vieras
tuotteista jotka tilasin 5.1.2009 ja eräpäivä on 23.1. Se vain et matot ei oo vieläkään tullut :snotty: Eikä niitä näy lähetysseurannassakaan.
No niinpä! Rasittavaa. Toivottavasti ei oo maksullinen asiakaspalevelu kuten hobby hallissa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mie ainakin soittelisin sinne perään..
hittoako sitä laskua maksamaan jos ei oo tuotteitakaan tullu...
eh jos käyttää samaa asiakaspalvelua kun ellos niin onnea vaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:No niinpä! Rasittavaa. Toivottavasti ei oo maksullinen asiakaspalevelu kuten hobby hallissa :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:mie ainakin soittelisin sinne perään..
hittoako sitä laskua maksamaan jos ei oo tuotteitakaan tullu...
Miulle ei oo ikinä tullu etukäteen laskua Ellokselta vaan aina paketin mukana. Ja Ellokselta on tullu tilattua jo yli 10 vuotta tavaraa...Alkuperäinen kirjoittaja usein tilannut:Ellokselta/catalogilta ja jotex:silta tulee lasku usein ennen ku tuotteet on tullut, ovat samaa firmaa. Kyllä ne tuotteet sieltä tulee vaikka lasku tulikin aikasemmin.
Mulle on tullut aina.Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:Miulle ei oo ikinä tullu etukäteen laskua Ellokselta vaan aina paketin mukana. Ja Ellokselta on tullu tilattua jo yli 10 vuotta tavaraa...Alkuperäinen kirjoittaja usein tilannut:Ellokselta/catalogilta ja jotex:silta tulee lasku usein ennen ku tuotteet on tullut, ovat samaa firmaa. Kyllä ne tuotteet sieltä tulee vaikka lasku tulikin aikasemmin.
niin no kirjeposti kulkee hieman nopeammin entä pakettiposti....Alkuperäinen kirjoittaja jep:Mulle tuli eilen ellokselta lasku.alku kuusta tilasin tavaraa ja eilen tosiaan tuli lasku kotiin ja eräpäivä kuunloppuun,MUTTA niitä tilaamiani tavaroita ei ole vielä näkynyt.
Kumma kun lasku tulee nopeammin kuin itse tuotteet.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel