Hiusten värjäys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moi

Vieras
Vaalea (siis tosi vaalea) iho ja vihreät silmät. Millaiset hiukset? Nyt olen sävyttänyt suklaanruskealla mutta kaipaan uutta. Haluan raitoja. Eli ruskeaa ja vaaleaa, mustaa ja punaista, punaista ja vaaleaa? Jotain muuta? Hiukset on rajusti kerroksittain pisimmät olkapäille ja etuhiuksia kasvatan juuri pois. I NEED HELP!

ihan sellaiset heinän vaaleat, latvoista kultaa, sellaiset aurinkohiukset siis, mulla on sellaset ja oon tyytyväinen, haalistuminen ei ole haitta vaan kiva juttu, vaalenee vaan kokoajan lisää. uudistus vain tyvivärjäys, kotitekoisesti kaupan tuotteilla laitettu.

Mä olen miettiny tota oranssia, mut mitenhän se käytännössä menis? Eka vaalennus, oranssia päälle ja vaaleita raitoja vielä? Entäs mikähän olis se oranssin värin nimi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Mä olen miettiny tota oranssia, mut mitenhän se käytännössä menis? Eka vaalennus, oranssia päälle ja vaaleita raitoja vielä? Entäs mikähän olis se oranssin värin nimi :D

Kantsii käydä jostain kampaamofoorumeilta katselemassa vinkkejä. Itse olen ihan vain perinteinen blondi, joten en tiedä tuosta oranssinpunaisesta sen enempää. Ihaillen vain aina katson niitä, joilla sellainen tukka on.
Mulle se väri ei sopis, kun olen tosi herkkä ruskettumaan.

Yhteistyössä