Hmm, jotexilta tuli lasku

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mie ainakin soittelisin sinne perään..
hittoako sitä laskua maksamaan jos ei oo tuotteitakaan tullu...
No niinpä! Rasittavaa. Toivottavasti ei oo maksullinen asiakaspalevelu kuten hobby hallissa :snotty:

A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mie ainakin soittelisin sinne perään..
hittoako sitä laskua maksamaan jos ei oo tuotteitakaan tullu...
No niinpä! Rasittavaa. Toivottavasti ei oo maksullinen asiakaspalevelu kuten hobby hallissa :snotty:
eh jos käyttää samaa asiakaspalvelua kun ellos niin onnea vaan.
Toivotaan että saat suomenkielisen asiakaspalvelun :saint:

HEI!
mulla ihan sama tilanne!lasku tuli viime viikolla, eräpäivä ens viikolla.Mattoa ei näy eikä postikaan löydä tunnuksella mitään.soitin asiakaspalveluun ja väittivät että on 7. päivä paketti laitettu matkaan että eiköhän se pian tuu...ja kehottivat vaan maksamaan, kyllä se vielä tulee!kerroin kyllä minne sen laskun laitan, mä en ainakaa mitää maksa ennen kun tavara tulee.

vieras
Mä soittaisin sinne asiakaspalveluun ja ilmottaisin tyynesti että eräpäivän laskeminen se 14 pv alkaa mattojen saapumispäivästä, ja jos ovat eri mieltä niin pitäkööt mattonsa. Minä en maksa tuotteista joita en ole vielä saanut.

heip
Kysykäähän kuluttaja-asiamieheltä neuvoa. Hyvä muutenkin kuluttajaviranomaisten saada tietää tuollaisesta postimyyntifirman toiminnasta. Voit tietysti myös ilmoittaa Jotexille, että et maksa laskua ja ettei mattoja tarvitse myöskään enää lähettää.

jep
Mulle tuli eilen ellokselta lasku.alku kuusta tilasin tavaraa ja eilen tosiaan tuli lasku kotiin ja eräpäivä kuunloppuun,MUTTA niitä tilaamiani tavaroita ei ole vielä näkynyt.

Kumma kun lasku tulee nopeammin kuin itse tuotteet.

usein tilannut
Ellokselta/catalogilta ja jotex:silta tulee lasku usein ennen ku tuotteet on tullut, ovat samaa firmaa. Kyllä ne tuotteet sieltä tulee vaikka lasku tulikin aikasemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja usein tilannut:
Ellokselta/catalogilta ja jotex:silta tulee lasku usein ennen ku tuotteet on tullut, ovat samaa firmaa. Kyllä ne tuotteet sieltä tulee vaikka lasku tulikin aikasemmin.
Miulle ei oo ikinä tullu etukäteen laskua Ellokselta vaan aina paketin mukana. Ja Ellokselta on tullu tilattua jo yli 10 vuotta tavaraa...

sama
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja usein tilannut:
Miulle ei oo ikinä tullu etukäteen laskua Ellokselta vaan aina paketin mukana. Ja Ellokselta on tullu tilattua jo yli 10 vuotta tavaraa...
Mulle on tullut aina.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Mulle tuli eilen ellokselta lasku.alku kuusta tilasin tavaraa ja eilen tosiaan tuli lasku kotiin ja eräpäivä kuunloppuun,MUTTA niitä tilaamiani tavaroita ei ole vielä näkynyt.

Kumma kun lasku tulee nopeammin kuin itse tuotteet.
niin no kirjeposti kulkee hieman nopeammin entä pakettiposti....

mä oon ellokselta tilaillu vaik kuin kauan ja aina eka tullu tavarat ja si lasku.ihme touhua, vielä kun soitin sinne niin koittivat sanoo et on se lähetetty jo...jos se oikeesti olis 7. päivä lähetetty, se olis kyl jo perillä.
pyyhin arseni niiden laskulla enkä enää tilaa mitää.

Yhteistyössä