Hiuksien vahvistaminen. Onko mitään, millä saa hiuksia vahvemmiksi/tuuheammiksi??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja kellään?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

neuvoja kellään?

Vieras
Jotain vitamiinia, shampoota yms? Onko kellään kokemusta?
Minusta tuntuu , että itseltäni on lähtenyt normaalia enemmän hiuksia ja nyt kun laitoin tummempaa väriä päähän, tuntuu hiuspohja näkyvän paremmin, näkyi jo kyllä ilman väriäkin, varsinkin takaa, missä enemmän pyörylää hiuksissa.
En usko, että kuvittelen, kun mieskin huomautti asiasta yhtenä päivänä, samoin lapsi.
En värjää hiuksia usein, ehkä 3x vuodessa, ikinä en esim. vaalenna hiuksia, vaan laitan tummempaa väriä.
Kuopuksen imettämisen lopetin reilu ½v sitten, imetin kyllä kauan, 2v9kk, liekö tuo vaikuttanut. Lisäksi joulusta asti ollut enemmän ja vähemmän stressiä ja huolta, että kaipa nuokin vaikuttaa?

Mulla oli priorinia en huomannut eroa paljonkaan. Kallista ainetta! Jos haluut jotain halvempaa kokeilla niin Piimaxia kannatan! Ei ainakaan mitään haittaa siitä :)

- Lakkaa värjäämästä hiuksia!
- Käytä ponnaria mahdollisimman vähän (katkoo hiuksia ja saattaa tehdä näkyvänkin kolon hiuksiin), jos käytät niin pehmeää ponnaria jossa ei ole metalliosaa
- Harvenna pesuvälejä
- Anna hiusten kuivaa vapaasti eli käytä vain harvoin hiustenkuivaajaa
- Älä käytä suoristusrautaa, jos joskus käytät niin muista lämpösuoja
- Leikkauta latvat säännöllisesti, hoida latvoja hiuksiin jätettävällä seerumilla
- Älä käytä raskasta hoitoainetta, vaan shampoopesu + tarvittaessa suihkutettava hoitoaine

Monipuolinen ruokavalio ja vitamiinit kuntoon. Näillä eväillä pitäisi hiusten alkaa voida paremmin.

Minä kyselin pari vuotta sitten kampaajalt samaa. Suositteli rakennepaikkaavaa hiusnaamiota. Aloinkin sitten käytämään sitä säännöllisesti- ja nyt mulla on ekaa kertaa elämässäni pitkät hiukset, ja ovat tuuhentuneet huomattavasti!!! Merkillä ei väliä, kunhan on kampaamosta ostettu. Mulla on ollut ainakin Redkeniä ja Wellaa. Ennen siis ei kasvanut, kun murtuivat latvoista, hädintuskin sain ulottumaan olkapäille, kun alkoivat hapertua latvoista. Nyt on vahvat ja kiiltävät. :heart:

Viimeksi muokattu:
Taitaa puolella suomalaisista näkyä päälaki, kun on vaan pakko värjätä pikimustaksi,vaikka ohut hiuslaatu ei antaisi siihen mahdollisuutta ja juurikasvu korostaa vaikutelmaa. Näitä "ennenaikaisia kaljuuntuneita" on silti turha yrittää käännyttää, kun "oma hiusväri on niin tylsä". Pitäkää rotansyömä värjätty hiirenhäntänne.

Yhteistyössä