Hittolainen sentään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Tilaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"Tilaaja"

Vieras
Tein ellos-tilauksen huonekaluista jokin aika sitten ja viime viikolla minulle soitettiin terminaalista ( 120km päästä ) että voi tulla hakemaan.
Ja olin niin valitsevinani että kotiinkuljetus. Ihmettelin kyllä että miksen voi valita ollenkaan että tulisi ilmoitus ennen kuin tuovat kotiin vaan siinä kohdassa luki koko ajan "tekstiviesti-ilmoitusta ei valittu" tms.
Mutta muuten toimi sivut ihan hyvin. Mieskin oli vielä varmistamassa että se on valittu.
En sitten tajunnut enää asiaa tarkistaa ennen kuin tilauksen vahvistin.

Ja nyt siis soittivat että sen voi hakea terminaalista. Kerroin että olen tilannut kotiinkuljetuksen ja asiakaspalvelija pyysi ottamaan yhteyttä ellokseen ja kysymään että kuka maksaa sitten kotiinkuljetuksen.
Huomenna sinne soitan ja kysyn asiasta.
Katsoin noita tilausvahvistuksia omista tiedoista ja s.postista ja siinä tosiaan lukee vain rahtimaksu, ei mitään mainintaa kotiinkuljetuksesta.

Paljonkohan maksaa saada se sieltä terminaalista sitten kotiin? Vai pitääkö minun nyt jättää paketti hakematta? Entä saanko sitten myöhemmin tilattua mitään? Vaikea on täältä pienellä henkilöautolla lähteä 3:n lapsen kanssa hakemaan noin pitkän matkan päästä kun nimenomaan siksi huonekalut ellokselta tilasin kotiin kun yksin lasten kanssa on vaikea lähteä mistään ostamaan.

Yhteistyössä