hmm, kummin päin tekis...? (turhis, kunhan mietin :D)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hmm"

Vieras
mies töissä vielä tunnin verran ja mietin et hakisko kaupasta tuoreen harjunpää-dvd:n, tekis miehen lempiruokaa (jauhelihapihvit, kastike, perunamuusi, salaatti...) ja olis vaan rauhakseen kotona, muutama olut / siideri...

VAI sanoisko miehelle et nyt suihkuun ja siistit vaatteet päälle ja veis sen ravintolaan syömään ja sit leffaan katsoon vares jota mies ite on odottanu, mut ei olla keritty.. tänään olis aikaa ja muksunkin vein jo mummulaan yökylään... ;)

Mä lähtisin ulos, kun kerran pääsee.. Lapsen ollessa kotona sit kotiruokaa ja rauhallinen ilta.
Paitsi jos isännällä on ollut rankka työpäivä, eikä se jaksais liikkua sohvaa kauemmas..

En lähtisi kyllä ulos ainakaan jos duunissa olisin päivän ollut, tietenkin jos se on jotain helppoa isumista ja vinkumista niin sitten kaipaisikin jo ulkoilmaa mutta se ei ole oikeaa työtä vaan pakoilua, tee sitä pottumuussia ja syötä se kotona, pidä hyvänä ja anna sille.

Alkuperäinen kirjoittaja öyh;23395193:
En lähtisi kyllä ulos ainakaan jos duunissa olisin päivän ollut, tietenkin jos se on jotain helppoa isumista ja vinkumista niin sitten kaipaisikin jo ulkoilmaa mutta se ei ole oikeaa työtä vaan pakoilua, tee sitä pottumuussia ja syötä se kotona, pidä hyvänä ja anna sille.

helppoa istumista ja vinkumista? pakoilua? ei oikeaa työtä? tarkoitatko esim.pankkivirkailijoita vai mitähän ryhmää meinasit? :D kivasti arvostus kohdillaan :D

mutta joo, mun mies on rakennusalalla ja fyysistä ulkotyötä tänäänkin tekee, sillä mä mietinkin et jaksaakohan se sit enää lähtee... voidaanhan me syödä kotona ja jos jaksaa niin lähtee vielä sit illalla jonnekin.. :)

Uusimmat

Yhteistyössä