Hiukkasen pelästyin :-(

Lapset oli omissa huoneissaan, minä keittiössä. Ovikello soi ja huusin muksuille, että menkää avaamaan, meinasin, että siellä on joku niiden kaveri. Yksi lapsista oli menossa avaamaan ovea, mutta ovi aukesi sitä ennen ja väliovi myös. Yhtääkkiä keskellä MEIDÄN taloa seisoo joku ihan vieras mies, suomea huonosti puhuen kysyi, että haluatteko ostaa tälläisiä puukoristeita :eek: yleensä en ole tuntemattomille niin tyly, mutta tälle sanoin, ei ja tuossa on ovi, ole hyvä.

Ihan tosta vaan käveli sisälle. Ei edes toista kertaa soittanut kelloa :eek: :( ja tästä lähtien muuten meidän ovi on lukossa, keskellä päivääkin, ellei mies ole kotona.

Jenni
Me asutaan maalla ja mulla aina ovi lukossa kun oon lasten kanssa yksin kotona, eri-asia sitte ku ukkokin on kotona....
Koskaa voi olla varma kuka sieltä saapastelee sisälle..

Alkuperäinen kirjoittaja Jenni:
Me asutaan maalla ja mulla aina ovi lukossa kun oon lasten kanssa yksin kotona, eri-asia sitte ku ukkokin on kotona....
Koskaa voi olla varma kuka sieltä saapastelee sisälle..
No ei näköjään. Siis mä en ymmärrä, että tosta vaan tulee sisälle. Kyllä mäkin joo, kun menen tuttuun paikkaan ja tiedän, että mua odotetaan. Soitan kelloa kerran ja saapastelen sisälle. Mutta en koskaan vieraaseen paikkaan. Odotan ulkona niin kauan, että ovi tullaan aukaisemaan.

meille tuli joskus mustalainen sisään,olin keittiössä tekees ruokaa ja vauva oli sitterissä pöydällä ni yhtäkkii soi ovikello ja ennen kuin ehdein ees kunnolla tajuun asiaa ni oli mustalais nainen keittiön ovella kauppaas sitä niitten lehtee.. :eek: pelästyin kyllä ja käskin mennä ulos saman tien!!
kyllä on pysynyt ovet lukossa siitä lähtien

Gluteus maximus
meilläkin kävi kerran taulukauppias ja ulkomaalainen. olin silloin viimeisilläni raskaana ja sanoin ovella kohteliaasti ei kiitos! Tämä ei miehelle riittänyt vaan kun olin sulkemassa oven niin laittoi jalkansa oven väliin. Onneksi meidän koira oli takanani seuraamassa tilannetta ja ärähti ja hyppäsi ovea vasten ja mies lähti todella nopeasti. Meillä on ovet aina lukossa vaikka maalla asutaankin. Ilman koiraa en tiedä kuinka olisi käynyt, varmaan kuului heidän kulttuuriinsa sitten :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
meilläkin kävi kerran taulukauppias ja ulkomaalainen. olin silloin viimeisilläni raskaana ja sanoin ovella kohteliaasti ei kiitos! Tämä ei miehelle riittänyt vaan kun olin sulkemassa oven niin laittoi jalkansa oven väliin. Onneksi meidän koira oli takanani seuraamassa tilannetta ja ärähti ja hyppäsi ovea vasten ja mies lähti todella nopeasti. Meillä on ovet aina lukossa vaikka maalla asutaankin. Ilman koiraa en tiedä kuinka olisi käynyt, varmaan kuului heidän kulttuuriinsa sitten :headwall:
Hui :| :whistle:

Yhteistyössä