Hiustenlähtö

Hiustenlähtö alkaa pikkuhiljaa hirvittämään...
Hiustenlähtö alkoi, kun synntyksestä oli 3kk. Siitä lähtien on hiuksia irronnut päästä varsinkin kampaamisen yhteydessä tupottain. Hiustenpesun yhteydessä irtoaa hiuksia myös ihan mahdottomasti! Tällä hetkellä vauvalla on ikää reilu 5kk. Aloitin Priorin kuurin syömisen kaksi kuukautta sitten... ilman tuloksia, vaikka syön 3 tablettia päivässä.

Mittee... onko kaljuuntuminen nyt edessä? Mitä te olette tehneet vastaavassa tilanteessa, onko jokin kikka auttanut? Luin, että imetys ei ole syynä hiustenlähtöön.. kyseessä on raskauden jälkeiset hormoonit.

En tiedä onko siihen mitään apukonstia, tukkaa vaan lähtee. Mullakin lähti ihan tolkuttomasti ja lähtee edelleen ( poika 6kk ) , että joudun hiusharjan puhdistamaan joka harjauskerran jälkeen. Hiuksia on lattioilla ja sängyssä ja joka paikassa. Mut nyt oon huomannu, että hiukset kyllä kasvaa takaisin: mulla törröttää päälaelta hauskasti semmoisia parin sentin hiuksia ja hiusrajassa on samanlaista lyhyttä uutta tukkaa. Mulla tuo hiusraja kun vetäytyi kuin kaljuuntuvalla miehellä.. omalla äidilläni teki saman. Tämä on vaan jotain joka kuuluu tähän hommaan. :( Mut et sinä kaljuunnu. :)

Mäkin olen ihan kauhuissani - pitkistä hiuksistani puolet on jo lähteneet! |O
Lapseni on nyt 9 kk ja tuntuu että hiustenlähtö vain kiihtyy... :eek: kiihtymistään
Ja jos tätä vielä jatkuu, olen totaalisen kalju :ashamed:

Olisikohan jostain vitamiinista apua?

Asiaa ei varmaankaan edesauttanut se että olen ollut maidottomalla dietillä imetysaikana. Ja kalkkitapletti tuppas unohtua. Viimeviikolla lopetin imetyksen...

Pitäis käydä kampaajalla värjäämässä tukkaani, mutta uskaltaako sitä?

Yhteistyössä