Hiustenvärjäysongelma

Eli, mulla oli aikanaan musta tukka, jonka oon saanu aika hyvin vaalennettua tässä kuukausien aikana. Mutta, nyt ongelma on sellainen ettei hiusten keskiosasta väri enää meinaa vaaleta millään, on semmonen punertavan vaalea. Tyvet ja latvat on paljon vaaleammat, ja voitte uskoa että se näyttää tyhmälle. Haluisin että saisin ton tyvenkin hiukan tummemmaksi, mutta kaikki vaaleat hiusvärit mitä oon kattonu, vaalentaa entisestään. Tartteisin siis vaalean hiusvärin, joka tummentaa... Siis tyvikasvu on ihan kirkkaanvaalea, lähes valkoinen :(

Onko mitään konstia värjätä hiusta tummemman vaaleaksi, mutta ei missään nimessä ruskeaksi?

"hmmmmmm"
Siis oletko vaalentanut värinpoistolla niinkuin värjätyt hiukset kuuluu vaalentaa jos vaaleaksi haluaa? Montako kertaa niitä on vaalennettu? Jos haluat nyt siis tasata kaikki hiukset tummemmaksi niin joku suoravärihoitoaine vois olla hyvä, ei tarvitsisi sit värjätä enää niitä jo rääkättyjä osia hapetteellisella värillä. Suoraväri saattaa tarttua tiukastikin vaalennettuun pohjaan.Tai sit jos osaat värjätä ne vaaleammat osat niin ettei väriä mene muualle niin toki sekin käy.

Voit kyllä halutessaki laittaa hapetteellisen värin koko tukkaankin mutta hiusten kuntoa jos ajattelee niin kannattaa aina harkita :)

Olethan varovainen
Kävisin kampaajalla laitattamassa.. itse en uskaltais. Voi mennä, vaikka vihreäksi. Mun kaverilla meni 90-luvulla. Hänen piti olla sitten huivi päässä ja, kun siihen kyllästyi leikkautti hiukset sentin puliksi ! :-/ :-DD

iu
Joo sanoisin kanssa samaa kuin muut että kannattaa olla todella varovainen. Kun hiusta on ensin vaalennettu monta kertaa aivan valkoiseksi (se tyvi) ja sitten yritetään saada sitä edes vähän tummemmaksi jollain vaalealla värillä niin se tulos ei varmasti ole sitä mitä haluat. Joko väri ei tartu ollenkaan tai tulee aivan liian tumma tai sitten todellakin vihreä tai mitä tahansa. Kampaaja voisi auttaa mutta jos haluat vain vähän tummemman vaalean niin luulisin että ammattilaiseltakaan et tuossa tilanteessa aivan haluttua tulosta saa, riippuu tietenkin hiusten kunnostakin.

Yhteistyössä