vierailija
Mulla on alkanut lähteä päästä hiukset nyt viime kuukausien aikana ja en tiedä mitä tehdä! Mikä teillä on auttanut parhaiten kyseiseen vaivaan?
Ei kasva samaa tahtia! Hiukset alkaneet jo ohentua päälaelta ja näkyy jo pieniä paljaita kohtia.Jos uutta kasvaa tilalle, niin mikä hätänä?
Siis mikä?Priorini lisäravinne auttaa omaan kaljuuntuvaan päähän
Hiusjuurien täsmäravinne, joka vahvistaa hiuksia ja ravitsee hiusjuuria: https://tinyurl.com/2s3cp6d3Siis mikä?
No sitten kannattaa varata aika lääkärilleEi kasva samaa tahtia! Hiukset alkaneet jo ohentua päälaelta ja näkyy jo pieniä paljaita kohtia.
Mä olen nyt syönyt Priorinia 7kk ja hiuksistani on tullut paljon tuuheammat. En siis itse ole kaljuuntumassa vaan kasvattamassa pidempiä ja tuuheampia hiuksia (Olin ajanut polkkatukan ihan kokeilumielessäHiusjuurien täsmäravinne, joka vahvistaa hiuksia ja ravitsee hiusjuuria: https://tinyurl.com/2s3cp6d3
Käytännössä niin kuin mikä tahansa lisäravinne mutta joka auttaa hiusten kasvuun ja kaljuuntumiseen.
Jos korona aiheuttaa hiustenlähtöä niin mulla on sitten ollut se jo monta vuotta ennen kuin koko koronasta tiedettiin mitään. Miksi tuota koronaa pitää tukkia joka paikkaan? Eikö vain tajuta ettei se korona liity jokaiseen ongelmaanItsellä lähti tukottain hiuksia ja syyksi epäitiin n. 6 kk aiemmin sairastamaani vakavaa koronaa. Keho oli ollut stressitilassa. Meni aikaa ja normalisoitui.
Ei ole kilpirauhas- eikä muitakaan puutoksia, jotka voivat myös aiheuttaa hiusten lähtöä.
Stressitila voi näkyä hiuksissa ja niitä on ihmisillä muitakin kuin tämä korona.Jos korona aiheuttaa hiustenlähtöä niin mulla on sitten ollut se jo monta vuotta ennen kuin koko koronasta tiedettiin mitään. Miksi tuota koronaa pitää tukkia joka paikkaan? Eikö vain tajuta ettei se korona liity jokaiseen ongelmaan
Jos korona aiheuttaa hiustenlähtöä niin mulla on sitten ollut se jo monta vuotta ennen kuin koko koronasta tiedettiin mitään. Miksi tuota koronaa pitää tukkia joka paikkaan? Eikö vain tajuta ettei se korona liity jokaiseen ongelmaan
Tämä nykyajattelu on kyllä varsin naurettavaa.Leikauta hiukset silleen että peität sun ongelmas. Kysy kampaajaltas esim millainen hiuskampaus peittää kasvot parhaiten. Tai laita joku kaunis hattu/huivi? Jopa irokeesi
Aiheuttaa se.Jos korona aiheuttaa hiustenlähtöä niin mulla on sitten ollut se jo monta vuotta ennen kuin koko koronasta tiedettiin mitään. Miksi tuota koronaa pitää tukkia joka paikkaan? Eikö vain tajuta ettei se korona liity jokaiseen ongelmaan
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!