Hitto ollaan ulkomailla lomalla ja mies lähti kaverinsa kanssa yhdelle eikä ole viekään takas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lähti siis illalla yhdelle kaverinsa kanssa joka on myös täällä lomalla perheensä kanssa. Lapset ja minä mentiin nukkumaan ja nyt heräsin yhtäkkiä eikä mies ole tuossa sängyllä. Eikä vessassa. Hitto mitä se tekee? Ei ole sen tapaista jäädä jonnekin koko yöksi, ollaan oltu jo 20 vuotta yhdessä eikä se ole ikinä jäänyt jonnekin vaan on tullut aina siinä 3 ja 4 maissa aamuyöllä viimeistään takaisin. Ei ole mikään juoppo eikä juo kotona paria olutta enempää.
Huolettaa kyllä mutta mitä ihmettä voin tehdä?

Toki tiedän molempien nimet mutta ei mulla ole niiden numeroa. Mun lapset nukkuu vielä joten en halua jättää niitä tänne yksin ja mennä koputtamaan heidän hotellihuoneen ovea. Myöhemmin teen sen jos mies ei tule takaisin.

Kyse on miesten yliolan laukusta mikä sillä on nyt ollut aina mukana kun mennään ulos, siellä on lompakko ja puhelin yms.

Kiitos kaikille avusta, nyt se vastasi mulle ja sanoi että on vielä ulkona sen kaverinsa kanssa, sanoo että kaikki on hyvin ja tulee kohta. Miten yhdessä oluessa voi mennä noin monta tuntia????

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kyse on miesten yliolan laukusta mikä sillä on nyt ollut aina mukana kun mennään ulos, siellä on lompakko ja puhelin yms.

Kiitos kaikille avusta, nyt se vastasi mulle ja sanoi että on vielä ulkona sen kaverinsa kanssa, sanoo että kaikki on hyvin ja tulee kohta. Miten yhdessä oluessa voi mennä noin monta tuntia????
Jos ovat jääneet suustaan kiinni joidenkin muiden turistien tai paikallisten kanssa?

Ei kukaan koskaan ota vain yhtä olutta vaikka yhdelle lähteekin. Missä maassa oikein olette kun tähän aikaan on baarit auki?

No hyvä juttu että löytyi.
Kauheastihan tuollainen säikäyttää.

Keskustelkaa asiat, säännöt. Että jos on tarve lähtee "yhdille", niin välillä pitää ilmoittaa että on Ok. Ja ehkä näin perhelomilla ylipäätään sopia etukäteen että lähdetäänkö "yhdille" koska se yhdille lähteminen vie nyt sulta koko päivän/ehkä huomisenkin lasten kanssa miehen toipuessa. Aika on myös pois lapsilta perheenä. Ja nykyaikaa kun eletään, niin voi myös harkita, että laittaisko varsinkin noin ulkomailla puhelimen näkymään googlemapsiin, löytyis puhelin jos vaikka hukkuu tuollaisella "yhdillä" reissulla.
Ja yhdillähän tarkoittaa yhtä olutta kerrallaa, vieressä voi kyllä olla shottia ja drinkkiä jne....

Meidän ukko on kans aika kiltti tapaus, mutta jos erehtyy sellaisen kaverin kanssa yksille mikä on yhtään sellanen yllyttäjä ja jankuttaja että ”otetaan nyt vielä toiset” jne... niin ei kyllä tarvi odottaa koko yönä kotiin. Hirveän turhauttavaa ja jos siitä ei vielä ilmoiteta yhtään mitään ...

No hyvä juttu että löytyi.
Kauheastihan tuollainen säikäyttää.

Keskustelkaa asiat, säännöt. Että jos on tarve lähtee "yhdille", niin välillä pitää ilmoittaa että on Ok. Ja ehkä näin perhelomilla ylipäätään sopia etukäteen että lähdetäänkö "yhdille" koska se yhdille lähteminen vie nyt sulta koko päivän/ehkä huomisenkin lasten kanssa miehen toipuessa. Aika on myös pois lapsilta perheenä. Ja nykyaikaa kun eletään, niin voi myös harkita, että laittaisko varsinkin noin ulkomailla puhelimen näkymään googlemapsiin, löytyis puhelin jos vaikka hukkuu tuollaisella "yhdillä" reissulla.
Ja yhdillähän tarkoittaa yhtä olutta kerrallaa, vieressä voi kyllä olla shottia ja drinkkiä jne....
:laugh: Ei jumaliste. ”Keskustelkaa säännöt”.

Kuka hullu mies enää haluaa lisääntyä suomalaisen naisen kanssa ja kahliutua perhehelvettiin, jossa nainen sanelee mitä mies saa tehdä?

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä