Hiusten harmaantumisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja asdfr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

asdfr

Vieras
Minkäikäisenä teillä on löytynyt ensimmäiset harmaat hiukset? Oletteko värjänneet niitä piiloon? Mä tässä olen taistellut itseni kanssa että antaisinko vaan harmaantua kun aika on. En värjää hiuksia muutenkaan, on ihan kiva ruskea väri omassa tukassa. Ja tavallaan joillakin harmaus on ihan tyylikästä, mutta joitakin se taas vanhentaa hirveästi. Oon 33 vuotias ja pari harmaata hiusta löytnyt viime vuosina. Miks miehille näyttää sopivan paremmin harmaa kuin naisille..?

En tiedä, samaa olen miettinyt. Nyt 32 eikä vielä harmaita.
Kampaajalla katsoin yhtä charmikasta harmaantunutta miestä ja tunsin pistävää kateutta. Miksi naisilla ihanne on näyttää 17-vuotiailta...

Oon 33v ja harmaita löytyy. Lopetin värjäämisen ennen raskautta. Mies on sanonut pitävänsä hiuksistani näinkin, ite en tykkää, mutten kyllä uskalla enää värjätäkään kun on noita hurjia reatioita tullut maailmalla ja vauvakin allerginen.

Ensimmäiset harmaat tuli 36-vuotiaana. Pariin vuoteen en ole enää hiuksia värjännyt. Ei noita yksittäisiä harmaita suuremmin huomaa ja joskus nyppäisen harmaan haituvan pois.

Allergiaa en pelkää, mutta kun ei jaksaisi sitä värjäysrumbaa kun sen aloittaa niin pitää jatkaa ja siihen menee rahaakin ihan hirveästi. Ei ole ehkä niin ajankohtaista vielä, ja toisaalta sillai hiljalleen harmaantuminen on kivemman näköistä kuin jyrkkä raja tukassa kun alkaa kasvattaa väriä pois. Ehkä tästä harmaasta tukasta voisi tulla muotia naisillekin joskus?

Minullakin ekat harmaat juuri 33 vuotiaana. Nyt vauvan jo kasvettua värjäytän hiukseni kampaajalla. Kotikonsti ei minulla auta, väri ei tartu kunnolla harmaaseen vaan jää liilaksi. Kevytvärit ei sitäkään...

Älä nypi yksittäisiä harmaita pois!

Mä täytän 42, eikä ole vielä ollut harmaita hiuksia. Johtuu varmaan hiusten väristä, ne on sellaiset maantienväriset. En ole värjännyt hiuksia vuosiin, mutta varmaan värjään sitten kun alan harmaantua. Toivottavasti en kovin pian, äiti on 59 ja hänellä on nyt parina viime vuotena vasta alkanut näkyä harmaita hiuksia.

Jotain iloa maantien varisista hiuksistakin onneksi on. Olen nyt 39 v.eika ole harmaita hiuksia nakynyt. Isalla mustat hiukset harmaantui kylla mutta aidillani ja isoaidillani maantien varinen tukka joka ei harmaannu.

Mulla tuli ekat harmaat ehkä 36-37. Enkä ole värjännyt, ja mietin just samaa kuin sinäkin, että mitä tekis. Omat hiukset on kivan väriset lämpimän ruskeat, enkä haluais värjätä. Mutta en kyllä haluais harmaitakaan hiuksia. Nyt olen 38v. Olen nyppinyt kyllä niitä harmaita pois.

Tukan kunto on parantunut huomattavasti kun jätin värjäyksen pois, noi kolme vuotta sitten ja tietty nyt raskaana on vieläkin parempi kuin yleensä. Eikö ne harmaat hiukset ole vähän karheampaa laatua kuin normiväriset? Ei varmaan vaikuta tukan paksuuteen muuten noin yleensä? Minkä sille voi että ikä alkaa näkyä. Nyppiminen voi vielä olla vaihtoehto jos on vain muutama mutta entä kun alkaa olla liikaa nypittäväksi. Joillakin naisilla tukka harmaantuu upeasti hopeanväriseksi...sittenhän sen näkee. Ehkä jotain (vaaleita) raitoja niin häipyisi helpommin harmaat näkyvistä...?

25v olin ku ekoja harmaita alko näkyä ohimolla, kun tukka oli ponnarilla. Nyt yli 30v:nä niitä on jo aika reilusti, mutta en jaksa värjätä, ootan että tulee kokonaan harmaat ja vedän sitte jotain mummosinistä <3

Mulla ekan harmaan hiuksen löysin 39v ja en tykännyt yhtään. Nyt olen 44v. Pikkuhiljaa, vähän tullut lisää ja olen vähän värjäillyt. Pikkusiskollani noin 10v nuorempi on enemmän harmaita, kuin itselläni.

Yhteistyössä