Hitto! Sain just tietää että siskon sukulaismies on käyttänyt hyväksi siskoani!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "isosisko"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"isosisko"

Vieras
Oon aika shokissa! Itkettää ja suututtaa! Oli lähellä etten lähtenyt kirveen kanssa vierailulle. Ja oon aika vihanen itelleni! Miksen ole voinut suojella siskoani? Oli pakko purkaa jonnekin. Miehelleni en viitsi tälläsistä puhua ja äidiltä sain tietää. En edes tiedä tietääkö sisko että äiti kertoi mulle. Nyt selvisi syy siskon syömishäiriöön ja monta muutakin asiaa. Sillä miehellä on omiakin tyttöjä, en tiedä onko heille tehnyt mitään. Ja mä oon vihainen sossuille kun antoi siskon asua isänsä sukulaisten luona eikä äidin luona!

[QUOTE="isosisko";29297139]Mulle se on sisko, ei mikään puolikas! Sama äiti, eri isät. Pitäiskö sen nyt jotenkin vähentää tätä vitutuksen ja tuskan määrää että on eri isät? Kuule ei paljon lohduta! Eipä tarvii tappaa oman isän sukulaista! Vittu kohta tulee ruumiita!![/QUOTE]

Kysyjä varmaan tarkoitti sitä, että ilmeisesti kysymyksessä ei ole sinulle sukua oleva henkilö, ei tarvinne hermostua tuosta tarkennuksesta.

niistä lapsista jotka on sen saastan perheessä, pedari mikä pedari ihan varmasti on käyttänyt hyväkseen omia lapsiakin, onko asiasta tehty rikosilmoitus, vai onko juttu vanhentunut?

Enpä lähtis ensimmäisenä mammapalstalle avautumaan siskoni asioista. Kauhea asia mutta sinulla ei ole oikeutta heti juoruta asiaa eteenpäin ei edes jossain joutavalla keskustelupaltalla. Häpeä.

Joopa joo. Provoa pukkaa näin itsenäisyyspäivän aattona. Ja vieläpä sairasta sellaista. Miten joku edes leikillään viittii... Ei ole ap:lla kyllä lääkitys kohdallaan. Täytyy omassa elämässä olla kyllä pahasti jotain vikaa. Sairasta, häpeä.

Yhteistyössä