päin.

Olen ehkä natsi, mutta meille ei kyllä kutsuttaisi mitään puolituntemattomia naisia kylään, kun itse olisin poissa. Eri asia, jos kyseessä miehen hyvä ystävä jonka sinäkin tunnet. Mutta näinhän ei ole?

Mäkin veikkaisin, että jotain säpinää tai kiinnostusta saattaa olla, toivon ettei mitään ole vielä tapahtunut... Tämä "Lotta" ei ole tosiaan mun tuttavani enkä ole koskaan aiemmin häntä tavannut, itse asiassa en ole tiennyt koko ihmisen olemassaolosta aiemmin yhtään mitään. Siksipä tämä vaivaakin. Olisi ollut ihan okei tulla, kun olen paikalla, mutta jotenkin kun kotoaan on pois ja sinne tulee tuikituntemattomia naisia, vaivaa..

Yhteistyössä