Hiukka hintaeroa eläinkaupan ja Zooplussan tuotteissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Coffee Break
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Coffee Break

Aktiivinen jäsen
04.04.2006
8 004
8
38
Helsinki
Mä kävin eilen eläinkaupassa hakemassa katille raksuja ja vähän märkäruokaa kun alkaa varastot vähenemään. Eläinkauppaan oli tullut Almo Naturen Labelseja laaja valikoima. Ajattelin että ei ne paljoa kalliimpia voi olla kuin Zooplussalla, joten ostin niitä ja raksupussin.

Äsken kävin Zooplussalla ja kahvit meinasi mennä väärään kurkkuun. Raksupussin hintaero 4 € ja pussukoiden 40 - 50 c/pussi
c020.gif
Ei kauheasti rohkaise ostamaan ainakaan Labelseja eläinkaupasta.

Niin, erot ovat valtaisat.
Itse olen tykännyt zooplussan palvelusta, mutta on se eri kuitenkin käydä eläinkaupassa hypistelemässä tuotteita. Sieltä kun saa usein just nappuloistakin näytepakkauksia mukaan ilmaiseksi.

Zooplussalla on varaa myydä halvemmalla kun ei ole liikekohtaisia kuluja ja helppo ottaa isompia varastoja ruokaa. Liikkeen taas on pakko saada jotain katetta että on kattavaa pitää sitä liikettä, vuokrat kun on aika korkeat nykypäivisin...

Eläinkaupan pitää luoonnollisesti saada enemmän katetta,koska vuokra- ja palkkakulut yms. on huimat. Lisäksi mitä suuremmissa erissä ostaa,sitä halvemmalla ne kauppa saa,mutta eläinkauppa ei voi ottaa jättisuuria eriä. Älkää ihmetelkö miksi pikkukaupat kuolee.

Meidän eläinkauppa on kyllä minusta niin halpa että ei kannata netistä tilata.
vaikka on silläkin nettikauppa:
http://www.lemmikkishop.net

Kaupasta saa kanta-asiakasalennusta jolloin hinnat putoavat kivasti.