Hiukset putoo päästä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peruukkiostoksille(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Peruukkiostoksille(ko)?

Vieras
Lähteekö muilta hiukset päästä imetysaikana ? :o)
Olen imettänyt kohta 4,5 kuukautta ja tää hiusten katoaminen on ihan uskomatonta. Joka pesun yhteydessä lähtee ihan tukottain hiuksia ja aamuisin saa aina imuroida vessan lattian hiusten kampaamisen jälkeen. Kyllä mulla vielä tukkaa päässä riittää, mutta on ne ohentuneet ihan selvästi. Ja muutama päivä sitten kauhukseni huomasin, että molemmin puolin sivuilta on myös hiusraja ""paennut"" taaksepäin...
Kohtalotovereita ?

Mihinkäs niitä hiuksia kesällä tarvitaan, kun on lämmintä...hiostavat vaan turhaan! :-)

Aiheesta oli täällä keskustelua hiljattain, ja joku tiesi kertoa, että se hiustenlähtö on ihan normaalia eikä johdu imettämisestä vaan siitä että raskausaikana hiustenlähtö oli vähentynyt hormonien vaikutuksesta ja nyt lähtee kaikki nekin joiden olisi pitänyt silloin lähteä, tai jotenkin noin... Koita löytää se vanha ketju!

Ihan sama juttu oli mulla ja varmasti monella muullakin... Kyllä ne onneksi takaisin kasvaa! :) Mulla alkaa nyt olla vuosi siitä kun lopetin imetyksen ja tukka on kasvanut tosi paljon ja vähitellen paksuuntunutkin, tosin ei vielä ihan entiselleen mutta hyvällä mallilla ollaan.

Täällä kans hiukset tippuu päästä. Inhottavaa harjata hiuksia tai yleensäkin haroa niitä käsillä, ku joka kerta on kädet/harja täynnä irtohiuksia. Tyynyki on aamusin kivan näkönen..

No kai ne kasvaa takas.. ;)

hei

en tahdo masentaa mutta mulla ei ole lähtenyt yhtään ylimääräistä hiusta imetysaikana. raskausaikana söin d-kalsium tabletteja ja kalaöljykapseleita ja hiukseni, entiset ohuet kiharat, vankkuivat ja suoristuivat eli muuttuivat täysin. imettänyt olen lähes puoli vuotta ja yhä edelleen hiukseni ovat vahvemmat kuin ennen, niin liukkaatkin että väriaine ei tartu. laitan hiuksia ihan yhtä paljon kuin ennenkin. syön edelleen kalsiumia ja kalaöljykapseleita, en tiedä onko niistä ollut apua vai mistä tämä ihme johtuu.

Mulle sanoi kampaaja, et raskausaikana hiukset on tuuheimmillaan, kun niitä ei irtoo juuri ollenkaan. Synnytyksen jälkeen tai viimestään sit kun lopettaa imetyksen, niin hiuksia lähtee paljon, eikä siitä tarvii huolestuu, on ihan normaalia ja liittyy hormooneihin. Itellä poika 2,5kk, vielä täysimetyksellä, eikä hiuksia oo toistaseks lähteny juuri lainkaan. Kauhulla jo ootan ""kaljua aikaa""...

Uusimmat

Yhteistyössä