Hittoako kiukkuatte?

• Viestiketjun aloittaja Miä
  • Ensimmäinen viesti
Miä
Miulla on ollu kertakaikkiaan rasittava ja kettumainen päivä, ajattelin tulla tänne rentoutumaan.. Ja mitäs täällä misut tekee, tunnelma on niin kireä ettei miulla teininä edes ollut noin kireä |O Vai kuvittelenko vaan? Mitäs mussukat? :xmas:

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Minen kiukkua taaskaan mitään :D :heart:
Olevinaan aina asiallinen ja hyväntuulinen palstalainen :xmas:
Hani :heart: Miä pukkaan siulle pitkän yyveen viimestään viikonloppuna, sopiiko? Anteeks kun oon siua ihan laiminlyöny, kamalasti on ollu tohinaa :ashamed: *seliseli* :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Minen kiukkua taaskaan mitään :D :heart:
Olevinaan aina asiallinen ja hyväntuulinen palstalainen :xmas:
Hani :heart: Miä pukkaan siulle pitkän yyveen viimestään viikonloppuna, sopiiko? Anteeks kun oon siua ihan laiminlyöny, kamalasti on ollu tohinaa :ashamed: *seliseli* :xmas:
Juu, en oo vihanen :D
Eikun oonkin, ja sitä et pysty hyvittämään ku treffeillä (tähän sellanen kulmakarvoja nosteleva hymiö )
Pistä vaan viestiä tulemaan :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Mä kiukkuan tän palstan ainaista tökkimistä, millon ei pääse kirjautumaan jne.
Eikä ylläpito viitsi korvaansa lotkauttaa.. Vaikka varmaan aika monta viestiä asiasta sinne menny.
No tunnustan kyllä kiukkuavani sitä :wave:
Mutta miks tää taas on alkanut takkuamaan :'( |O

Miä
Eikun oonkin, ja sitä et pysty hyvittämään ku treffeillä (tähän sellanen kulmakarvoja nosteleva hymiö )
Treffit on :D Kamala kun miä oon kiireinen nykyään :whistle: Ei nyt viikonloppuna mut sit ehkä? Mut miä laitan viestiä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Treffit on :D Kamala kun miä oon kiireinen nykyään :whistle: Ei nyt viikonloppuna mut sit ehkä? Mut miä laitan viestiä =)
Juu, sovitaan sitten tarkemmin :D
Jos vaikka nuo lumet sulas ja saan sen pyörän-mukamas :LOL:

Mut on kans tuhottu töissä oikein perusteellisesti. Siis henkisesti. Sain ihan koko päivän olla väärässä ja tunnustaa virheitäni julkisesti.
No pari pikku juttua sentään onnistuin tekemään oikein.

Miä
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Mut on kans tuhottu töissä oikein perusteellisesti. Siis henkisesti. Sain ihan koko päivän olla väärässä ja tunnustaa virheitäni julkisesti.
No pari pikku juttua sentään onnistuin tekemään oikein.
:eek: Mites?

Yhteistyössä