Hmm, onkohan mummu valittanut etten käy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huuhkajatar

Aktiivinen jäsen
08.10.2005
12 193
0
36
Kokkola
Mies lähti lasten kanssa käymään vanhemmillaan (taas kerran ) ja poju sanoi mulle "tulisit nyt sinäkin mukaan".

Kuulosti ihan siltä kuin mummu olisi ollut ajatuksen takana. Minulla on koulutehtäviä odottamassa, eikä minua muutenkaan kiinnosta käydä kovin usein. Riitaa tms ei ole mutta, mä en jaksa kuunnella juttuja tutkimuksista ja lääkärikäynneistä, lääkkeistä. Anoppi oli ennen aktiivinen, elämänmyönteinen, nyt hän on samanlainen kuin äitini aikoinaan, aina vaan pitäisi jauhaa hänen taudeistaan.

Isänpäivänä lähden sitten mukaan.

Miten usein käytte anopilla kylässä?

Anoppi käy meillä vähintään kerran viikossa.. ite sitten käydään hiukan harvemmin siellä.. kerran kuussa taitaa tällä hetkellä pitää parhaiten paikkansa.. isänpäivänä mennään seuraavaksi kylään..

Musta kuulostaa ennemminkin pieneltä vainoharhalta, miksei lapsi voisi ihan omasta ideastaan haluta äitinsäkin mukaan. Tai mitä jos miehes oli sanonu edellisellä kerralla että harmi kun ei äiti päässy?

Mut tietty jos haluat mieluummin aatella että anoppis aivopesee lapsias....

Riippuu kauheesti... välillä käydään parikin kertaa viikossa ja välillä voi olla parin viikon tauko. Matkaa alle 2km ja anoppi on kyllä ihan ihana ihminen. Ehkä tulisi käytyä useemmin jos mieskin olis mukana... me käydään pojan kanssa useammin kuin mies :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Musta:
Musta kuulostaa ennemminkin pieneltä vainoharhalta, miksei lapsi voisi ihan omasta ideastaan haluta äitinsäkin mukaan. Tai mitä jos miehes oli sanonu edellisellä kerralla että harmi kun ei äiti päässy?

Mut tietty jos haluat mieluummin aatella että anoppis aivopesee lapsias....

Kun minä olen mukana rajoitan herkkujen antamista, käsken rauhoittumaan, olemaan nätisti siivoamaan sotkunsa. Käsken pois kaapeilta kun lähtevät etsimään jotain hyvää.... (lasten isovanhempia ei haittaa omatoimisuus, suorastaan yllyttävät ).

Miksi poika haluaisi minut mukaan?

Yhteistyössä