Hiusten blondauksesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Berries
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Berries

Jäsen
03.12.2007
60
0
6
Haluaisin blondata hiukseni. Nyt mulla on ruskeat hiukset, joissa vaaleita raitoja. Minkähänlainen lopputulos tulee, jos värjään kaupasta ostetulla Schwarzkopfin poly blondella, ultra plussalla (erittäin vaalea). Yleensä käyn kampaajalla värjäyksessä, mutta nyt en ehdi/raaski. Pelottaa meneeks nää hiusket ihan haperoksi, kun muutenkin suht ohut tukka tai sit kellertäväks. Toinen vaihtoehto on laittaa paljon raitoja, mut onnistuuko, jos yksin laittaa? tms.kokemuksia/tietoa kaipaillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Berries:
Haluaisin blondata hiukseni. Nyt mulla on ruskeat hiukset, joissa vaaleita raitoja. Minkähänlainen lopputulos tulee, jos värjään kaupasta ostetulla Schwarzkopfin poly blondella, ultra plussalla (erittäin vaalea). Yleensä käyn kampaajalla värjäyksessä, mutta nyt en ehdi/raaski. Pelottaa meneeks nää hiusket ihan haperoksi, kun muutenkin suht ohut tukka tai sit kellertäväks. Toinen vaihtoehto on laittaa paljon raitoja, mut onnistuuko, jos yksin laittaa? tms.kokemuksia/tietoa kaipaillaan.

Laita raitoja.
Mä oon ainakin onnistunu yksin laittamaan ja hyvä on tullut.

Paaljon raitoja, niin näyttää vaaleemmalta, mut samalla ne mahdolliset keltaset latvat jää piiloon.

Jos sulla on ruskeaksi värjätyt hiukset, voi lopputulos olla yllätys, mutta jos hiuksissasi on raitoja lukuunottamatta luonnollinen väri, vaalennus luultavasti onnistuu. Raidat olisi varmaankin parempi ratkaisu kuin koko pään värjäys.

minä oon aina käyttäny kaupan tuotteita, ja ei oo aina ees samaa merkkiä ollu. mulla on itelläni tummanruskeet hiukset ja kerran kun värin laittaa ne menee vaaleeks, ei ole oranssia yhtään kun ei löydy päästä punabikmenttiä. ja mulla joskus nuorempana kun värjäilin ahkeraan hiuksia ja koko pään, nii l latvat kärsi, nykyäään oon oppinu että värjään vaan tyven :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos sulla on ruskeaksi värjätyt hiukset, voi lopputulos olla yllätys, mutta jos hiuksissasi on raitoja lukuunottamatta luonnollinen väri, vaalennus luultavasti onnistuu. Raidat olisi varmaankin parempi ratkaisu kuin koko pään värjäys.

Ruskeat hiukset on värjätyt, mutta aika lähellä omaa väriä kuitenkin. Taidan tosiaan yrittää niitä raitoja...kuinka paksuja raitoja kannattaa laittaa? Laitetaanko ne "kerros kerrokselta eli ihan alimmaisiin hiuksiinkin?

Yhteistyössä