Hitto tällaisia Huutonet ilmoituksia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirius

Vieras
Ahkera Huutonetin käyttäjä olen ja etsin kohteitani hakusanoilla sen mukaan mitä etsin. Nyt sitten hain hakusanalla: polarn o pyret --- No eiköhän sieltä sitten tullut heti esiin tämä ilmoitus: H & M toppapuku johon oli hakusanoiksi laitettu polarn o pyret. WHAT!?
Okei kuosi on myös ruutua kuten yhdessä pop puvussa mutta mitään, ei siis mitään yhteistä noilla merkeillä ole!
Raivostuttaa tuollaiset myyjät jotka eivät käytä hakusanoja oiken!!!

http://www.huuto.net/kohteet/-ihastuttava-ruudullinen-vauvan-ulkohaalari-74cm-hm/133178179

Mua kans ärsyttää. Mä haen kans paljon hakusanalla merkkivaatteita ja sit tulee jotain kuluneita hm-rytkyjä, joissa on sitten hakasanana moonkids tms. Tosi ärsyttävää! Jos joku etsii esim moonkidsin vaatteita ja niin varmaan se sitten ostaa jonku hennesin rätin joka ei ole moonkidsiä nähnytkään

Ärsyttää kyllä hakusanojen väärinkäyttö sen verran, että boikotoin jokaista myyjää jotka niitä turhia hakusanoja laittaa. H&M:n ulkohaalari ei mitenkään liity Polarn o Pyret merkkiin, joten mitä liikkuu tuon H&M:n myyjän mielessä?! Tuskin mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Mainitseeko se edes ilmoituksessa että tuo on H&M:n haalari?

h&m lukee otsikossa.
Osaatko lukea?

Osaan lukea, mutta ihmetyttää ettei ilmoituksessa lue sen tarkemmin että mistä ostettu/mikä merkki, mutta jotain hiton popia on hakusanoiksi tungettu :o
Idioottimaista.

Moni tuntuu harrastavan sitä että laittaa sinne kohteen tietoihin että "Katso myös muutkin kohteeni, myynnissä mm." Ja sitten tulee liuta suosittuja merkkejä ja myyjällä ei todellakaan ole, eikä tule kyseisiä merkkejä myyntiin. Minua ärsyttää kanssa tuo.

h&m lukee otsikossa.
Osaatko lukea?

Osaan lukea, mutta ihmetyttää ettei ilmoituksessa lue sen tarkemmin että mistä ostettu/mikä merkki, mutta jotain hiton popia on hakusanoiksi tungettu :o
Idioottimaista.

Myönnä nyt kerrankin, että olet väärässä :laugh:

MYYJÄ ON OTSIKOSSA ILMOITTANUT ETTÄ HAALARIN MERKKI ON H&M!
Sinä vain et osaa lukea!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

h&m lukee otsikossa.
Osaatko lukea?

Idioottimaista.

Sinä vain et osaa lukea!

OTSIKOSSA lukee pienellä, juu, mutta mä laitan aina itse ilmoitukseen (tuotteen kuvaukseen siis) nuo tiedot. Enkä mitään harhaanjohtavia merkkejä :D
Ihan selkeä harhauttamistarkoitushan tuolla myyjällä on.
Ja hakusanana myös välikausihaalari, vaikka myy talvihaalaria :xmas:

h&m lukee otsikossa.
Osaatko lukea?

Idioottimaista.

Sinä vain et osaa lukea!

Sitten meitä taitaa olla useampikin tyhmä lukutaidoton mutta onneksi täällä on myös sinunlaisia fiksuja kirjoittajia!

h&m lukee otsikossa.
Osaatko lukea?

Idioottimaista.

Sinä vain et osaa lukea!

OTSIKOSSA lukee pienellä, juu, mutta mä laitan aina itse ilmoitukseen (tuotteen kuvaukseen siis) nuo tiedot. Enkä mitään harhaanjohtavia merkkejä :D
Ihan selkeä harhauttamistarkoitushan tuolla myyjällä on.
Ja hakusanana myös välikausihaalari, vaikka myy talvihaalaria :xmas:

"Mainitseeko se edes ilmoituksessa että tuo on H&M:n haalari?"

Mainitsee ihan OTSIKOSSA. Opettele lukemaan :).

"Mainitseeko se edes ilmoituksessa että tuo on H&M:n haalari?"

Mainitsee ihan OTSIKOSSA. Opettele lukemaan :).

Joojoo, opettelen lukemaan uudestaan, vastahan siitä on 29½ v kun mä lukemaan opin.
Oon tottunut hieman rehellisimpiin ilmoituksiin Huutiksessa, enkä hyväksy tuollaisia huijausyrityksiä.
Mutta jos se tekee sinut onnelliseksi, niin sovitaan että en osaa lukea.

Huutikseen pitäis saada jotenkin laitettua itselle ylös sellainen "musta lista" myyjistä/ostajista, joiden kanssa ei halua tehdä kauppaa millään muoton!

Minuu kans niin korpeaa tällaiset hakusanojen väärinkäyttäjät...mä en kehtais laittaa h&m:n pukuun hakusanoiksi pop tms :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Huutikseen pitäis saada jotenkin laitettua itselle ylös sellainen "musta lista" myyjistä/ostajista, joiden kanssa ei halua tehdä kauppaa millään muoton!

Loistoidea...Samalla voisi estää kaikki "maksaisin mutta meillä oli vesivahinko ja sitten mun lompakko varastettiin ja sitten tuli noro ja sikainfluenssa samanaikaisesti ja sitten piti lukee anatomian tenttiin"- tyyppien huudot, ettei enää tarvitsisi odotella sellaisten maksua ikuisuuksia.

Yhteistyössä