Hitto mua harmittaa, kun mistään ei enää saa sitä painonvartijoiden romppua. :(

Eikö netistä saa ladattua mistään? Mä lainasin kaverilta ja asensin sen koneelleni, mutta harmittaa kun ostin uuden koneen, niin tähän sitä ei saa (tässä on vista). Vanha kone on lasten käytössä, eikä mulla tuu sinne sitten merkkailtua pisteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Daisy De La Hoya:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mihin sitä tarttet? Painonvartijat on pyllystä, karppaa mielummin.

se oli niin kätsy se romppu.. kai sitä voi vähillä hiilareilla kikkailla pisteilläkin. :D

En suosittele. Karppauksen ideahan on ettei tartte laskea kaloreita, paino putoaa kunhan syö tarpeeksi vähän hiilareita. Jos ei niin sitten voi miettiä laskemista... Mä ainakin laihdun karppauksella vaikka syön niin paljo kun pystyn. Koskaan ei oo nälkä ja alun vierotusoireet kesti vain 3 päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja karppi:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mihin sitä tarttet? Painonvartijat on pyllystä, karppaa mielummin.

se oli niin kätsy se romppu.. kai sitä voi vähillä hiilareilla kikkailla pisteilläkin. :D

En suosittele. Karppauksen ideahan on ettei tartte laskea kaloreita, paino putoaa kunhan syö tarpeeksi vähän hiilareita. Jos ei niin sitten voi miettiä laskemista... Mä ainakin laihdun karppauksella vaikka syön niin paljo kun pystyn. Koskaan ei oo nälkä ja alun vierotusoireet kesti vain 3 päivää.

Niin ja kunhan rasvaa syö tarpeeks (eli paljon) ni pysyy nälkä poissa ja ei mee keho säästöliekille.

Alkuperäinen kirjoittaja emma-elinda:
mul olis syö ja nauti romppu :D

oooooohhh.. paljonko oravannahkoja haluut? :whistle:

paljonko oravannahkoja tarjoot :D

toimikoohan se edes seiskassa? on tuolla lasten koneessa kyl xp. voin mä siitä 20nahkaa maksaa. :)

mä palaan asiaan vaikka yksärillä myöhemmin. poika lähtee kaverinsa kans leffaan joten kukkaron nyörejä avaamaan =)

mul olis syö ja nauti romppu :D

oooooohhh.. paljonko oravannahkoja haluut? :whistle:

paljonko oravannahkoja tarjoot :D

toimikoohan se edes seiskassa? on tuolla lasten koneessa kyl xp. voin mä siitä 20nahkaa maksaa. :)

mä palaan asiaan vaikka yksärillä myöhemmin. poika lähtee kaverinsa kans leffaan joten kukkaron nyörejä avaamaan =)

oukkei.. :)

Yhteistyössä