Hiusmalli apuja kaipaa hän.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiusongelmainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hiusongelmainen

Vieras
Mulla on normaaliin suomalaiseen tapaan ohuet ja liukkaat hiukset (tosin onnekseni hiuksia on kampaajien mukaan paljon). Mä olen epätoivoisesti kasvatellu pitkiä hiuksia, mut nyt alkaa tuntua siltä et riittää! Mä olen vakaasti päättänyt hankkia lyhyet hiukset. Ja ongelma, haluaisin etukäteen jo valmistautua kampaajalla käyntiin (joka on lauantaina). Eli millaset lyhyet vois sopia ihmiselle, jolla on aika pitkä kaula ja aika pieni naama? Ehkä eniten pyöreän/ovaalin mallinen.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2008/08/05/article-0-022D9AA900000578-785_468x721.jpg

Toi, ja Rihannasta löytynyt kuva miellyttää mun silmää, mut sopiskohan ne mulle? Entä onko muulla vartalolla väliä tohon mikä sopii?

Ja ehdottomasti jotain enemmän ehkä rock-henkistä. Ei missään nimessä puoleen väliin otsaa yltävää otsista mulle, eikä sitä pörrötettävää takaosiota.

Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:
älä leikkaa kauheen lyhkästä, sellanen "silvottu" takaa hiukan lyhkäsempi malli, edestä pitenevä ja todella rikottu

ja etuhiukset sais olla sellaset sivullepäin pitenevät ja myös todella rikotut

älä leikkaa kauheen lyhkästä, sellanen "silvottu" takaa hiukan lyhkäsempi malli, edestä pitenevä ja todella rikottu

ja etuhiukset sais olla sellaset sivullepäin pitenevät ja myös todella rikotut

Mä en haluu sellasta :/ sellanen oli jo, en tykännyt. Oikeastaan ajatus lyhyistä hiuksista lähti siitä, et haluan oman hiustenvärin takas enkä siis aio värjätä.

Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mene ihmeessä googlen kautta tyylitaloon, siellä on varmaan sata eri hiusmallia, ja jos laitat omas kuvas siihen niin saat sovitella niitä omaan päähän..SUOSITTELEN!!! siä on myös eri hiusvärejä

Jaahas, pitääpä mennä. Otin eilen kuvan vartavasten tollasta paikkaa varten mut en löytäny :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mene ihmeessä googlen kautta tyylitaloon, siellä on varmaan sata eri hiusmallia, ja jos laitat omas kuvas siihen niin saat sovitella niitä omaan päähän..SUOSITTELEN!!! siä on myös eri hiusvärejä

Jaahas, pitääpä mennä. Otin eilen kuvan vartavasten tollasta paikkaa varten mut en löytäny :D

googletat vaan tyylitalo,ni löytyy, ainoo vaan et sinne pitää rekisteröityä mut ei se kauaa vie, eikä maksa ja sit niitä värejä saa kans sovitella hiuksiin ja siä on myös meikkejä

Ilman kuvaa on sit vissii liian vaikea neuvoa :/ No, pitää parturin kans sit jutella pitkään ja hartaasti. :) Oli aika hupsu toi tyylitaivas, naureskelin täällä itsekseni kuvalleni :D

Yhteistyössä