Hitto tuota HOBBYHALLIA!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surku

Vieras
Mainostivat että kun tilaa viimeistään 17 päivä joulukuuta,niin tilaus ehtii jouluksi.Ja nyt kun soitin,niin on vasta logistiikkakeskuksessa,eli ei varmana kerkeä jouluksi!!!Eihän tässä ole kuin huominen päivä,jolloin posti voi kulkea enää!!Tilasin joululahjat ja hitto jos ne ei nyt tulekaan jouluksi.
Pahoitteli vaan tilannetta ja pisti postin syyksi.
VOI ITKU!!

Mutta pakkohan niitten olis keritä kerta posti ja hobbyhall ovat yhdessä luvanneet että kerkiävät jouluksi.Eikö tästä tosiaan voi valittaa tai jotain,vai hyödyttääkö se mitään.Ei pitäis ikinä tilata mitään!!

Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
jos o logistiikkakeskuksessa niin on jo huomenna sun postissasi haettavissa klo 16 tietämissä

Oletko varma?Jos tosiaan noin on,niin olen helpottunut =) Muuten kyllä annan heille palautetta moisista lupauksista.Ja mulla on ne tunnukset,sain hobbyhallilta kun soittelin.

Alkuperäinen kirjoittaja surku:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
jos o logistiikkakeskuksessa niin on jo huomenna sun postissasi haettavissa klo 16 tietämissä

Oletko varma?Jos tosiaan noin on,niin olen helpottunut =) Muuten kyllä annan heille palautetta moisista lupauksista.Ja mulla on ne tunnukset,sain hobbyhallilta kun soittelin.

tätä voin miekin peesata... postin sivuilla näkee missä se kulkee(päivittyy ehkä viiveellä ). Mut itellä on kans kokemusta et paikasta kun paikasta on tilannu niin kun ne on esim tänään ollu logikeskuksessa niin seuraavana päivänä pääse hakemaan(täällä yleensä tuossa 15maissa suunnilleen) . :hug:

Yhteistyössä