Hiustenkuivaajan käyttöikä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuupero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuupero

Vieras
onko kellään hajua et kuinka pitkä on hiustenkuivaajan käyttöikä? :laugh: ihan tosissani kysyn. meillä on aikas vanha kuivaaja ja ihan kuin se olis tänään savuttanut (silleen tosi huomaamattomasti, ei hajua). kannattaisko vaihtaa ihan varmuuden vuoksi. ikää siis ainakin 6 vuotta.

Se kestää niin kauan kuin kestää :D

Mun entinen hiustenkuivaaja, itse asiassa kaksikin sellaista (isompi ja matkamalli) syttyivät tuleen kesällä 2002 :snotty: . Miehen pää kärveni :laugh: :ashamed: . Ne oli varmaan 5-8 v vanhoja. Ja se, jonka ostin tilalle, pelittää edelleen hyvin. Just tänään itse asiassa mietinkin hiuksia kuivattaessani että milloinkohan se kärvenee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mua kauhistuttaa et jos se syttyy palamaan tai jotain. :ashamed: en uskaltanut enää käyttää. pitäsköhän varmuuden vuoksi ostaa uusi?!

Nopsaan se sammuu jos tuleen syttyy. Kokemusta on :xmas:

Jos se haisee selkeästi palaneelle, ja savuttaa, niin älä ihmeessä enää käytä.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mua kauhistuttaa et jos se syttyy palamaan tai jotain. :ashamed: en uskaltanut enää käyttää. pitäsköhän varmuuden vuoksi ostaa uusi?!

Nopsaan se sammuu jos tuleen syttyy. Kokemusta on :xmas:

Jos se haisee selkeästi palaneelle, ja savuttaa, niin älä ihmeessä enää käytä.

no just, HUI! poikakin pyöri jaloissa kun kuivasin. saisin varmaan armottoman sätkyn jos palamaan syttyis. siinä on sellainen rinkula josta pitäis säännöllisesti putsia nöyhtää pois, ehkä sen nut ainaski vois tehdä. mut taidan kyllä ostaa uuden, kunhan muistan. on savuttanut ennekin mutta mun mielestä tänään normaalin enemmän.

Yhteistyössä