Hmm..Kummatkohan se typy laitto mulle, akryyli vai geelikynnet??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shannon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Shannon

Jäsen
07.05.2006
582
0
16
Elikkäs, menin elämäni ekaa kertaa laitattaa kynnet. Halusin geelikynnet(tipeillä ) Perikin minulta geelikynsien hinnan. Selailin tänään rakennekynsisivuja, ja siellä luki että geelikynnet laitetaan johonki uvlampun alle. Muistelin myös että ystäväni oli joskus höpissyt jostakin lampusta jotakin. Nyt tajusin vasta, että ei mulla missään lampun alla ole kynnet olleet. Tyttö laittoi mulle tipit kiinni, viilas yms, sitten kasteli pensselin, kastoi sen johonki jauhepurkkiin ja levitti kynnen päälle, näytti geeliltä. Mutta lampun alle ei menny.. Kestikin vain 55min koko operaatio. ELi onkohan mulla nyt sit akryylit? Miten sitä pystyy selvittää, ainoo vaihtoehto mennä sinne liikkeeseen takasi vissiin? Pysyykö ne akryylit nyt huonommin? Voi ku joku osaisi neuvoa..

Akryylikynnet on laitettu. Geelikynsissä menee kauemmin ja geeli on geeliä ei jauhetta.
Mene sille tekijälle ja kysy kummat teki ja sano että halusit geelit ja hänellä on oltava takuu tehdä työ uudelleen ja jos ei auta niin sano että kuluttajasuojalain puitteissa tekee varmasti!

Harmi juttu!

Yhteistyössä